Sahilde oturduk oğuzhanla sustu birden ee susmayami geldin yanima konusalim diyordun.
Konuş dinliyorum.
Sen neden bu kadar öfkeli ve ön yargılısınki bana karşi ?
Neden mi öfkeliyim ohoy saymakla bitmez bendeki seni duymaya hazirmisin eminmisin bu sorduğun soruya ..
Evet eminim bikere annen bana anlatti olani biteni insan lar seni okusun diye uğraşsin yurda yerleştirsin sonra sen ayri ev tutuyosun onlara söylemeden bulasmadin pislik çirkinlik kalmiyo bide hala onlari suçlama hakkini nasil kendinde görüyosunki anlamiyorum ben bundan bişey.
Ben ogün sahilde kollarima yiğilip kaldiğinda okadar üzüldümki napicağimi şaşirdim inanki gençliğinemi üzülim bulasmiş oldugun bazi alişkanliklarin olduğunu duydum sonradan ona mi üzuüliyim bilemedim oğuzhan anliycan ailenin hiçbir sucu yok.
Baştan sona hata sende yok neymis hastaneye yatirdilar deli raporu aldirdilat benim hayatimi kararttilar diyomussun sen babana saldirmissin kaç kez bir deyil ikidegilmis bu yaptiklarin ne yapilmasi gerekiyosa onu yapmislar sana belkide komsular yetişmese yoktu benim eşim diyo annen .
Bir evlat babasina nasil saldirabilir nasil bu hale gelebilir cok aci bisey bak oğuzhan aile benim için cok önemli birseydir.
Benim ailem bir tarafa dünya birtarafadir.
Ben senin le oyuzden konusmak falan istemiyorum belki ozunde iyi birisi olabilirsin ama ailesine saygisi olmayanin ne kendine saygisi olur nede başkasina.
Ayrica okadar artkadasim sayarsin sokaktaki arkadaşlarini cafe deki arkadaşlarini ailene neler yapmana rağmen onlara neler yaşatmana rağmen yine onlar koştu en ilk yanina anladinmi beyenmedigin kapindan kovduğun ailen.
Gerisi yalan aileden başka si yok olmamalida arkadaşta edinsen evlensen bile ilerde mesela önce ailen gelmeli herzaaman önceliyin ailen olmali şahsen benim için öyle seni bilemicemde .
Hiç birsey için geç deyil bence tedavide olabilirsin ailenlede barisabilirsin hep terso davranmana gerek yok kabadayi gibi böle hayatin geçer gider nasil geçti anlamazsin yine hayati ailenle sevdiklerinle dolu dolu yasamak varken bu neyin cezasi kendine yaptiğin en büyük kötüluk bide söyliyim beni dinledigin için teşekkür ederi.
Oğuzhan dedim ben simdi gidiyorum seni kendinle yaptiklarinla vijdanina davet ediyorum geriside sana kalmis benden bukadar.
Ben sana ne olursa olsun güveniyorum eğer deyişceğine inaniyosan ben senin yaninda durmaya arkadaşlik etmeye varim istagramdan istek atmakta deymiş ole al bu numaram istedigin herzaman ariyabilirsin .
Konusmak istersen laf sokupta rahat etmek istersen ben hep burdayim beni ara lütfen çekinme görüşürüz dedim ve uzaklaştim..yanindan
Umarim şasirtir beni diye dua ettim icimden rabbim onada iyiligi doğrulugu göster dedim amin dedim inşaallah oda olicak ben inaniyorum umudumi kaybetmicem bakalim sonra ne olucak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...