Ogün Oğuzhani hastanede biraktim ve eve geldim ne karar vericekti nasil davranicakti bilmiyordum tabiki umarim mantikli düşünür diye dua ediyorum .
Hem ne demişler bozuk saat bile günde 2 kere doğruyu gösterir belki beyfendide doğru yolu bulur bellimi olur ben ona duşün diye söyleyerek eve geldim ama ondan çok benim içim içimi yoyordu.
Aramamak için zor tutuyordum resmen kendimi şimdi ararsam Mira yumuşamiş nasilsa gerek yok böyle bir heycana durdukyere girmeye diye düşünebilir bir an rahatlik gelir üzerine diye o ariyana kadar aramayida düşünmüyorum doğrusu.
Benimde aklima Aysel teyzeyi aramak geldi bir an nasil oldu , rahatsizliği ne, yöne gidiyor diye sormak için aradim telefon caliyor ,çaliyor kimse bakmiyordu neyse kapanana kadar ariyimde bakalim açilirsa açilir açilmazsada kapanir zaten diyerek aramaya devam ettim.
Tam kapanicak artik dediyim sirada acildi telefon ben kimle görüsüyorum acaba ?
Mira hatirladim ben seni kıziyim bende unuttunmu a olurmu öyle şey unutmadim tabiki Aysel teyzeyi merakettim de bi aramak istedim nasil durumu abla?
Durumu ayni malesef bi deyişiklik yok bizde bekliyoruz işte insallah iyi olur hersey ben inaniyorum aslinda iyi olucağinada gerçi.
Sana cok güzel bir haberim var Oğuzhanla görüştüm galiba annesini görmeye gelicek inşallah .
Ya gerçektenmi başarabilicekmisin Mira sen buna eminmisin ,?
Tabiki eminim abla olmasi gereken olucak artik varlik içinde yokluk yaşamak nedir ya hadi onu geçtim anneni babani üzmek nedir şu iki günlük dünyada neyin kavgasi ,neyin kini , öfkesi bu anlamiyorum anlamiycamda zaten hic bir zaman .
Aile benim için herşey ama hersey demektir. İnanki abla ailem bir tarafa dünya bir tarafa hiç birzaman anneyi babayi yok yere üzmeye kimseninde hakki yok bence birde bütün hata kendisindeyken ailesini günah keçisi ilan etmeye gerekte yok ki.
Ben bu aile barişana hersey yoluna girene kadar Oğuzhanin peşindeyim o inatsa ben bin kat daha inadim bakalim nekadar dayanabilicek bana .
Çok saol canim annem anlatirdida Mira şöyle guzel, boyle tatlimi tatli , bir kiz diye ben pek inanmiyordum doğrusu abartiyorsun anne fazla gözünde büyütme şu kizi lütfen diye baya arkandan konuştum canim kusura bakma ama sen gerçekten iyi bir insanmissin.
Ne olucakki abla hiç sorundeğil olur öyle ilk zamanlarda ben sorun etmem öyle en ufak şeyi.
Saol Miracim sen Oğuzha nimizi getir lütfen çok özledik bi sarilsam kardeşime dünya gözüyle inşaallah başkada bir şey istemem.
Insaallah abla görüsmek üzere ozaman yarin mutlaka getirmeye calisicam ama istersen bu aramizda kalsin baban falan duymasin belki gelmez de inatçi sonra üzulmesin ler tamam canim aramizda hadi gorüşürüz insallah dedik ve kapattik artik.
Insanlari öyle bir duruma sokmuski Oğuzhan bey kimse onlarin yanina gidiceğini ve sarilicaklarini Oğuzhana inanamiyorlar bildiğiniz umutsuz bir vaka gibi görüluyordu bu durum .
Ama bende Miraysam öyle yada böyle bu çocuk yola gelicek resmen baş koydum ben bu yola.
Umarim yolun yarisinda kala kalmam Oğuzhan tarafindan bakalim hayirlisi neyse o olsun inşaallah yüce rabbim diyerek duami ettikten sonra artik test cözmek istiyorum şuanda başka bir konuyla ilgilenmek ve aklimin ucundan dahi geçirmek istemiyordum.
Çünkü benim hayallerim, ve amacima ulasmak için sarf ettigim bir sinavim, vardi o bana cesaret guç, veriyor , hayal kurmayi öğretiyor, ayni zaman da da hedefimin oldugunu onun icin çabalamam gerektiyini birde sen yaparsin ne varki bunda diye hayatima yön vermemi sagliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...