#OĞUZHAN ŞİMDİDEN ÇOK PİŞMANDI#

115 36 16
                                    

Hayat ne garipti evden hazirlaniyorum  kahvemi  kurabiyemi  yanima aliyorum cikiyorum  aramizdaki buzlar erir konuşuruz  hallederim gelirim diyorum hemen sonrasinda ise olanlar oluyor nasil birden bu hale geldi hersey anliyamiyordum.

Annesiyle konustum diye  ne bu sinir tavirlar  hadi herseyi gecdim sonucta ilk görduğüme  haz etmedigim canseli bile beni kismandirmak icin onu kullandigini kacirmasi agizindan çok itici ve kirici geliyordu ne kadar sevmesemde haz etmesemde Canselden kızı resmen kullanmis herseyi gectim birini öpmek bukadar basitlestirilmemeli kiskandirmak icin öpüşmekte ne oluyordu anlamamistim bir türlü.

Anlamakta istemiyordum ve Oğuzhan nasil bu hale gelmisti gözü dönmüstu sanirim hic bir zaman sokaklarda yasamasina ragmen serseri olmalarina ragmen  on yargili davranmadim bunlarda her halt olur bulasilmaz demedim ben cunku ön yargili davranmaktan her zaman nefret ettim .

Ne yapicağini bilememiş  hata üstüne hata yapmisti o gün  benim namusuma arkadasima bulundugu imalar çok cirkindi  beni anlayip dinlemeden neden  suclamiş o igrenç kelimeleri ardi ardina sarfetmisti bilmiyorum .

Benim canim cok yaniyordu mesela sen bukadar ucuz bir kizmiydin demek nedemektir ya kavgada söyelenmez insana boyle laflar.

Herseyi yanlis anladi ve ağzina geleni saymaya damladi yanimizda hemen ben aciklama yapinca ise utandi  sanirim biz arkamizi dönüp gittik ben  öźür dilerim Oğuzhan adina senden dedim Ozana  senin ne işin olur Mira bunlarla  dedi bana bende her nekadar kirilmis sinirlenmis olsamda onlarin insanligina asla laf ettirmem .

Onlar çok iyi insalar Ozan  aslinda öyle göründüklerine bakma sen dedim ve yürümeye basladik okadar sinirliydimki arkama bile bakmadim napiyorlar gittilermi kaldilarmi diye .

Bu Oğuzhanmiy di adi dedi Özgür evet senden hoşlaniyor hatta hoşlanmayi geçtim baya aşik sana belli  bence dedi bende alakasi bile yok biz arkadaşiz sadece ben öyle bisey düsunmüyorum.

Ozan  desemde  aslinda icimde azda olsa hoslanti vardi taki bu son  davrandıgi tavirlar ve yaptigi hareketlerden sonra pekte emin deyildim acikcasi boyle bi insan düzelirmiydi bilmiyordum aklim hep karman çormandı Oğuzhana bi güveniyor bi güvenmiyordum hareketleri yuzunden.

Neyse icimden konusmalarim bittigine gore neyse konuyu kapatalim istersen lütfen Ozan  ben dicegimi dedim Sen dediklerimi pekde yamana atma bence dedi bana yine gec oldu artik bugun yasadiklarim bana yetiyordu basim Agriyordu resmen ya Ozan eve gitmeliyim artik annemler merakederler beni.

Dedim  ve Ozanla ayrikdik  o kendi evine gitmek uzere yola koyuldu ben ise kendi evime  sahilin kenarina gectim asfalttan karsidan karsiya gecmek icin hazirlanirken tamda arka kolumdan biri tuttu kolumu bi baktim Oğuzhan di ama onu ilk kez gormek istemiyordum  gordugume sevinmemistim.

En son olanlardan ötürü sanirim birakirmisin kolumu hayir birakmicam konusucagiz ben zaten geldim konusmaya ama agzimin payinida iyi aldim artik konusma falan yok, gorüsmek falan yok, git dedin işte gidiyorum hersey istediyin gibi gidicekti zaten ben gidiyordum bugün kalp kirmaya gerek yoktu üzmeye kirmaya paramparca etmene gerek yoktu kalbimi .

Bir kerede şaşirtsan beni ne olurdu bi umudum vardi alttarafi bu gün düzelicek Mira yarin düzelicek Mira diye diye avutmakla gecti koca iki ay tek kendinide yakmiyorsun burda yanindaki kardeslerim dediyin insanlar var ya seni idol olarak görüyorlar örnek aliyorlar.

Böyle mi örnek olucaksin onlara onlar  hic kimseyi sevemicekmi hic aşik olamicaklarmi?  hayatlarina kimsemi, girmicek bu durumdayken kim beraber olmak ,sevmek ,ister onlarla ki bir Kere kuçumsemek icin demiyorum sokaklarda yasiyan insandan herseyi bekler bu insanalar.

Ama Sen kendi cehenmeminde onlarida yakiyosun  böyle olmaz olmamalida gel oturalim ayakta kaldin Mira  hayir oturmicam bu konusma burda bitmistir .

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin