#OĞUZHANA VEDA YUNUSA MERHABA#

82 30 68
                                    

Çok şükür diyordum içimden buldular beni orda öylece çaresiz beklemek ten korkuyordum kafa dagitmak   için  gittiğim sahilden     parpaklarim kirik dayak yemiş halde hastaneye dönüyordum.
Yaa ben  çok şanssizdim yada Allah beni böyle sıniyordu.

Çünkü bu aralar mıknatis gibi tüm belalari üzerime bir şekilde çekmeyi basariyordum bu düsüncelerden siyrilip annem babam aklima gelmisti birden onlari ilk defa uzucektim bu hayatta aslinda üzmek istediyim en son kisilerdi ailem keske gitmeseydim sahile şimdiden pişman olmuştu bedeli bukadar ağir olduğu icin.

Ya bu ne biçim bir durumdu böyle ben bunlari hak edicek ne yapmis olabilirimki boyle hep kotü seyler basima geliyordu diye düşündüm bir an.

Sonunda hastaneye gelmistik çok şükür haberi alinca hemen Oğuzhan  yatağindan kalkip kapida bekliyordu  zaten onun yüzünden bu halde değilmiydim ne yüzle bekliyorduki burda.

Hemen yanima geldi beni o halde görünce inanamadi bi an,  Mira ne bu halin kim yapti bunu ?hangi şerefsiz ? hiç kiza el kalkarmi diye hem öfkesini belli ediyor hemde bizimle beraber sedyeyi takip ediyordu.

Ben hiç ne yüzüne baktim nede tek kelime ettim çünkü bazen haddinden fazla karismamam gerekiyormus bazi meselelere  olmuyorsa olmuyormuş demekki bunu anlamam icin  dayak yemem gerekiyormuş.

Olsun vardir her işte bir hayir birdahada kiz başima ne erkek işıne karisirim nede sahilde geç saatlere kadar dururum  diye karar aldirmisti bu olanlar.

Doktor hemen odaya  girdi  önce buz uygulamasi uyguladi şişliğim icin bende o sirada parmak larim ,parmaklarim diye inliyordum çünkü çok aciyorlardi birde yerde Kadirler  beni bulana kadar  6  .7  dakika dan sonra ağrilarim
şiddeti artiyor parmaklarim şişiyor ve morarmaya basliyordu  öyle anlamistim birazda bi terslik olduğunu ,  Doktor hemen kirik kesin demesine ragmen  yinede bi detayli röndgene alalim  hemen hastamizi diye calişanlarina komut veriyordu.

Röntgende zaten olanlar bir bir cikmisti ortaya tahmin ettiyimiz gibi kiriklar vardi girer girmez buz uygulamasi yapmasida  doktorun iyi olmustu parmaklarimin sisligi baya inmis ti sonrasinda ise doktor  parmaklarimi hemen kirik tahtasiyla sardi ondan sonrada uzerine alci yapti parmaklarin 4  5 hafta boyle kalicak ondan sonra kontrollerde belli olur ben çagirdigim zaman gelirsin kontrole bakariz deyip odadaki hemsireler bana agri kesici serum taktilar .

Parmaklarim disinda her yerimde morluklar disinda cok birseyim yoktu şükürler olsun diye dua etmektende kendimi alamiyordum dayak yememe rağmen şükretmeye okadar sebebim vardiki daha beteri olabilirdi  hatta şu an yasamiyo bile  olabilirdim.

Hemsirelere ne olur annemlere haber  verin meraktan ölmüstür annemler diye hemsirelere söyledim sonunda aklima geldi annemlere haber vermek aslinda kargasadan geciktirmistim biraz haber verme süresini ama olsun napalim yeni zaman bulmustuk sonucta .

Hemsire serumumu taktiktan sonra bu sana iyi gelicek ağrilarini hafifle ticek meraketme olurmu annenide ariycam burdann cikinca numarasini verdim annemin tabiki az önce tesekkur ederim saolun dedim  hemsireye heralde yol gözluyor olucakki Oğuzhan hemsirenin cikmasiyla onun iceriye girmesi bir olmuştu.

Mira nasilsin  diyerek iceriye girdi bende obür tarafa  çevirdim kafami hiç cevap vermek istemiyordum bu durumda olmamin  payi çokdu Oğuzhanda o laflari sarf etmeseydi bana bende eve sigamayip duyduklarimdan sonra o saatte kendimi sokağa daha dogrusu sahile atmazdim.

Ben kafami obür tarafa  cevirince oda kafamin olduğu yone ýoneldi hemen ben sonra birdefa kafami obür yöne cevirdim sonra oturdu yanimdaki koltuğa .
Mira bagir çağir yeterki bütün öfkeni kus gerekirse ama beni susarak cezalandirma şu an konuşma zamani susma zamani değil kim yapti sana bunu diye hala sormakta israrciydi.

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin