Kisa süreli şaşkinliğimi bir kenara birakarak içeriye buyur ettim misafirlerimizi .Ellerindeki poşetleri aldim tek elimle annemde yardim etti hoş geldiniz diyerek.Dolu ,dolu gelmişlerdi masallah neden zahmet ettiniz dedik annemle nezahmeti olurmu hic öyle sey dedi Aysel teyze.
Ben annemle nasil irtibata geçtiklerini merakediyordum dogrusu herseyden önce .
Ama vardi bir çapan oğlu bu iste kesin Oğuzhanin basinin altindan kaynaklaniyordu bu baska kimin aklina gelirdi. Tabiki benimde Oguzhana haber vermeden yaptiklarim gün gibi ortadaydi bunu benmi sorguluyordum Oğuzhana.Ben mutfağa elimdeki paşetleri götürdüğümde Oğuzhanda bende yardim ediyim diye benimle gelmek istemisti sen ne ariyorsun burda bakalim anlat hemen.
"Birde ben sana surpriz yapayim dedim,birde ben arkandan iş çevireyim ,dedim fenami ettim seni gordum iste en sevdiyim sey seninle zaman gecirmek Bagimlilik yaptin bizde diye guluyordu muzur muzur. Sen az degilsin Oguzhan "Sen benim telefonumdan aldin annemin numarasini ,bende senin annenin numarani ,aldim telefonundan ve Anneme arattirdim gelebilirmiyiz musaitseniz diye" .
"Miralar arkadaslarmis zaten bizde tanisiriz fenami olur diyerek aradi annem sagolsun annende kirmadi annemi. Tabiki buyrun gelin dedi olay bundan ibaret iste baya, baya, pilan proje yaptim yani kolayda olmadi oyle degerini bil lutfen senden korkmayan kimseden kormaz Oguzhan ne adamsin ya diyerek bende ona güldüm ".
"Maviş ,maviş ,gözleri gülerken parliyordu.Gözlerinin içi gülüyordu ,mutlu oldugunda bu çok güzeldi ,keyifli olduğunu görmek".
Gözlerini alamazcasina iyice bakmaya devam ediyordu bana ne bakiyorsun öyle Oğuzhan ?gidip çikaricam şu elbiseyi en sonunda bakip, bakip, durma cok mu komiyine gittti dik, dik, bakiyorsun bana diye sinirlenmistim ister istemez.
"Ne alakasi var Mira İlk kez seni elbiseyle görünce çok şaşirdim dogrusu ama hayatimda gördüğüm en güzel elbiseli kissin dedi ve iceriye gitti hemen". Benim konusmama izin vermeden beyfendi beyenmeyide bilirmis diye gulerek tebessüm ettim iceriye yanlarina girdim bende.
Artik kahvaltiya baslamak icin masaya gectigimizde ise kapi caliyordu .Yunustur ben acarim diyordu ah Anne ya yaptigin işmi dedim icimden bilmiyorki tabiki olanlari delirmek üzereydim artik keske anlatsaydim .
Hoşgeldin oğlum diyerek acti kapiyi annem Oğuzhanlari görünce şaşirmisti ."Yunus burda onlari görünce sizdemi burdaydiniz hayirdir Mira hastanedeki arkadaşliginizi evede taşimissin sanirim ne gereyi varsa boyle şeylerin diye pot ustune pot kiriyordu misafirlere boyle sözler kullanilirmiydi hic budalaya".
"Huriye teyze oğlum sen nediyosun cok şakacidir benim oglum kusura bakmayin diyerek araya girsede malesef .Oğuzhan araya girmeden duramiyordu baslicakti yine karsi karsiya atismalar laf soylemeler buyrun cenaze namazina yani".
"Seni pek ilgilendirmiyor bence kimin evine geldigimiz sonuc olarak Miralarin evindeyiz senin söz soylemek ne haddine. Anlamiyorumki .Laf sokmaya calisiyorsun ama onuda yuzune gozüne bulastiriyorsun, beceremiyorusun diyerek zehirini akitmişti Oğuzhan daha dogrusu birbirlerine nefretlerini kusmuslardi".
Beraber yemek sofrasina oturduk Aysel teyzede hiç hosnut olmamisti aslinda Yunustan ama nezaketinden birşey söýlemiyordu yuź tipinden belliydi.
Ben sizi hic gormemiştim Oğuzhan okuldan arkadasiymissin Miranin ama deyince acikmalama yapmadigima gercekeleri anneme anlatmadigima cok pişman olmustum .Daha Oğuzhan birsey demeden Yunus hemen atlamisti herzamanki gibi lafa .
"Ne okulu Fatma teyze bunlar sokaktan arkadaslik kurmuşlar, sokaktan ,sahilde karsilasiyorlar ve orda arkadaş oluyorlar. bilmiyormuydun sen daha dune kadar bunlar serserinin ,içkicinin, önde gideniydi be simdi iki guzel giyinmis diye onlara kanma yani sen bu tavirlarina" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...