Cafede oturuyorduk oğuzhanla saat daha 14. 00 aksama daha vardi cok şükür busefer sevinmisti heralda oha yok artik dediyini göre pateni görünce gözleride parladi tabiki.
O mutlu bende mutlu nedense buseferde laf yemicem demi insaallah senden.
Nerden aklina geldi buki senden böle bisey istemedik heralde.
Ilk defa güldün oğuzhan icten yalandan kıvirma lütfen .
Yoo oda nerden ciktiki diyo ama bir taraftanda gözleri patende.
Eeee dedi birden nasil yani eee derken dedim bende .
Hadi nasil kullaniyorum bi bak bakalim madem almissin.
Ya gerçektenmi dedim evet dedi cafeden kahve parasini odedik ve ciktik hemen zaten sahil hemen karsidaydi
Önden önden gitti beyefendi vav şol olmuştum benden iyi surüyormus aslindada haberim yokkmus ben ardindan bakakalmisim.
Miraa dedi hadiii haaa geliyrum arkasindan baka kaldiğim için geride kalmistim geliyorum.
Oo sen biliyomussun bu işi busefer iyi yönden şaşirdim doğrusu.
Her gün kötü haber almaktan dagilmiatim biraz ne yalan söyliyim.
Sen görmek istediğini gördun cünkü ondan hersey sorunlu zannetmen cok normal yani dedi bana da diyene bakin dedim.
Neyse baya gittik biraz oturucam dedim yoruldum ben dedim ne ara yoruldunki oýle dedi ne biliyim yoruldum iste.Birazdan gitmem lazim benim gec oldu saat nu arada 3.30 du zaten tamam gidersin otur biraz daha.
Ben duriyim birazdaha öylemi nedenki dün aksam öyle demiyodun.
Ama o dün aksamdi bugunde otur diyosam otur.
Bak oğuzhan kendine gel bana ileri geri konusupta durma bu kaçinci oldu ben gidiyorum git ickini ić hemen azicik bağristik diye git durma dedim sana benim le doğru konus demistim ama sen hep ayni sen huylu huyundan vaz gecermi hic geçmez iyi hayatina bak bole ben bölmiyim devam et sen iyi gunler.
Hey patenler diye bagirmazmi bide bende kaldilar diye bağirdi arkamdan onca söylediklerimden bunumu anladin yerin dibine batsin patenler umrumdami saniyosunya cok yazik.
Dedim ve baktim yoluma okadar sinirliydimki busefer ben 1 adim gittikce o bir adim atiyor sanki adimini geri aliyordu.
Busefer hic yanina falan gitmicem benden bu kadar deyil tabikide biraz tavir yapmam gerekiyo du cunku ben alttan aldikca o beni birkez daha şaşirtiyordu bukadar inatci somurtuk bir insan olamazdi ya ilkkez denk gelmistim bole somurtuk ve inatci keci.
Neyse ney ben den simdilik bu kadar birazda o cabalamamda yardimci olsun bana ,zaten yannind olmamdan memnunsa eğer bi adim aticaktir.
Neyse eve geldim ben ellerimi yüzümü yikadim sinirliydim icten ice annemdd hayirdir insaallah dedi kizim.gidiyosun aksama geliyosun neyin nesi bu dedi hiccc anne dedim derslerinede calismadin yine.
Bu senende yapmalisin birşeyler bos gecmemeli kizim dedi annem haklisin annecim doğru diyosun hazirlanicam busene başaricağim söz veriyorum size Allahin izniyle insaallah basaricagim biraz tes çöziyim ben ozaman tamam mi annem dedim tamamm kizim dedi.
Telefonuda kapattim esraylada hic konusamadik kizabilir bana ama olsun alirim gonlunu.
Ben ders bile calismiyorum onun icin iyi olsun kayip gitmesin annesinin babasinin elinden gencligi ziyan olmasin diye ama belkide yapmamam karismamam lazim di ben kırılmiştim bu sefer.
Ben kirilmam kirilmam bazan en ufak sey benim icin cok kirici bir hal alabiliyo bakalim bundan sonra ne olucak kirginligim nezaman gecicek oğuzhanla konusucazmi konusmicazmi belli değil hayirlisi neyse o olsun zamana birakiyorum artik herseyi 🤔😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...