En son aksam beraber yemek yedik biraz sohbet ettik hepsinin ayri ayri hikayeleri vardi çok üzulmüstüm kimi yetimhaneden kaçmis kimisini annesi evnenince istemeyerek baktigi için kaçmiş kimisinin babasi içkici dayakci oldugu icin kaçmis neler neler.
Ya hergün daha ne kötü bişey duyucam daha nekadar uzulebilirimki bilmiyordum yasamakmıydi hayatmiydi onlarinki sokaklar cok acimasiz soğuk.
Neyse sonra saat coktan 8.30 geliyordu benim gitmem lazim hepinizle tanistiğima memnun oldum yarin sabah yine gelicem görüşuruz iyi aksamlar hepinize.
Derken oğuzhan yarindami bulusucaz dedin hayirdir mubtelesi oldun bakiyorum buralarin.
Diye tersledi hemen yine yapti yapicağini bebe ondan âşaği kalmadi tabiki.
Tapulamadinya buralari ben hersabah gelirim buraya sen rahat ol dedim ne istersen yap dedi hemen az önce eyvallah diyen biri birden terlenor oluyoo
Cok tuhaftirki bian iyi konussada dönüyo hemen eski hallerine bi iyi konustuysa diyerleri hep somurtuk konusmalar malesef araya hepbi sagukluk girsin cabalari ağir abi görünümü.Neyse ben birakirim seni düş onume dedi bi sinir oldumki.
Sen önce insanla nasil konusman gerektiyini örende öle bişey söle bana sana ihtiyacim yok kendim giderim iyi teklif var israr yok demezmi bide sinir ole ola eve gidiyordum ama sana yakisir dedim kendi kendime bulasmicaktim ben onun gibi kendini beyenmise ama bende miray sam bu hallerini yok etmek icin ne gerekirse yapicam höt höt konusmayi cevap vermeeyi görücek o neyse eve geldim tam zamaninda nasil gecti kizım dedi babam.iyiydi baba sohbet ettik geldik ole geldim ben cantayi dolaba koydum tabaklari annemler görmeden allahtan neyse 5 daka oturdumben yaticam müsadenizlededim ciktim odama neyapmaaya calisiyordu bu oğuzhan anlamiyordum hic birşey bi iyiydiyse 3 4 kötü davraniyodu.
Üstümu cikartiyordum pijamalarimi giydim bi baktim mesaj geldi telime kimden acaba dedimki ogüzhandanmis hic ondan zannetmezdim çünki.enson davrandiklarindan sonra.
Mesajda evine girdinmi yaziyordu evt yazdim sadece sinirliydim cünkü.
Bu aksam yaptiklarin cok anlamliydi saol gercekten yazmisti önemli deyil iyigeceler yazdim direk yolladim mesaj
Uykum vardi birazda sinirliydim neyse bi müzik dinliyimde dedim muzik dinledim dmekt akalindan yekten dinledim birde bağira cağira söylüyordum.Bana iyi geliyordu neyse o nekadar sonunu kotü bitirsede güzelbi aksamdi sabahlamisim ole kulaklikla müzik çala çala uyumum bi uyandim kulağim da muzikle uyanmak tuhafmis gercekten neyse hazirlanip cikmaliydim artik hazirlandim odayi havalandirdim güneş vardi herzamamanki gibi ama soguktu artik güneşe aldanmiyordum sisme yelek kapisonlu mu giydim laciver bol esortman lacivert sapka spor ayakkabi siyah icinede kapisonlu kirmizi yi gitdim siyahta neyse elimi yuzumu yikadim sandvic yaptim yiyesim yoktu annemler kalkmis odadalardi ben elime kutuyu aldim patenimde ayağimda .
Ciktim evden götürüyördüm hediye paketini ama nasil tepki alicam ne yapicam soyledikleri yaptiklarina bilmiyorum acikcasi .
Hadi hayirlisi neyse bir taraftan basladim suŕmeye patanimi birde oğuzhani ariyordu gözlerim genelde paten surme alanlarinda Oluyordu bakalim bugun nerdeydi paten sürmekten yoruldum biraz oturdum aramaya karar verdim.
En sonunda caliyordu teli birden acildi alo dedi napiyosun nerdesin dedim neyapabilirim iste dedi ayni yerde hayirdir ne iztiyosun ki dedi umarim yanlis anliyorumdur sanki icmis gibiydi sesi umarim yanlis anlamisimdir.
Bekle orda geliyorum dedim tamam dedi kapatti.
Neyse hizli hizli sürdüm pateni biraz ilerdiydi zatenn bi baktim yanina geldiğimde elinde bira sişesi vardi 2 tane 1 ciyi icmis oburu elindeydi cok üzülmüstüm ben kimdim neye uğraşiyordumki huylu huyundan vazgecermiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
Chick-LitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...