#BUNU YAPMAMALIYDIN

100 50 13
                                    

Buğün aslinda yil başiydi sabah gözlerimi açtiğimda aklima ilk o gelmisti poyraz seni görmek istemiyorum dedi bana ben çok üzgündüm nedense farkinda olmadan malesef alişmistim varliğina yanimda ne olursa olsun var olmasina çoğu zaman somurttasa bazen ters ters cevaplar versede onun yaninda sanki herşeyin üstesinden gelebilicegimi pardon gelebilecegimizi biliyordum.

Bügun onu görmeliydim konusmaliydik halletmeliydik aramizdaki sorunu böyle olmamaliydi böyle bitmemeliydi onlari daha fazla sokakta maf olmalarini izlemek istemiyordum bu çok ağir geliyordu bana onlar disarda rahatta olmadiklarini düşündükçe içim içime sigmiyordu.

Ben miraysam bu isi halledicektim hemen sameti aradim elimi yüzumu bile yikamadan annemmere selam vermeden saat 8 .10 geciyordu samet dedim efendim mira dedi o nasil dedim okim dedi anladin işte kimi kastetdiyimi dedim abimi diyosun sen nasil olsun mira nasil bole yapar nasil benim arkamdan nasil iş çevirirya dedi dedi durdu aksamdan sabaha kadar çok sınirli şaşkin neden kimseye güvenemiyorum ya ben neden dedi bide öyle yani nerde peki simdi dedim Samete yanliz kalicam dedi biz herzamanki gibi ortalardayiz sahilde o ileriye gitti kayaliklara sanirim içicektir .

Yok olamaz içmek falan ben hemen geliyorum benle konsuştugunu sakin söyleme lütfen ama falan desede neyse seni severim bilirsin emeyin çok bizde sen beni aramadin bende konusmadim hadi eyvallah eyvallah midaydi bunlarin ağzinda eyvallah dedim kapattik hemen elimi yüzümü yikadim annem vardi bi baskada kimse yoktu evde herkez çikmişti annem ben çikicam birazdan dedim hayirdir nereye dedi arkadasimin kalbini kirdim anne onu düzeltmeye kimin esraninmi dedi hemen.

Ya bide oda vardi o mesaj atsada arasaada çokk konuşmamistim onunla canim arkadaşim oda kirilmisti bana onubda gönlünü almam gerekti onunda alicaktim gonlunu aklimda her zaman tam hazirlanmak icin odaya ciktigimda ise.

Telefonum zır zır çaliyordu aysel teyze ariyordu actim teli efendim aysel teyze buyur dedim .

Selamın aleyküm kizim mira nasilsin iyimisin ben iyiyim aysel teyze asil sen nasilsin iyiyim yavrum çok iyiyim eşim kabul etti sanada bol bol dua etti çok selam söyle dedi yeterki oglum gelsin bennherşeye rağziyim dedi arkadaşlarida bundan sonra benim oğullarimdir dedi .

Ya geŕçektenmi dedim o an havalara uçasim geldi yerimde zipliyordum aşsagiya yukariya dogrumu bu duyduklarim aysel teyze dedim evet güzel kizim doğru tabiki dedi.

E sen ne yaptin konuştunmu mira dedi evet senin oğluşun kizdi bana biraz küşmüşte olabilir ama ben gidiyorum simdi yanina haberleşiriz olurmu aysel teyze hazirlanicam simdi demek küs sana sana güveniyorum kizim ne olur ikna et tek ümidimiz sensin dedi çok tatali bir kadindi ya çok nasil üzulurdu böyle bir insanlar elimden geleni yapicam dedim tamam yavrum haberleşiriz ozaman dedi bende tamam görüşürüz dedim kapattim teli hemen aklima bisey gelmisti birden .

Oğuzhan kesin iciyor veya icmis olursa diye annecim diye seslendim efendim kizim dedi rica etsem sert bi turk kahvesi yaparmisin napicaksin kizim kahveyi cikiyorum diyordun simdi cikicam annecim zaten arkadasimla sahilde icicez hangi arkadaşmis bundedi sen tanimassin annecim anlatirirm bir gün dedim oda sennn bi işler kariştiriyosun ama hadi hayirlisi bakalim dedi.

Hazirlayip kucuk termosa koy annecim geliyorum simdi dedim tamam kizim dedi saolsun.

Siyah boyfrent pantolonumu giydim üzerine siyah kazak siyah beremide taktim saclarimi dün aksamdan ormustum kivircikti zaten buda isimi kolaylastirmisti iyi olmustu hemen bozdum örgulerimi hafif makkaj mat ruj maskara surdum ve kirmizida sirt çantami aldim montumu giydim haki spor montumu en sonda adidas superstar ayyakkabilarimi giydim hazirdim kahveyide pilastik bardaklarla annem yanina bide damla cikalatali kurabiye koydum dedi süper annecim iyi yapmissin dedim öptüm geç kalma dedi tamam dedim bende ciktim hemen evden 10 dakikada sahildeydim ortasina kadar gelmistim sametleri görmüstüm hemen geldiler beni görünce nerde ayninyerdeymis aradik biraz önce hemen cantam daki kyrabiyelerden tutuşturdum ellerine birer tanan herzaman fazla fazla koyarim csntama yemek icecek arkadaşlarimada ikram etmezsemm yarim kalirdi hersey yaaa mira yüruyen yemek hane gibisin ha dediler gulduler .

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin