Bügün uyandiğimda saat 07.30 du once penceremi.actim temiz havayi içime çektim oh mis gibi temiz hava vardi disarda zaten rabbimin bize sunduğu ne kötü birsey olabilirki sükür olsun bugunlerimize diyerek kalktim yataktan.
Indim.odamdan aşşağiya annem mutfaktaydi kardeslerimde okula hazirlaniyordu.
Öptüm kardeşlerimi sonra anneme yardim ettim o hayirdir babacim dedim evdesin şaşirdim doğrusu dedim .
Bügünde böyle olsun kizim dedi olsun babacim nede güzel olmuş dedim annem kuymak yapmisti patates kizarmasi peynir zeytin sarelle falan vardi mis gibiydi .
Bide portakal suyu vardi kocaman sebilin içinde ben guzelce kahvaltimi yaptim ellerine saglik dedim annemi optum bide babami sonra .
Anne paten surucem biraz dedim ama ondan önce yapmam gereken biir şey var dedim .
Ney kizim dediler paten sürerrken orada kuçük çoçuklar var onlara yapicam tost bide portakal suyu var ohmis dedim aferim kizim seninle gurur duyuyoruz dediler .
E kımin kiziyim ne gördüysek o dedim bizim evde ekmek bollugu vardir zaten biraz karabalik olduğumuz için kocaman ekmeklere sucuk kaşari bastim bol bol güzelce hallettim onlari peçetelere sardim sonra küçük pet şişelerede portakal koydum .
Hemen elimi yikayip üstümü giyinmeye başladim siyah dar paça giydim üzerine siyah deri ceket icimede ince bir kazak giydim krem renkli birde siyah beremi taktim siyah topuklu botumu da poşetime koydum az bişey bebe krem sürdum göz kalemi hafif ruj sürdüm bide maskara tamam dir hazirdim.
Patenlerimi giyip evden çiktim hemen oğuzhani aramistim ama tabikide kapaliydi .
Neyse buralarda olurlar zaten bir bakarim dedim .
Aradim aradim bir türlü yoklardi sonrada sahilin sonuna doğru gittiyimde köşede kayiklarin içinde oturmuslardi deniz kenarinda .
Hey ben geldim günaydin dedim şaşirmişlardi beni görünce bende gittim yanlarina kayiğin yanina oturdum.şâşirmisti oğuzhan hayirdir sabah sabah rüyandami gördün dedi bende gidicem zaten çok kalmicam meraklanma dedim .
Hayirdir neden geldin dedi bide üstüne tam gicik ya .
Kahvalti ediyodumda sizede tost portakal suyu getirdim derken.
Siyah bir poşet vardi saklanmis ti ama arkadan poşetin tutma yerleri görünüyordu o ney oğuzhan dedim direk ne olabilir sence bira işte demezmi bide .
Bu dürüstlüğün öldürücek beni bir gün dedim okadar sinirlendimki.
Aldim poşeti hizlica napiyosun falan filan yurttan sesler korosu başladilar söylenmeye.
Attim teker teker cöp kovasina oh mis gibi yemeğinizi yiyın dedim birtaraftan saol dedi çocçuklar son iki tanesinide atiyodum.elimden almak için tuttu elimden bende lütfen oğuźhan sen bu değilsın dedim .
Yüzümü astim elini elimden çekti bu 2 oldu bak mira dedi bu son dedi birdaha affetmem haberin olsun dedi.
Bende bakariz dedim .
Sonra hadi afiyet olsun size ben gidiyorum dedim .
Hayirdir atéş almayami geldin saol çok güzel olmuş dedi sen dişardan süşlü püslü görünüyon ama anliyon bu işlerden baya dedi bana seni alan yaşadi dedi birde bende yok almim ben dedim sahte aşklara karnim tok benim dedim .
Sonra gülüyordum kendi kendime bugün büyük gündü oğuzhanin annesiyle görüşmek istiyorum.
Diye düşünürken ne gülüyon kendi kendine var sende biraz heralde.
Dedi aynen var dedim naparsin bana diyenede bak dedim.
Neyse oğuzhan ben gidiyorum dedim işlerim var dedim ne işıymıs bu hayirdir demelere baaşladi hemen neyimse beyfendi havalara giriyo hemen .
Ben babamdan annemden başka kimseye hesap vermem bunuda söyliyimde dedim .
Iyi günler dedim.
Tamam görüşürüz dedi başladim.hizli hizli patenimi sürmeye .
Hemen eve gitmeliydim 2 saat test çözmeliydim iyibi çalişmaliydim.
Bu seferr baya yol gelmisti çünkü beyefendimer sahilin en sonuna gittikleri için bir taraftanda poşetlerle kolum kopmustu neyse sonuçta bulmuştum .
Ya oda bişeydi. Derken geldim sonunda yarim saatte.
Eve annecim açti kapiyi hemen anne 2 saat test çozücem sonra işim varda cikicam dedim.
Ne işin varki kizim yine neyin peşindesin kimbilir dedi annem .
Hiç esraya uğrarim falan anne ne isim olabilirki dedim.
Oğuzhanin annesi ve babasiyla bakalim ne görüşücektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...