-Готова ли си, Дженифър? - чух Джъстин да се провиква от долният етаж на къщата.
-Изчакай! - изписках и слязох по най-бързия начин пи стълбите, а той се засмя - Перлените обеци или тези с диамантите? - попитах го, показвайки обеците си, а той се замисли.
-Определено диамантените. Отиват си с обувките ти. - каза той и ме огледан. Носих дълга черна изискана рокля. Днес беше голям ден, защото с Джъстин за първи път ще отидем на интервю заедно като двойка. Честно казано малко се притеснявах. А по-късно през вечерта ни предстоеше да отидем на гала вечеря по случай успешното завършване на филма. Майка ми беше организирала всичко.
-Обичам това че имаш вкус. - усмихнах се и поставих обеците - Мисля, че съм готова.
-Най-накрая. - въздъхна Джей. Огледах го. Беше облечен с черни леко изсухлени дънки, бяла тениска и сако. Стилът му тази вечер беше спортно елегантен и изглеждаше доста секси. Аз бях избрала изчистена дълга черна рокля с цепка отстрани и сребристи токчета. Косата си избрах да накъдря и да оставя пусната, понеже не исках да изглеждам прекалено официално. Мисля, че визията ми се получи доста добре.
-Да тръгваме. - казах му, а той се наведе и ме целуна. Въпреки, че бях на токчета той отново беше по-висок от мен.
-Изглеждаш прекрасно. - усмихна се, а на мен ми стана много приятно от този комплимент.
-Ти също, Джей. - отвърнах, а той хвана ръката ми и се отправихме към голямата кола, която щеше да ни закара на мястото за интервюто. - Малко се притеснявам. - признах, когато се настанихме в колата.
-Няма от какво. Няма какво да сбъркаш. - той повдигна рамене.
-Лесно ти е. Правил си го стотици пъти Джъстин. - засмях се.
-Дори повече!
-Ето, виждаш ли? - погледнах го - Ами, ако кажа нещо грешно? Ако феновете ти ме намразят?
-Те не могат да те намразят, защото не те познават истински. А и аз съм с теб, нали? Какво друго има значение?
-Прав си. - отдъхнах си и се отпуснах на седалката.***
-И това, ако не е Джъстин Бийбър! - възкликна водещият щом шоуто започна и беше наш ред да се появим. По принцип не съм притеднителна и спокойно разговарям с хората, но няма да излъжа, ако кажа че в този момент бях притеснена как изглеждам и как ще се държа. Все пак трябва да представя Джъстин добре, както и името на баща ми. Не е особено лесно.
-Рей! Здравей човече! - усмихна се широко Джъстин и двамата се прегърнаха мъжки.
-Няма ли да ни запознаеш? - попита водещият, гледайки към мен.
-О, разбира се. Това е Дженифър. Приятелката ми. - каза гордо Джей, а аз от своя страна се здрависах с водещия.
-Дженифър Старлинг! Чувал съм за теб. Радвам се, че си на гости в студиото ми. - усмихна се Рей и с Джъстин се настанихме на диванчето. - Е, Джъстин. Отдавна не си ни гостувал. Как е при теб?
-Чудестно. Нали знаеш... скоро излиза новият албум и след може би месец е премиерата на новият филм на Старлинг, в който съм главен герой. - Джей се ухили и погледна към мен.
-О, да феновете ти са пощурели около новината за филма. - отбеляза Рей, а след това погледна към мен - Как е Джъстин като гадже? За първи път имам честа да интервюирам негова приятелка.
-Ами всъщност доста добре. - усмихнах се чаровно.
-Как се запознахте?
-Запознахме се на снимачната площадка на филма. Понеже аз работя за баща ми вече от няколко месеца и за моя изненада Джъстин беше там. Дори не подозирах, че ще е един от актьорите. - отговорих и се засмяхме.
-Да, така е. И всъщност се оказа, че сме се срещали и преди, когато сме били по-малки. Защото... все пак Дженифър е огромна моя фенка и... - каза Джъстин самовлюбено и аз го погледнах учудено.
-Моля? - казах, смеейки се.
-Знаеш ли кое е най-интересното, Рей? В деня на нашето запознаване тя носеше тениска с моето лице върху нея. - каза Джей и ме прегърна.
-Това беше инцидент. - отбелязах.
-Личи си, че сте много влюбени. - каза водещият - До колкото знам сте заедно вече от три месеца.
-Почти четири! - поправи го Джъстин. И си беше точно така. Много скоро стават точно четири месеца. И също три месеца от както живеем заедно. В крайна сметка и двамата осъзнахме, че не можем да сме далеч един от друг и накрая просто се нанесох утях.
-Това е страхотно! - отбеляза Рей - Мислите ли за някаква по-сериозна крачка? Например брак или дете.
-Уоу, уоу! За къде бързаш Рей? - засмя се Джъстин - На този етап сме добре само двамата. Предстоят ни доста пътувания, а на мен ми предстои и турне. По-нататък ще го мислим и първо на теб ще кажем. - пошегува се Джей, но в думите му имаше и нещо вярно. Прекалено рано е, за да бъдем родители. Все още искаме да се насладим един на друг.
-Като стана дума за турнето... колко страни ще обиколите този път? - зададе следващият въпрос водещият.
-Все още оточняваме тези подробности. Но със сигурност този път ще посетя няколко държави в Европа. За сега сигурните са Лондон и Париж, но обмисляме и за още поне две.
-Дженифър ти ще го придружиш ли? - обърна се към мен Рей, а аз се усмихнах.
-Със сигурност. Дори съм по-нетърпелива това време да настъпи отколкото Джъстин. - засмях се.
-Личи си, че го правиш много щастлив. Напоследък навсякъде в медиите се говори за това, че Джъстин е много по усмихнат на снимки, а и не само. Също твърдят, че е станал и по-продуктивен. Смяташ ли, че това се дължи на теб? И също така какво мислиш за лошите коментари по твой адрес? - попита ме Рей, а аз се замислих.
-Знаеш ли, аз не следя особено много жълтата медия просто, защото там се пишат и доста лъжи. Аз съм израстнала в семейство на известни личности и знам какво е. С времето свикваш да не обръщаш внимание на това какво се пише за теб или семейството ти. - усмихнах му се - Но честно казано да. Мисля, че от части аз съм причината за усмивката на Джъстин, както и той за моята. Ние много се подкрепяме и е нормално да е станал по-продуктивен след нашето запознанство, но по принцип според мен Джъстин е един много талантлив и работлив изпълнител. Винаги е било така. - отговорих и погледнах към Джей, който ми се усмихваше - Но в крайна сметка отговорът ми е да, защото човек се чувства най-добре и най-щастлив, когато е обичан и когато обича.
YOU ARE READING
All That Matters♡ (BG fanfiction)
FanfictionВсички сме свикнали да четем за клишираните истории, в които бедното момиче без приятели се влюбва в богатото, популярно момче. Е... това със сигурност не важи за Дженифър Старлинг. Тя е момиче, което никога не е лишавано от нищо. Родителите и биха...