Джъстин
Оставих Дженифър до домът и и шофирах към моя. Ужасно съм изморен. Искам да си легна и да си почина. Не че не спах по-рано. И то най-божественият сън в живота си. Това момиче ми действаше някак... успокояващо. Ако това изобщо е възможно. Тя е очарователна и сладка, и мила, и... няма нищо общо със Сара. В деня в който я срещнах на снимачната площадка беше достатъчно луда да се появи с избеляла тениска с моя лик. Кой прави това? И въпреки, че Сара твърдеше, че го е направила само, за да привлече внимание, аз не мисля така. Личеше си колко изненадана беше, когато ме видя.
С Дженифър прекарвахме много време заедно тези дни. Виждахме се поне веднъж на ден, което на мен ми харесваше много. Признавам си. Тя е добра компания и е забавна като приятел, а аз имах малко приятели. Не е лесно да си известен. Когато паркирах колата на алеята забелязах малката, стара кола на Сара пред къщата ми. О, не. Не ми е до нея.
-Джъстин! - извика тя когато ме видя и излезе от колата си.
-Следиш ли ме? - попитах я без да се усмихна. Сара е... досадна. Да, с нея бяхме гаджета от два месеца, но нищо в тази връзка не е сериозно. Знам, че се чука с други, знам, че е с мен само заради парите ми, но... бях прекалено изтощен от всичко, за да я зарежа. За мен тя е просто нещо, което мога да повикам и да изчукам. И тя може би го знаеше.
-Не. Но защо се прибираш толкова късно? - попита, влизайки в къщата ми без покана, настанявайки се на дивана ми.
-Бях зает. - отговорих сухо. Тя беше свикнала. Никога не се разкривах пред нея. Тя не е човек, който би ме разбрал за каквото и да е. Ние сме тотално различни, с изключение на това, че и двамата сме израснали в бедни семейства. Сара и до ден днешен нямаше парични възможности... или по-скоро използваше моите парични възможности. Тя е танцьорка в един клуб на центъра. Именно там я срещнах, когато с Чаз се бяхме напили толкова много, че едва ходехме и се смяхме на всичко, което видим.
-Само това? Зает? - погледна ме тя.
-Да. Какво очакваш да ти кажа?
-Къде ходи? И... защо си потен, по дяволите? - направи погнусена физиономия.
-Бях на фитнес.
-Цял ден?
-Виж... днес беше натоварено, окей? Просто ме остави. - казах и запратих сакът си на фотьойла - Имам нужда да си почина.
-Аз си мислих, че бихме могли да... - започна тя, но аз я прекъснах.
-С удоволствие, но може би друг път, става ли? - усмихнах се фалшиво - Наистина имам нужда да съм сам тази вечер.
-Добре, но... Ще ми се обадиш, нали? - попита ме, а аз кимнах вяло. Най-вероятно нямаше да и звънна и най-вероятно я излъгах, че днес беше натоварен ден, и може би... не бих я чукал с удоволствие, както и казах. Не обичам да лъжа, но Сара... при нея се налагаше. Тя стана от дивана и долепи устни до моите за бърза целувка, а след това излезе от къщата ми.
Отидох в стаята си и съблякох, дрехите си, пускайки ги за пране. Взех си бърз душ и се излегнах на голямото си легло. Бих предпочел твърдия под на кораба пред леглото ми, ако знаех, че ще държа Дженифър в ръцете си отново. Просто с нея беше приятно. На външен вид тя изглеждаше като секси богаташка, разглезеното момиченце на тате, но далеч не е само това. Може да не я познавам чак толкова добре, но разбрах че тя не е чак толкова разглезена и е наистина много забавна. Харесва ми как се шегува и държи свободно около мен, приема ме като нормален човек, а не само като известен певец или като свой идол. Тя ме приема като приятел. Може би се дължеше на факта, че самата тя е израснала в семейство на известна личност и се е срещала с много известни хора и може би... не и прави такова впечатление. Не иска постоянно да се фука с това, че ме познава. Телефонът ми издаде звук, получавайки известие. Намръщих лице и погледнах към екрана. Получих съобщение от някакъв Браян? Кой е този, по дяволите? Нямам приятел с такова име. Влязох в приложението и пред очите ми се отвори профила на Дженифър. Забравила е да излезе. Този тип ставаше все по-нахален, а явно тя не му отговаряше за това влязох в чата им. Последното, което му беше написала е, че няма да могат да се видят, защото има планове. Това гаджето ли трябва да е? Съдейки по съобщенията му бих казал, че не е. Тоя идиот си позволяваше да я нарича с хиляди обидни думи и продължаваше. Как може Дженофър да е с този и да се унижава така. Не знам какво ми се случи, но се ядосах ужасно много, когато я нарече курва. Тя не е такава и кой си мисли, че е той да и го казва. Без да се замислям натиснах полето за въвеждане на съобщение и започнах да пиша. Веднага му уредих среща с "Дженифър" след 10 минути в парка, който е близо до квартала ми. Навлякох червена блуза с дълъг ръкав и черни шорти. Обух кецовете си, взех ключовете и телефонът си и излязох. Щом иска Дженифър, ще му дам Дженифър, която да запомни.
BINABASA MO ANG
All That Matters♡ (BG fanfiction)
FanfictionВсички сме свикнали да четем за клишираните истории, в които бедното момиче без приятели се влюбва в богатото, популярно момче. Е... това със сигурност не важи за Дженифър Старлинг. Тя е момиче, което никога не е лишавано от нищо. Родителите и биха...