4.KAPITOLA

1.7K 39 1
                                    

Je utorok a budík znova zvoní ako o život a ja ho asi rozjebem o stenu. Postavila som sa z postele a išla sa osprchovať, obliecť sa, vyfenovať si vlasy a namaľovať sa. Po pol hodine som už bola hotová. Madison práve vsatala. Ja som si šla pred intrák zapáliť. Vytiahla som cigarety zvvačku a zápalila. Fajčila som, keď som dofajčila kráčala som do svojej izby. Otvorila som dvere a vošla do izby.

,,Ideš už rovno do školy?" Spýtala sa ma.

,,Nie idem do kaviarne."

,,Dobre ja idem do školy, čauko." A už som len počula buchnutie dverý.

Zobrala som si kabelku, kabát a zamkla som izbu a išla ku svojmu autíčku. Naštartovala som auto a šla do kaviarne.

***

Som v aute a už pijem kávičku a toho kokota hnedovlasého som nestretla. Mala som ešte dvacať minút kym začne hodina. Pri škole som zaparkovala auto a vedla autá bol asi 30 krokov jeden strom. Zamkla som auto a kráčala som ku tomu stromu a za stromom som si zápalila cigaretu. V ľavej ruke som mala kávu a v pravej som mala cigaretu. Nič nie je lepšie ako ranná káva a cigareta. Potiahla som si s cigarety a niekto ma pozdravil. Bol to on skoro som sa zadusila. Kašľala som o život.

,,Si pohode?" Spýtal sa ma ten idiot.

,,Hej. Ty ma teraz budeš sledovat pán Damianko alebo čo?" Odvrkla som.

,,Volám sa Damian." Zamračil sa na mna, ,,toto je moje miesto. Chodím tu každý deň. Ráno a aj po škole Natalie White."

Dostala som taký dobrý nápad. Postavila som sa oproti nemu. Ruku som mu dala za krk a pritiahla ku tvári. Boli sme blízko seba skoro sme sa pobozkali. FUJ! V ľavej ruke som mala tu kávu. Odstúpila som od neho a tu kávu som mu vyliala na tričko. On sa zamračil a aj pousmial. Fuj, nenavidím ho!

,,Prepáč, som slepá, musím zájsť ku očnému." Z úsmevom na tvári som ho drgla plecom a odišla do triedy. Teraz máme kreslenie ja nechápem ako sa musime hneď učiť.

Sadla som si na na svoje miesto. Vošiel učiteľ a za ním ten idiot.

,,Hej! Natalie White." Skríkol na celú miestnosť.

To je, ale hanba.

•Damian•
Vyliala na mňa tu prekliatu kávu. Takže chceš vojnu? Maš ju mať.

Hľadal som triedu kde by mala mať teraz hodinu. Nebolo to ťažké. Našiel som ju.

Najprv vošiel učiteľ a za ním ja.

Na celú miestnosť som skríkol. ,,Hej! Natalie White?" Pozrela na mňa a videl som ako sa chce prepadnúť pod zem.

,,Ak si ma chcela vidieť moje telo. Stačilo povedať" Vyzliekol som si tričkom pred celú miestnosť som zakričal, ,,chceš sex? Stačí povedať BABE." A usmial som sa.

•Natalie•
,,Hej! Natalie White?" Zakričal na celú miestnosť. Chcela som sa prepadnúť pod zem.

,,Ak si chcela vidieť moje telo stačilo povedať!" Zakričal. A vyzliekol si tričko.

,,Chceš sex? Stačí povedať BABE." A usmial sa. Pre boha ja ho zabijem takú hanbu mi urobil pre boha.

,,Pán Damian Smith. Poprosím vás aby ste opustili miestnosť." Povedal učiteľ. On na mna žmurkol a odišiel. Hneď ako odišiel mi prišla správa.

📩 1:0 pre mňa Zlato.

Kurva odkial ma moje číslo? Jebe mu ? Ja ho zabijem. Chce mať vojnu fajn.

📩Odkiaľ maš moje číslo?

Zavhviľku mi odpísal

📩Ľahko!🥰😘

Na tu správu som už nepodpísala.

***

Konečne  skončila škola a ja som si išla rýchlo zapáliť lebo by ma asi už jeblo. Bola som pri aute. Keď mi niekto zavolal. Na displeji bolo otec.

I am a bad and malicious 💔Where stories live. Discover now