Odstúpil a ja som šla zakopla som, a spadlo do náručia Damiana.
,,Ale, ale Natalie White nakoniec prišla." Pozrela som sa na neho
,,To je tvoja párty?" Fakt som nevedela, že to je jeho párty. Preto sa mi ten panelák zdal povedomý.
,,Nerob sa, že nevieš." Vyšiel zo záchoda Liam s Rigardom.
,,Liam si pohode? Čo sa stalo? Zas ste sa vy kokoti pobili?" Povedal Damian
,,To ta suka mala." Otočila som sa a chytila ho pod krk.
,,Vyjadruj sa slušne!" Povedala som a odišla. Už som otvárala dvere a bola na odchode.
,,Natalie stoj." Povedal Richard. Otočila som sa
,,Čo je Richard?"
,,Ostaň."
,,Sorry, ale ja sa nebudem tváriť fajn keď ma niekto uráža. Ahoj." Objala som ho a ani neviem prečo. Príde mi fajn, ale stále sa to nemení, stále nenavidím chlapov. Odišla som.
•Damian•
Dopovedala a odišla. Chcel som ísť zanu, ale videla som ako sa rozpráva s Richardom. Zle vidím? Tak ona ho aj objala? To je kokot. Šiel som za ním.,,To čo malo znamenať?" Nechápavo sa pozrel
,,Čo ako?"
,,Ty čo maš snu?" Zasmial sa
,,Nič? Sme len kamaráti." A odišiel sa baviť. Fajn! Natalie White!! Dal som pesničky na plne pecky.
•Natalie•
Už som zaspávala keď v tom začala hrať hlasno hudba. Presne som vedela, že to robí schválne. Snažila som sa to ignorovať ale nešlo to.. Postavila som sa a šla si sním vyjasniť.Klop klop. Zaklopala som na dvere a otvoril Damian.
,,Môžeš ísť na chodbu!?" Privrer dvere.
,,Čo chceš?"
,,Vieš snažím sa zaspať. Mohol by si už ukončiť tuto tvoju párty?" Zasmial sa
,,Kvoli tebe hej? A čo zato?" Približoval sa a chcel ma pobozkať. Uhla som
,,Vieš čo zabudni na to!" A odišla som.
Nedal to tichšie. Jebne ma toto bude noc.
Je 5:50 a on konečne vypol tu hudbu a asi to už skončilo. Čudovala som sa že susedia nezavolajú policajtov, ale su asi zvyknutý. Ja som konečne zaspala.
Zobudila som sa až ani neviem okolkej. Neviem, kde mam telefón. Nie do piče! Ja som si to nechala u Damiana! Nieeee nerob mi to. Kupim si nový. Boha ved tam mam aj peniaze a peňaženku do piče! Mna jebne! A prečo mam potom kľúče? Nechapem po chvíli odhodlania som teda šla zánim ho poprosiť.
Zaklopala som na dvere a otvoril Damian.
,,Ahoj." Povedala som
,,Čo potrebuješ?" Spýtal sa ma.
,,Zabudla som si tu veci. Môžeš mi ich pohľadať?" Naznačil rukami, že mam vojsť. Vošla som
,,Diky." Hľadala som až som ich našla. Otvorila som kabelku a peňaženku, a mobil tam boli. Pozrela som sa či mam peniaze a doklady a mala som fuf. Zobrala som si telefon do ruky. Mala som tam dvadsať zmeškaných hovorov a tridsať správ typu kde som. Zavolala som jej.
📱,,Som pohode."
📱,,Iba toto mi povieš? Kde si zdrhla?"
📱,,Stretla som Richarda a on išiel na nejaku párty tak som šla sním. Viac ti poviem osobne."
📱,,Dobre papa." Zložila
,,Diky už pôjdem." Chytil ma za ruku.
,,Počkaj."
,,Čo chceš?"
,,Môžeme sa udobriť?" Povedal
,,Je mi to jedno, ale kamarati z nás určite nebudú a ani ti neroztiahnem nohy aby si vedel."
,,Dobre."
,,Čau."
,,Neostaneš na obed?" Pozrel sa na mňa a očami prosil
,,Už pôjdem."
,,Prosím." Čo odomna akože čaká, že znás budu teraz najlepší kamarati alebo čo? Ani neviem prečo, ale som fest hladna.
,,Fajn, ale iba na obed a potom pôjdem oke?" Usmial sa a začal variť. Sadla som si na stoličku a čakala na jedlo.
,,Čo maš s Richardom?" Spýtal sa ma
,,Prečo sa pýtaš?" Nechápavo som sa pozrela
,,Chodíte spolu?"
,,Nie?" Začala som sa smiať a je mu sa uľavilo aspoň tak vyzeral. Asi po pol hodine urobil palacinky. Dal ich nastol a jedli sme. Keď som zjedla a bola na odchode. Obula som sa a otvorila dvere keď som tam, ale keď som ju videla skoro ma jeblo...
BINABASA MO ANG
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...