22 KAPITOLA

1.4K 28 1
                                    

Damian odišiel neviem čo sa stalo. Madison sa zbalila a ja tiež.

,,Madison?"

,,Áno?"

,,Maš vodičák?"

,,Mám prečo sa pýtaš?"

,,Potrebujem aby si šla mojim autom."

,,Tak to vôbec čo ak nabúral? Nie nie"

,,Prestaň! Na tu maš." podala som jej kľúče od Mercedesu. ,,Pôjdeš zamnou neboj sa ničoho." Zobrali sme si veci a šli domov. Rozlúčila som sa s Emily a šli do garáže. Madison mala v očiach strach, ale ja som ju ukludnovala. Nastúpila som do porche.

Madison sa bála no nakoniec to prekonala a nastúpila do mercedesu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Madison sa bála no nakoniec to prekonala a nastúpila do mercedesu.

 Otvorila som garáž pred panelakom a Madison ho zaparkovala do garáže a ja slm urobila to isté

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otvorila som garáž pred panelakom a Madison ho zaparkovala do garáže a ja slm urobila to isté. Madison sa somnou rozlúčila a šla na intrak a ja som šla do vchodu kde som privolala výťah. Výťah prišiel a ja som nastúpila a klika som sedmičku. Výťah zastavil a otvoril sa. To čo som videla ma zarazilo. Bola tam Tracy s Damianom. Damian jej niečo hovoril bol celkom naštvaný a Tracy ako ma zbadala Pobozkala ho a povedala tak zajtra a odišla. Damian ma hneď zbadal no ja som šla okolo neho a dávala som kľúče do zámku.

,,Natalie vysvetlím ti to."

,,Nemusíš mi nič to čo sa stalo bolo jeden veľký omyl. Nič to pre mna neznamenalo bol to len sex ako hovoríš." Otvorila som dvere a vstúpila do bytu. Chcela som zatvoriť no Damian dal do dverí nohu a vstúpil dnu.

,,Odíď!"

,,Vysvetlím ti to."

,,Ty to nechápeš? Mne je jedno to čo si smolu robil. Chcela som si len užiť a to je všetko. A teraz ak dovolíš odíď!"

,,Natalie si dobrá klamárka, ale mna neojebeš! Viem, že ma maš rada. A medzi mnou a Tracy sa nič nestalo len prišla zamnou no ja som ju odmietol dať sex. Ukončil to snou a keď ta videla Pobozkala ma chcela sa ti pomstiť."

,,Si taky jebnutý alebo čo? Nemam ta rada a tak  to aj ostane. A vypadni s môjho bytu." Jeho to zarazilo a dival sa na mňa smutným očami. Zasmial sa tym nasratým úsmevom.

,,Tak som sa v tebe zmýlil si rovnaká ako ostatné! Si kurva!" To čo povedal ma zarazilo neovládla so sa a jebla mu fakt silnú facku. On si chýtil líco a pousmial sa. Buchol dverami. Chytil ma za boky a zdvihol ma. Nohy som si obmotala okolo jeho bokoch. Pobozkal ma a šiel do moje izby kde ma hodil na posteľ a začal ma vyzliekať.

,,Ty si iba moja chápeš?"

,,Nie som!" A dal mi ďalšiu pusu v tom mi roztrhal celé tričko a podprsenku tiež. Jeho tričko si dole a nohavice tiež. Pobozkal ma a šiel ku krku kde bozkal jeho jemnými bozkami. Šiel čím nižšie a nižšie. Chytil mi prsia a mačkál ich zastavil sa pri vagíne a tam vystrčil svoj jazyk a začal ním krúžiť. Ja som vzdychala a on šiel rýchlejšie. Dal si dole boxerky a strčil ho tam. Ja som Skrikla. On bol tvrdý a veľmi nadrzaný. Chytil ma za jednu nohu a tak prirážal.

,,Damian nenavidim ta!"

,,A pritom tak miluješ." Prirážal a mne to bolo veľmi príjemné skoro som sa roztopila. Prirazal hlbšie a hlbšie a v tom sme sa začali bozkávať. Otočila som sa a jeho jebla na posteľ kde som si následne na neho sadla a skákala ako tak žaba.

,,Pane bože! Natalie si taká úžasná!! Milujem ta!!" Vzdychal a jebol ma o postel a vytiahol ho a vystriekal sa mi na brucho. Šla som si to umyť. Vrátila som sa ku nemu a ľahla si vedla neho.

,,Aj tak ta nenavidím!"

,,Viem viem." A znova sme sa začali bozkávať. Ako to je teraz medzi nami? To som akože teraz sním? Alebo čo?

,,Aby sme si ujasnili nechodíme spolu!"

,,Sme kamarati s výhodami! Keď budem chciet jebat zavolám ti a keď budeš chciet ty zavolas mi." Zasmial sa a ja som po ňom hodila vankúš. On mi ho vrátil a sadol si na mna.

,,Čo láska? Nemôžeš sa dostať von?" Pobozkal ma a ľahol si vedla mna. Ja som si na neho sadla a provokovala ho mojim zadkom, pretože obtierala som sa mojim zadkom a jeho kokote.

,,Drazdiš ma? Chceš ďalšie kolo?"

,,Haha! Vtipný si." Znova sme sa začali bozkať ani som si neuvedomili že som nahá. Rychlo som zobrala perinu a dala ju na seba.

,,Čo robíš? Si už nahá najmenej desať minút. Nemusíš sa ma hanbiť? Tvoje telo je iba moje!"

,,Prestaň si ma privlastňovať." Pobozkal ma.

,,Už dosť! Nebojkaj ma furt."

,,Veď sa ti to páči."

,,Hej a to kto povedal?"

,,Nikto veď to vidím, že ma miluješ a že sex si mi dala len preto že cítiš ku mne niečo a bozkaš ma tiež preto. Proste som na spapanie."

,,Vidíš dobre že si to spomenul som hladna." Rychlo som si zobrala nejake tričko zo zeme a dala ho na seba keď som ho mala na sebe zistila som že je Damianove.

,,Pasuje ti." Zasmial sa a šli sme do kuchyne. Kde som pripravila jedlo. Keď sme ho ziedli.

,,Nepozrieme si nejaký film?"  Navrhol Damian.

,,Jasne. Vyber ty na notebooku. Ja urobím popcorn." Urobila som popcorn a Damian sedel na gauči a pozeral do notebooku. Sadla som so vedla neho

,,Čo tak kukáš do toho.."

,,To je tvoja mama však?" Pryvkla som a chcela mi ísť slza, ale udržala som sa.

,,Podobáš sa na nu a veľmi. Je tak krásna."

,,Ja viem." Usmiala som sa vybehla mi slza.

,,Kde je?" Pozrel sa na mna a videl, že plačem.

,,Prečo plačeš?" Utrel mi slzu a ja som to už nevydržala a rozplakala som sa.

,,Povedz niečo už. Čo sa stalo?" Obial ma moc silno. Nevedela som či mu to mam povedať alebo nie.

,,Moja mama..." Tak som plakala, že som sa nemohla nadýchnuť.

,,Kľud. Uklundi sa." Utrel mi slzy

..Moju mamu zavraždili keď som mala deväť rokov a ja som bola pri tom." On sa zasekol a silno ma obial, že ma rozpučíl. Potom ma pustil a sklonil hlavu.

,,Moja mama mala autonehodu keď som mal päť. Preto som taký vychoval som sa sám. Otec na mna nemal čas." Priznal sa. Oprela som sa o jeho hruď a tak som aj zaspala.

——————-
Baví vás to? Mam pokračovať ? Napíšte do komentu

I am a bad and malicious 💔Where stories live. Discover now