25 KAPITOLA

1.2K 25 0
                                    

•Madison•
O ôsmej mi zvoníl budík, postavila som sa s postele a šla si urobiť rannú hygienu. Keď som bola hotová s krine som si vytiahla tieto veci.

Prešla som ku zrkadlu a namaľovala som si obočie, naniesla trochu make-up a potom som si namaľovala mihalnice a nakoniec linky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prešla som ku zrkadlu a namaľovala som si obočie, naniesla trochu make-up a potom som si namaľovala mihalnice a nakoniec linky. Učesala som si vlasy a nechala ich rozpustené. Zobrala som si tašku a obliekla si čiernu koženku a nakoniec som sa obula. Zamkla som si izbu a vyrážala do školy. Pri škole bola Natalie a fajčila. Šla som smerom ku nej a ona ma obiala, samozrejme som jej obiatie opätovala.

,,Okolo 17:00 prídem ku tebe dobre!" Oznámila som jej. Ona len prikývla a zahasila cigaretu. A boli sme na chodbe keď Natalie zbadala Damiana. Šiel smerom ku nej no ona ma chytila za ruku a ťahala do učebne. V učebni už boli študenti. Sadli sme si na miesto. A čo to malo kurva znamenať? Čo sa zase stalo?

,,Natalie!?" Chcela som vysvetlenie na, ktoré som čakala

,,Noo?" Povedala tichým hlasom.

,,Vysvetlenie nedostanem?"

,,Nooo..." A vošiel učiteľ a jej sa uľavilo. To neznamená, že sa jej to nespýtam po vyučovaní.  Hodina ubehla uplne pomaly až ma skoro jeblo. Začalo zvoniť a ja som chytila Natalie za ruku a ťahala ju do nejakej miestnosti. Zarvorila som dvere a zasvietila.

,,Vysvetluj! Teraz sa s toho nevyvlečies!" Pozerala som na nu vražedným pohľadom.

,,No fajn! Spala som s Damianom! Spokojná?" Čo? To si robíš kozy?

,,A aký bol? Mal veľký kokot?"

,,Vážne sa ma toto pýtaš? Myslela som, že mi vynadaš. A mal a dobre jebe. Musím uznať."

,,Ja ti nemam právo rozkazovať ohľadom tvojho súkromia. A povedala si mu o tvojej mame?"

,,Hej a on mi povedal tiež, že jeho mama mala autonehodu keď mal päť a, že preto je taký. Ževraj sa vychoval sam a, že jeho otec nemal na neho čas."

,,Vidíš hovorila som ti. A ako to je medzi vami?"

,,Neviem." Mykla plecom

,,Akože nevieš?"

,,Videla som ho s nejakou babou a nebol ani prekvapený a ani mi to nevysvetlil. Proste je to kokot. Iba sme si užili nič viac. Poď už mame hodinu. Prídi o tej piatej. Dneska si užijeme." Šli sme na hodinu teda ja na svoju a ona svoju. Rozlúčili sme sa a šli. Trochu ma to zarazilo, ale mam ju rada. Aj keď ma mrzí, že je taký kokot. Dúfam, že jej to vysvetlí. Hodiny už rýchlo ubehli a ja som na odchode na intrák. Rozlúčila som sa s Natalie a šli sme každý svojou cestou.

Som už doma a je už 16:00. Takže sa idem osprchovať. Vodu som pustila a vstúpila do horúcej sprchy. Je úžasne keď padajú horúce kvapky ja moje telo. Je to taký oddych. Umyla som si vlasy. Vyšla som zo sprchy a šla si vyfenovať vlasy. Keď som ich mala tak som si obliekla ružový crop-top a ružovú sukňu.

 Keď som ich mala tak som si obliekla ružový crop-top a ružovú sukňu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy som si vyžehlila a následne následne odlíčila. Keď som bola odličena znova som si namaľovala obočie. Ďalej som si naniesla make-up a dala na tvár. Keď som mala make-up hotový namaľovala som si linky a mihalnice. A ako posledné som si namaľovala úplné bordový rúž. Už som hotová zobrala som si bielu kabelku a čiernu koženku. Obula som si gucci tenisky a vyrážala za Natalie. Pozrela som sa na hodinky a bolo už 17:30.

Som už pred jej panelák a už otváram dvere a privolávam výťah. Klikla som sedmičku. Výťah sa otvoril a ja som rychlo bežala zaklopať. Ona mi otvorila.

,,Meškáš mala si tu byť o piatej a je už skoro šesť."

,,Veď som tu tak ticho." Vyzula som sa a šla do jej spálne.

I am a bad and malicious 💔Where stories live. Discover now