21 KAPITOLA

1.4K 30 0
                                    

•Natalie•
Sedím sama na gauči a otec musel odísť. Som tu sama iba ja a moje myšlienky. Rozmýšľam nad Damianom. Začínam ho mať kurva rada? Ja fakt neviem. Len viem aký je! Nenavidim chlapov! A chcem aby to tak aj ostalo, ale pride on a všetko sa ma zmeniť? Ta moja kamenná tvár a znechutenie keď vidím chlapov sa ma zmeniť? STOP! Keď ma niekto zastaví pri mojom rozmýšľaní bola to Madison. Sadla si vedla mna.

,,Natalie?" Pozerala sa na mna že chce vysvetlenie no ja sa nechcem o nom rozprávať, ale ona mi určite neda pokoj.

,,Áno?"

,,Čo je medzi tebou a Damianom?" Sklonila som hlavu a bola ticho.

,,Odpovedaj mi. Povedz mi pravdu! Je alebo nieje?"

,,Nieje a nechcem sa o tom bavíť!"

,,Smola budem tu dovtedy kým mi nepovieš čo je medzi vami."

,,Nič nieje. A ani nebude!"

,,Myslíš si že ja som jebnutá? A nevidim, že ste sa bozkávali a viem že to nebolo poprvký krát."

,,Bože dobre! Nie raz sme sa pobozkali. A kebyže neprídeš tak sa spolu ak vyspime." A vyšlo zo mna ani neviem ako. Ona sa na mna len zaseknutí pozerá.

,,To.. Čo? Nechápem. Veď nemaš rada chalanoch. Ako?"

,,Neviem Madison. Mam toľko otázok, ale žiadnu odpoved."

,,Tak sa ho to spýtaj."

,,Nie! Nechcem aby sme boli viac."

,,Pozri sa. Viem že ich nenavidiš, ale je to už dávno. Musiš vstať a ísť dalej aj keby to bolo s Damianom."

,,Veď vieš aký je. Kráľ školy."

,,Áno, ale niekde ústi pretvárku ma srdce, ktoré čaká na vysvetlenie. Čo ak sa kvôli tebe zmení? Nikdy nevieš čo sa stane. Daj tomu šancu. Skús tomu uveriť."

,,Ale ja nechcem!"

,,Pozri neviem aký je, ale ty to vieš aký je keď ste spolu sami. Vysloboť ho s tej temnoty a ukáž mu svetlo."

,,Ako mu mám ukázať svetlo? Keď ja som v tme tiež."

,,Rozmýšľaj! Pozri sa na mna." Pozrela som sa na nu. ,,Damian nie je taký aký sa hra. Povedz mu pravdu a on ti ukáže cestu k srdcu." Ježíš sladké reči. Nikto ma nechápe! Nechcem aby mi ukazal srdce. Chcem byť taká som bola. Madison sa na mna usmiala a obiala ma a išla neviem kde. Šla som do svojej izby. Otavárala som dvere a na posteli bol Damian.

,,Čo tu chceš?" Sklonil hlavu.

,,Šiel som sa napiť vody a tak trošku som.."

,,Ty si nás počul o čom sme sa bavili? Čo všetko si počul?"

,,Všetko."  Nastalo trápne ticho. Šla som si sadnúť na posteľ, ale on ma chytil a postavil sa. Otočil ma k posteli a pozerali sme sa do očí. Neváhala som a dala mu bozk on ma poližil na postel a ľahol si na mna.

,,Chcem to." On sa na mna pozrel a neváhal a šiel zamknúť dvere. Vyzliekol si tričko a vyzliekol ho aj mne. Boli sme nahý a je kokot stál a ja som ho chcela cítiť v sebe. Neviem prečo som to urobila.

,,Môžem?" Ja som prikývla a on ma pobozkal. Pomaly jo tam dával. Bolelo to no nie až tak ako som čakala. Pomaly zrýchľoval a ja som vzdychala ako o život. On ho vytiahol a povedal mi že sa mám dať na štyri. Dala som sa. On ho tam vsunul a ja dom jemne kričala.

,,Oh." On zrýchlil a ja som povedala zo isté. On ma zapol po zadku. Vidím, že si to užíva.

,,Milujem tvoju piču je taká úzka." Ja som sa len usmiala.

,,Lahni si na chrbát." Prikázal a js som to urobila. Znova ho tam strčíl. Chytil ma za prsia a mačkám ich a mna to veľmi zrušuje. Rýchlo pridal a zakričal.

,,Už budem." Vytiahol svojho veľkého kokota a vystriekal sa mi na brucho.

,,Bola si úžasná." A pobozkal ma. Ja som si to šla umyť. On už ležal v posteli.

,,Poď ku mne." Ľahla som si vedla neho a on si ma pritlačil k sebe. Ležala som sa prsiach a hrala sa s jeho krásnymi vlasmi.

,,Damian?" On sa na mna pozrel.

,,Áno?"

,,Prečo si taký?"

,,Aký?"

,,Taký ku babám."

,,Neviem. Nikdy som nemal babu. A keď som prišiel na školu. Tak každý ma bral ako za kráľa školy tak som to už nechcel zmeniť a ty?"

,,Čo ja?"

,,Prečo si ku chalanom taká?" V tedy som stuhla a nepovedala nič. On ka chytil za bradu a pobozkal ma. Mám mu to povedať? Nemám?

,,Nechcem o tom hovoriť"

,,Ja som ti tiež povedal." Aj keď som vedela že klamal.  Otočila som sa a on ma pritiahol k sebe. Dal sa medzi moje nohy. Jednu nohu som pokrčila a on ma za nu chytil a začali sme sa bozkávať. Nech sa už zobudím s tohto sna. No bohužiaľ sen to není. Niekto mu zavolal na telefón. Keď sa pozrel kto vola odtiahol sa odomna. Nevedela som kto volá. Hned mu úsmev klesol.

,,Kde?Čo?" ..... ,,Za hodinu som tam"

,,Musím odísť." Dal mi pusu a šiel preč.

,,Vidíme sa v škole." 

I am a bad and malicious 💔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt