14 KAPITOLA

1.4K 27 0
                                    

Zobudila som sa na zvonenie toho skurveného budíka. Postavila som sa a pipla mi správa na messengeri

📩,,Prepáč, to som ja Liam. Je mi to ľúto neviem čo to do mňa vošlo. Som kokot viem a chcem aby sme na to zabudli." Prečítala som si to, ale neodpisala. Zobrala som si to hneď ku umývadlu. Urobila som si rannú hygienu a prešlo do šatne kde som si obliekla toto.

 Urobila som si rannú hygienu a prešlo do šatne kde som si obliekla toto

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Prešlo ku kozmetickými stolíkom a začala sa maľovať. Najprv som si namaľovaná obočie potom nanieslia make-up. Keď som mala make-up namaľovaný prešla som na linky, ktoré som si namaľovalá. Dala som si bordový rúž. Keď som bola hotová zobrala som si kľúče, mobil, krabičku cigariet a kľúče od autá. Zabuchla som dvere a zamkla ich prešla som ku výťahu a privolala som ho. Pozrela som sa na mobil a bolo 8:30.

,,Ahoj." Niekto zašepkal do ucha a mňa trhlo. Otočila som sa a tam bol Damian.

,,Ty vieš vystrašiť." Výťah sa otvoril a my sme nastúpili.

,,Dneska si pekná." Povedal Damian a od hlavy po päty si ma poobzerala ja som sa iba usmiala. Klikla som na jednotku a výťah sa spustil. Po chvíli sa výťah otvoril a my sme vyšli.

,,Kam ideš?" Spýtal sa ma Damian.

,,Do kaviarne."

,,Aj ja tam idem." Boha. Nastúpila som ho svojho autíčka a on do svojho. Keď som bola pred kaviarňou zaparkovala som auto. Zamkla som ho a šla do kaviarne. Damian ma predbehol a otvoril mi dvere do kaviarne. Teraz chce byť gantlmen alebo čo?

,.Čo si dáte?" Spýtala sa ma ta istá čašníčka.

,,To čo vždy." Podala mi to a ja som zaplatila a odišla ku svojmu autu. Tam som si vytiahla cigarety a začala fajčiť. Po chvíli Damian prišiel ku mne a urobil to isté.

,,Čo odomna vôbec chceš?"

,,Nič? Len byť kamarati? Je na tom niečo zle?" Pozrel sa na mna. Zahodila som cigaretu a nastúpila do autá. Odpoveď nedostal.

Zaparkovala som auto pri škole a bežala aby som nestretla Damiana. Po ceste som stretla Madison.

,,Ahoj." Obiala ma a ja som jej to opätovala.

,,Čo maš teraz?" Spýtala sa ma Madison.

,,Matiku a ty?"

,,Ja tiež."

Sadli sme si na naše obvykle miesto.

,,Madison musím ti niečo povedať."

,,No?"

,,Vieš na tej Damianovej párty. Ma obťažoval.." A do triedy vošiel učiteľ. Nedokončila som to.

Bola tretia hodina. A mna už ide jebnuť, nudím sa.

📢,,Milý žiaci. V piatok bude HALLOWEEN. Takže sa nebude učiť zato si zoberiete nejaké masky a prespite v škole. A aby som nezabudol v štvrtok mate voľno čiže riaditeľa voľno sby sa to všetko pripravilo. A ako na plese sa hlási kto je kráľ a kráľovna tak v piatok sa bude hlásiť za najkrajšiu masku u dievčatá a chlapca, takže si dajte na tom záležať."

No super pomyslela som si. Hodiny prešli celkom rýchlo sedím na gauči a kukam telku.

I am a bad and malicious 💔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon