6.KAPITOLA

1.7K 34 0
                                    

Dnes je streda a dnes mi budu zariaďovať byt. Zobudila som sa sama od seba čo u mna nieje zvykom. Pousmiala som sa nad tým. No je 8:30 a mám pol hodinu nato aby som sa vytrepala z postele a šla sa umyť a tie ženské veci... Madison odišla skôr nič mi nepovedala, povedala iba že si ide niečo vybaviť, keď som bola hotová bola som na ochdode. Zobrala som si mikinu, cigarety, kľúče a mobil. Dvere som zatvorila a šla ku autu ešte pred autom som so rýchlo zápalila a valila do bytu. Po chvíli mi prišla správa.

📩,,Dobrý deň, Natalie White za 10 minút sme u vás."

📩,,Čakám vás." Napísala som a zaparkovala auto.

Prešlo 10 minút a pred panelákom zastavili dve dodávky. A z nich vyšli asi 10 robotníkoch. Mohli mať okolo 25-30. Zobrali z dodávky krabice a naložili to na vozík. Kráčali sme do výťahu, nastúpili sme a ja som klikla na sedmičku. Vystúpili sme a šli do mojho bytu čiže posledné dvere v právo. Odomkla som dvere od bytu a vozík s krabicami vyložili do bytu.

Keď mali všetko dovezené, pustili sa hneď do práce. Dvaja išli do spálne. Do kúpeľni išli tiež dvaja aj do tej druhej kúpeľni. Jeden išiel na záchod. A piati do kuchyne a obývačky. Takto sa rozdelily a makali ako o život.

Prešlo už tri hodiny a oni majú len spálňu, obývačku a záchod. Ostatný čo už mali prácu hotovú, pomáhaly tým čo to ešte nemajú. Je mi ich až ľúto a to nenavidím chlapov. Od nudy som sa išla prepadnúť. Šla som si aspoň kúpiť kávu.

,,Chlapci, nachvílku vás opustím." Oni nič nepovedali len makali. Vyšla som z bytu a šla privolať výťah, keď prišiel nastúpila som do výťahu a klikla jednotku. Výťah sa zastavil a to znamenalo, že som už dole. Chcela som vyjsť z výťahu no niekto mi v tom zabránil. Bol vysoký a namakané svaly keď som sa pozrela hore, že kto mi bráni v ceste sa mi srdco zastavilo. Damian ten tu čo zas robí? Je všade kde som ja.

,,Ale, ale Natalie White vy ma sledujete?" Povedal namyslene Damian.

,,To iste som sa chcela spýtať teba!"

,,Ja tu bývam." Keď to povedal skoro ma jeblo

,,Ja tiež. Teraz sa sťahujem." Povedala som nasrato.

,,Tak to budeme susedia." Usmiato povedal. To si robíš zo mna BOH len srandu však?

,,Ak dovolíš nemám momentalne na teba čas a ani chuť."

,,Dlžíš mi sex Natalie White." Čo prosím? Čo to povedal? To si robí srandu dúfam!

,,Tebe? Tebe by som ani psa nezverila!" Drgla som do neho a pratala sa čo najďalej od neho.

***

,,Slečna čo si dáte?" Spýtala sa ma čašníčka.

,,Latte." Po chvíli mi ho podala ja som zaplatila a odišla. Ešte som si zápalila pred panelákom.

Dodajčíla som a rýchlim krokom šla dovnútra. Privolala som výťah a nastúpila.  Otvorila som dvere a vstúpila dnu.

,,Som už naspäť."

Bolo už 13:10 a oni už skončili. Konečne! Oni odišli a ja som si poobzerala byt a bol krásny.

***

Otvorila som dvere do izby a vyzula sa.

,,Natalie? Si to ty?" Povedala z izby Madison.

,,Hej som, čo tu robíš? Nemala by si byť v škole?" Skrikla som.

,,Riaditeľ nám skrátil vyučovanie." Tak preto som stretla toho idiota.

,,Zoberiem si veci a padám do svojho nového bytu." Povedala som na Madison. Veci som si dala do kurfru a niektoré dekorácie do krabice. Do izby mi stúpila Madison.

,,No čo aký je?" Zvedavo sa spýtala.

,,Úžasný." Pousmiala som sa. Bola som už zbalená.

,,Nech sa ti niečo pekne v novom byte sníva a raz sa ti to splnil." Povedala Madison a silno ma objala.

,,Veď neodchádzam daleko." Zasmiali sme sa.

,,Hocikedy môžeš prísť a prespať u mna." Naraz zo mna vyšlo. Ani nechapem ako a prečo som to povedala. Asi ju mam rada aj po takej  krátkej  chvíľu som si ju obľúbila.

,,Ja viem." Povedala Madison.

,,Dobre už idem tak ahoj." Zabuchla som dvere a odišla.

I am a bad and malicious 💔Where stories live. Discover now