•Natalie•
Bol zlatý. Jediné pekne slovo, ktoré som povedala o chalanoch. Trocha som ho odstrčila od seba zobrala som si veci a pratala sa preč. Nikdy som takáto nebola potrebovala som sa už niekomu vyrozprávať. Nedokázala som to už nie.,,Natalie!!" Kričal Richard. Bežal zamnou no ja som už davno zmizla.
Otvárala som dvere od bytu. Rýchlo som zavolala Madison nech príde čo najskôr. Spýtala sa ma čo mi je. Sedela som v kúpeľne a držala v ruke žiletku.
•Madison•
Bežala som tak rýchlo ako sa len dalo. Dvere od bytu boli pootvorené rychlo som ich zatvorila a bežala do izby ale tam nebola, počula som z kúpeľne plač. Rychlo som tam bežala a videla tam Natalie v ruke žiletku. Žiletku som jej zobrala a objala ju.,,Čo sa pre boha stalo." Hrozivo som povedala
,,Madison ja už nevládzem." Ruky mala cele krvavé a neboli pleťové mala tam všetky možné farby.
,,Natalie hovor!" Fakt som sa o nu bála
,,Ja neviem kde mam začať. Nikdy som taketo pocity nemala. Prosím pomôž mi."
,,Ale ja neviem ako, neviem čo ti je." Pozrela na mna a všetko mala roztečené a oči až rude.
,,Toto nesmieš nikomu povedať. Nikto to nevie nikto iba otec." Plakala ešte viac snažila som sa ju utušiť no ona sa oprela o stenu a hovorila.
,,Keď som mala deväť rokov," začala viac plakať, ale pokračovala, ,,tak mi zabili maminku a ja som bola pri tom. Môj otec sa zaplietol s nejakými mafiánmi či čo to. A oni ju zabili," plakala a plakala nešlo to zastaviť, ,,nikdy som to ocovi neodpustila od vtedy nenavidím chlapov. Od vtedy som sa zmenila nasadila som kamennú tvár a tvárila sa , že je všetko fajn. Až do dnes. Šla som si zaboxovat no chcela som ísť cvičiť, ale keď som videla to vreco. Hneď som sa na neho hodila. Dala som si rukavice a potom som začala jemne a pomaly boxovať, ale ako náhle som si spomenula na Damiana a ako ma dnes pobozkal som mala také nervy, že som boxovala čím viac tym silnejšie. Až ku mne prišiel chalan volal sa Richard a celkom zlatý chalan spýtal sa ma či som pohode a ja, že hej dala som si dole rukavice a povedala mu nech odstúpi. Lenže on si všimol moje Hanky a chcela mi pomôcť, ale ja som mala taký adrenalín, že som sa neovládla a začala boxovať ako nepríčetná. Na všetko som si po pár rokoch spomenula a boxovala stále a stále až som mala cele hanky krvavé on ma zastavil a objal ma. No ja som zdrhla. Madison ja už nevládzem. Všetko ma bolí." Povedala mi toho tak veľa.
,,Čo ti urobil? Pobozkal?"
,,Ano.. Ja nie som taka, že mu roztiahnem nohy hneď.!! Nie som!!"
,,Ved ja viem. Sme rovnaké." A silno som ju objala a ona mi zaspala v objatí. Som tak neskutočné rada, že ma neberie len ako spolubývajúcu, ale ako kamarátku. Veľmi ju mam rada ako sestru, ktorú som nikdy nemala. Ani neviem ako som ju odniesla do postele a zaspali sme.
•Natalie•
,,Ved ja viem. Sme rovnaké" Silno ma objala a ja som jej zaspala v objatí.Ako som sa ocitla v posteli? Cítim v kuchyni krásnu vôňu, šla som sa pozrieť čo to tak pekne vona. Pri sporáku bola Madison a varila polievku.
,,Už si hore?" Povedala Madison
,,Hej. Koľko je hodín ?" Spýtala som sa jej
,,Niečo po 20:00."
,,Koľko som spala?"
,,Dlho. Už ti je lepšie?" Podala mi misku s polievkou
,,Čo to je?" Spýtala som sa
,,Varila mi to babka keď som mala ťažké obdobie." Ochutnala som a bolo to vynikajúce.
Nebyť Madison tak sa položím. Mam ju rada a veľmi aj za takú krátku dobu.,,Madison? Ďakujem."
,,To ja tebe, že si mi otvorila srdce." Objala som ju
Pozreli sme si nejaký film a zaspali.
YOU ARE READING
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...