Je piatok a dnes je ten HALLOWEEN v škole. Ani moc sa neteším lebo tam bude Damian. Madison prišla leno bola v obchode.
,,Som tu." Podala mi tašku s kostýmom.
,,Ty budeš sexi čertica a ja sexi zajac." Povedala Madison a ja som sa len pousmiala. Pozrela som sa na mobil a bolo 15:30 a máme ešte a tam ta pičovina začína až o 17:00.
Madison ma poprosila aby som ju namaľovala. Spravila som jej make-up. Nalepila umelé mihalnice a ešte namaľovala linky. To isté som urobila aj ja. Ani sme si neuvedomili a prešla hodina. Obliekli sme sa a do tašky sme si dali veci a ja som dostala nápad, že po ceste kúpime flašku. Lebo každý si tam kúpi alkohol a my nebudeme jediné. Keď sme už na odchode zazvonil mi telefón a na displeji bol otec.
📱,,Ahoj čo robíš?"
📱,,V škole máme party tak sa tam chystám. Čo chceš?"
📱,,Ja iba tak, že ako sa máš a či si nezabudla na buduci piatok."
📱,,Ako by som mohla. Dobre otec musím končiť. Čau." Ani nestihol dopovedať a ja som zložila.
,,Madison?"
,,Áno?"
,,Mohla by si ísť somnou na budúci piatok. Môj otec otvára reštauráciu a ja tam nechcem byť tam sama."
,,Jasné"
,,Ďakujem a odrazu tam ostaneme spať. Vieš lebo pre otca je to dôležité a musim tam byť ma tam donútil a fakt sa mi tam nechce byť s nejakým kokotom."
,,Akože kokotom?"
,,Otec pozval nejakého dôležitého človeka a bude tam aj jeho syn."
,,Aha. Jasne pôjdem čo by som pre teba neurobila."
,,Si zlatá. Dobre poď ideme." Obuli sme sa a privolali výťah, do výťahu sme nastúpili a chcela som kliknúť jednotku keď v tom niekto zastavil výťah a bol to Damian.
,,Zvezie te ma?"
,,No." Povedala Madison.
,,Ste neskutočne sexi baby" On bol teda vyzeral byť za sexi zombie. Mal roztrhané čierne ryfle a nemal na sebe tričko mal ho cele od krvy. A jeho telo bolo celkom namakané. Klikla som jednotku a výťah sa spustil dolu. Po chvíli sme boli dole. Vystúpili sme. Prvá vystúpila Madison ja za nu a Damian posledný. Damian ma chytil za ruku.
,,Madison chod popredu chcem sa porozprávať s Natalie."
,,Čakaj ma. My sa nemame o čom." Madison odišla ku autu. Suka jedna.
,,No tak Natalie." Chytil mi prameň vlasov a dal za uchu.
,,Si neskutočne krasna a sexi. Mam ta rad Natalie."
,,Všetko?" Nebavi ma to počúvať a tak som od neho odišla. Nastúpila som do autá a naštartovala a valili sme do obchodu kúpiť ti flašku.
Flašku sme už kúpili a už ideme do školy. Flašku sme poriadne schovali aby ju nikto nenašiel.
Kráčali sme do školy keď nás zastavili tie piče. Tracy vypadala ako nejaka bojovníčka pri tom je tak piča. Ďalšia vyzerala ako keby mala zelenačku a tie dvojičky vyzerali fajn. (Obrázky su hore)
,,Natalie daj ruky od Damiana preč!"
,,Čo ja snim kurva mám?"
,,To ja neviem, ale kvoli tebe sa mi neozyva"
,,Tak počúvaj ja nemôžem zato že asi zistil aka si piča a roztiahne nohy každému. Tak nevin s toho mna ja som snim nikdy nič nemala a tak to aj ostane. A teraz ak dovolíš mam iné plány a nemam na teba čas." Piča. Odišli sme a veci sme si dali uplne dozadu. Tam kde budeme spať.
Sadli sme si a vytiahli flašku tak aby to nikto nevidel. Alkohol sme preliali do džusu. Keď sme to mali tak sme to pili. Vypili sme polku toho. A mna to trochu koplo. Madison som povedala, že nech si to necháme na večer. S Madison sme šli tam kde boli ostatný. Hudba hrala uplne hlasno. S Madison sme išli tancovať. Nikto si nás nevšímal lebo ostatný tancovali tiež.
Je už 20:30 a riditeľ prišiel za nami.
🎙,,Tak poprosím aby si všetci sadli a každý mate na stole papierik na ktorý napíšete dievča a chlapca a potom to učiteľ Majer zozbiera." Všetci začali písať a asi po piatich minútach to učiteľ vyzbieral. A desať minútach prišiel riaditeľ a vyhlásil meno za najkrajšiu dievca a chlapca.
🎙,,Tak menom tohto HALLOWEENSKEJ párty je? Nečakané. TRACY A DAMIAN. Príďte si po ceny."
No boha. Damian s Tracy šli za riaditeľom. Damian sa na mna celý čas pozeral no ja som sa skoro pocikala tak bežala sa vycikať. Bola som na WC. Umyla som si ruku a počula som ako niekto otváral dvere. Myslela som si že to je Madison, ale bol to Damian.
,,Tu si."
,,Čo zas chceš?" Pristúpil bližšie a chytil ma za boky a zdvihol na umývadlo kde ma posadil.
,,Chcem tvoje ústa." A naše pery sa opäť spojili. Chytil ma za riť.
,,Tvoja riť je neskutočná." A zmačknul ju. Ja som si jeho ruky dala na jeho krk. A bozkávali sme sa.
,,Teraz mi neuteties." A znova ma pobozkal. Nemyslite si že ho mam rada len sa dobre bozkáva. Zoskočila som s umývadla a chcela odísť, ale on ma rýchlo oprel o stenu.
,,To ty si mala vyhrať nie Tracy." A znova ma pobozkal.
,,Musim už ísť." Pustil ma bola som pri dverách a on ma znova chytil za ruku a pritiahol k sebe a znova pobozkal. Odišla som. Nenavidim ho. Fakt ho nenavidim. Ja nie som jeho bozkávací panáčik. Šla som si ľahnúť. Nikto tam nebol tak som si zobrala flašku a pila to ako čistú vodu. Prišla Madison.
,,Hej ty suka aj ja chcem." Zasmiali sme sa a podala som jej chlast. Celé sme to vypili a šli sa baviť. Pri WC stál Damian s Tracy. A bozkávali sa. Ani ma to nenasralo len som sa zasmiala. Otočila som sa s Madison a šli sa baviť. On si ma všimol a bežal zamnou.
,,Natalie? Stoj! Vysvetlim ti to." Otočila som sa a začala smiať. Bola som fakt najebaná.
,,Čo chceš?"
,,Ty si pila?"
,,Čo je teba do toho?"
,,Ja som ju nezačal bozkať! To ona."
,,Ale mne to je jedno medzi nami nič nieje a nikdy nebude!" A odišla som sa baviť on ostal stať a Tracy pribehla ku nemu a chcela ho pobozkať no on ju odstrčil a ona spadla na zem.
Celý večer sme sa bavili, tancovali a boli sme fest najebané. Bolo mi fajn keď som ho nevidela. Spať som šla až okolo polnoci.
KAMU SEDANG MEMBACA
I am a bad and malicious 💔
RomansaPrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...