Je štvrtok a dnes cestujeme domov. Za celých šesť dni sa nič moc zaujímavé nestalo iba Damian a asi opäť vrátil ku Tracy. Chcel sa len pohrať ako vidím, ale nevyšlo mu to. Mam ho tak hlboko piči. Zavolala som ocovi nech po mna pride niekto, že nechcem ísť autom. Lebo si chcem zobrať svoje autá.
,.Madison!!" Kričala som z izby.
,,Čo chceš?"
,,Píše mi oco, že už mame ist dole je tu už šofér."
,,Dobre, dobre veď už idem." Na sebe som mala legíny a žltú mikinu.
Obuli sme sa a Madison privolala výťah zatial čo ja som zamykala byt. Výťah prišiel a my sme nastúpili do výťahu. Som rada, že ho neuvidím.
Už sme sedeli v aute. Prešla hodina a my sme už boli namieste.
,,Dik Josef." Josef je náš šofér, ktorý nás priviezol.
Otvorili sa dvere a vyšiel otec.
,,Ahoj dcérka."
,,Ani sa nenamáhaj." Obišla som ho ako vzduch
,,Nevedel som, že budeš mať spoločnosť. Som Derek."
,,Ja Madison" podal jej ruku.
,,Madison poď hore." Kričala som so svojej izby. Do izby pribehla Madison.
,,Je to tu krásne ako s rozprávky." Ja to tak vôbec neberiem. Pre mna to je moc.
,,Vybaľ si veci a daj si ich do skrine."
,,Chceš spať v hosťovskej ? Alebo somnou?"
,,S tebou ." Usmiali sme sa.
Je už večer a pozeráme film leď nas vyruší klopanie. Vošla Emily. Emily je naša slúžka, ale ja ju beriem ako druhú mamu robí u nas už od môjho narodenia.
,,Ahojte baby. Je večera mate ist dolu." Postavili sme sa a šli dolu.
Začali sme jesť.
,,Natalie zajtra buď slušná! Je ti to jasne?"
,,Oco nie som prijebana!"
,,Vajadruj sa slušne!"
,,Ideš sa hrať na oca?"
,,Natalie! Správaj sa ku mne slušne!" Madison ma chytila za ruku a skludnila ma. Iba som nahodila svoj ironický úsmev.
,,Zajtra príde dôležitá osoba. A dúfam, že s jeho synom budeš dobre vychádzať."
,,Už prestaň!" Postavila som sa od stola a ťahala do piče.
,,Vráť sa!!" Povedal otec. No ja som už bola v izbe a mala som ho plné zuby. Do izby prišla Madison.
,,Si poriadku ?"
,,Som! Poď spať." Madison prišla ku mne zobrala vankúš a hodila ho po mne. Takto sme po sebe hádzali vankúše asi desať minút. Po desiati minútach som zaspala ako drevo.
Zobudila som sa až okolo 13:00. Vyspala som sa do ružová. Mala som dobrú náladu ani neviem prečo. Dnes som si tu naladu fakt nechcela pokaziť. Vstala som a šla do kúpeľne spraviť hygienu. Pozrela som sa do okna a bola tam Madison. Sedela na lavičke a pozerala na prírodu. Obliekla som si toto.
A šla som behať. Zobrala som si telefon a sluchátka a šla behať. Zistila som, že v behaní som sa zhoršila. Mala by som behať častejšie. Spotena som vošla do izby a Madison ležala na posteli.
,,Ahoj." Povedala som
,,Kde si bola?" Povedala Madison
,,Šla sombehať. Pôjdem sa osprchovať." Madison sa len usmiala a ja som si napustila vaňu do, ktorej som vošla. Po hodine som vyšla a vyfenovala si vlasy. S kúpeľný som vyšla a šla ku Madison. Niekto zaklopal na dvere. Vošla Emily.
,,Baby o 17:00 sa vyráža do reštaurácií. Natalie váš otec vás prosí aby ste sa prichystali." A odišla. Pozrela som sa na mobil a bolo 15:30.
Postavila som sa s postele a šla ku môjmu šatníku. Hneď mi do oči mi vpalili tieto šaty.A tie som si aj obliekla Prešla som ku kozmetickému stolíku a začala som sa maľovať.
,,Natalie. Požičaš mi šaty?"
,,Jasné."
Najprv som si namaľovala obočie potom linky a naniesla make-up a ako posledné som si nalepila mihalnice.
,,Tak čo povieš?"
V obraze zrkadla som ju videla. Pomaly som sa otáčala.
,,Čo je? Vyzerám zle?" Nemohla som hovoriť lebo tie..... Chytila som ju za ruku a dotýkala som sa tých šiat.
,,Tie su mojej.." Ani som nedopovedala a skočila mi do reči
,,Tvojej mami? Prepáč, vyzlečiem si ich." Chytila som ju za ruku.
,,Nie si v nich krásna len som nevedela že ich mam. Moja mama ich mala na moje siedme narodeniny.Poď namalujem ta, ale najprv si vyžehlilm vlasy." Vlasy som mala vyžehlené. Madison som namaľovala obočie potom mihalnice. Na hubku som si naniesla make-up a dala jej to na tvár. Asi po hodine sme zišli dole. Nastúpili sme do autá a išli do ocovej reštaurácií.
YOU ARE READING
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...