Ráno som sa zobudila a Damian vedla mna nebol. Vstala som a šla si umyť tvar. A v kuchyni som stretla Damiana ako robí ranajky.
,,Už si hore?" Spýtal sa ma s dobrou náladou Damian
,,Hej čo to robíš?" Spýtala som sa ho a ukázala na jedlo
,,Wafle dúfam, že ich maš rada." S úsmevom na tvari.
,,Hej mam. Idem si oplachnut tvar."
Keď som si ju oplacha šla som si sadnúť na stôl kde ma už čakali wafle.
,,Nemaš nutellu?"
,,Hej." Podal mi ju a ja som si ju natrela na wafle.
On sa furt usmieva.
,,Prečo sa furt usmievaš?" Pozrel sa na mna
,,Mam dobrú naladu. Mam radšej plakať?" Aj keď som v živote chalana nevidela plakať ani som v živote nechcela, ale jeho by som chcela.
,,Ďakujem." Sklonila som hlavu
,,A začo?"
,,Zato, že som tu mohla ostať, a že si pri mne spal." Usmiala som sa
,,Rád. A rad ta spoznám." Ja ho nechcem spoznať pre mna je to kokot aj keď je teraz na mna milý, ale aj tak sa to nemení nemam ho rada a tak to aj ostane.
,,Haha. Vieš, ale ja ta spoznať nechcem."
,,Au to bolelo." Postavila som sa a šla si zobrať vodu keď v tom ma chytil za boky a otočil ma. Chvíľu sme sa na seba pozerali a potom ma pobozkal. Chcela som ho odstrčiť, ale zdvihol ma na kuchynskú linku. Tam som si ho obmotala okolo krku a on okolo bokoch. Fakt sa kurevsky dobre bozkáva. Nemohla som sa od neho odtrhnúť. Sedela som tam a bozkávala a ja som nič nemohla spraviť nešlo to.
,,Damian ja nemôžem." Povedala som pomedzi bozky.
,,Môžeš veď to robíš." Povedal pomedzi bozky. Nejako som sa schopila a odstrčila som ho. Zoskočila som z kuchynskej linky.
,,Nemôžem! Nemam ta rada chápeš? A to sa nezmení. Ja nie som blbá a viem očo ti celý čas ide." Zobrala som sa a išla do jeho izby si zobrať veci. Zobrala som si veci a šla preč. Zastavila som sa pri dverách a povedala ešte raz dakujem zato, že som tu mohla ostať a už ma nebolo. Otvorila som dvere do svojho bytu. Zatvorila som dvere a šla sa okúpať. Dať preč jeho dotyky. Vyzliekla som si jeho tričko, podprsenku a nohavičky. Napustila som si vaňu. A po chvíli vstúpila do vane. Vaňa už bola skoro plná, zastavila som vodu a celá som sa ponorila. Po hodine som vyšla a niekto mi volal. Rychlo som bežala to zdvihnúť a bola to Madison.
📱,,Čo potrebuješ Madison?"
📱,,Nezajdeme niekde?"
📱,,Prepáč dnes nemam na nič náladu."
📱,,Pohode pôjdem s Liamom" Ským? Ona sa pomiatla? Síce som ju nevidela a vedela som, že sa usmieva nechcela som jej pokaziť naladu. Čo to somnou je?
📱,,Dobre uži si to."
Čo to somnou je? Som slabá. Nie nie som zamilovaná. Nie som. Len prečo sa somnou zahráva. Nemam ho rada a tak to aj ostane. Ta pusa pre mna nič neznamená. A viem že pre neho tiež. Nie som taká, že príde do môjho života niekto a hneď sa zamilujem. Celých deväť rokov som nenávidela chlapov a tak to aj ostane. Nikto môj názor na to nezmení. NIKTO! A UŽ VÔBEC NIE ON!!
YOU ARE READING
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...