20 KAPITOLA

1.4K 29 1
                                    

•Damian•
Včera som bol s Natalie. Môj kokot sa skoro neudržal. Madison nás vyrušili pri sexu. Skoro mi dala. Miluje ma až pouši. Mam ju rád. Je iná ako ostatné baby a to sa mi páči na nej najviac. Jej telo oh ma svrbí v mojom rozkroku. Jej kukadlá modré keď sa na mňa pozerajú idem sa roztopiť a o jej prsiach a zadku nehovorím. Ma úžasne prsia a aj zadok. Teraz ležím v posteli a myslím na nu. Neviem čo je to somnou. Nikdy som babu nemal, ale ona to musí zmeniť. Včera ked tancovala s tym chalanom som mal straštne nervy. No nič. Vstal som s postele a idem sa osprchovať. Vošiel som do sprchy a na mňa padali teple kvapky vody. Keď som s nej vyšiel dal som si len tepláky a bol som veľmi hladný tak som šiel do kuchyne sa najesť.

Kráčam do kuchyne a vidim tam dievča, len v tričku a nohavičkach. Otočila sa a ju myklo asi sa ma zľakla. Vidím jej oči ja mojom sexi tele.

,,Ahoj princezná."

,,Nie som tvoja princezná! A nechoď jak duch!"

,,Chýbal som ti?"

,,Nie!" A otočila sa. Nemohla dočiahnuť na skrinku. Šiel som ku nej a otvoril skrinku. A podal jej cereálie.

,,Nech sa Vám páči slečna Natalie." Ona si to zobrala a dívala sa na moje pery chce ma určite pobozkať. Pristúpil som bližšie ku nej a chytil ju za zadok a zdvihol a dal na kuchynskú linku, kde som ju pobozkal. Prekvapivo ona spolupracovala. Ja som od nej odstúpil a zobral mlieko s chladničky.

,,Podáš mi tvoje cereálie ?" Ona mi ich podala. Dal som si do misky cereálie a mlieko potom som jej to podal a začali sme jesť. Ona nad niečim rozmýšľala.

,,Nas čím toľko rozmýšľaš?"

,,Čo je teba do toho?"

,,Len sa pýtam. Povedal som ti už aká si dnes pekna?"

,,Môžeš prestať?"

,,A sčím?"

,,Stym aky si ku mne! Bozkávaš ma aj keď nie sme spolu a prítom si s Tracy. Motaš ma ako taku tvoju hračku. Snažíš sa ma dostať do postele a skoro sa tvoja podarilo. Viem aky si typ chalana. Pekný, jebatelny. Každá baba po tebe ide a iba ju vyjebeš a pošleš kadelahšie! Už prestaň!"

,,Vieš každá ma nechce. Jedna ma nechce a to ma ide roztrhnúť."

,,Tak ta musí byť dosť múdrá."

,,No je a je veľmi krásna, sexi a mam ju veľmi rád a keď je nejaký chalan pri nej ide ma roztrhnúť." Iba sa na mna pozrela a usmiala.

,,Vieš ta baba si ty." Jej zabehlo.

,Si priadku?"

,,Vidíš a zas to robíš!"

,,Chápeš, že ako som ta spoznal si po mne nešla. Držala si sa odomna ďalej a to ma ide poraziť. Bozkávam ta preto lebo chcem a tvoje pery su sladké ako taka jahôdka."

,,Nehovor nič!" Postavila sa od stoličky. A chcela odísť no ja som sa jej postavil do cesty a oprel ju o stenu.

,,Zas ma pobozkáš?" Prikývol som a pobozkal. Keď niekto zakašlaš ona sa odomna odtrhla.

,,Madison? Čo tu robíš?"

,,To isté som sa ta tu chcela opýtať ja." Postavil som sa k nej a pošepkal do ucha.

,,Dlžíš mi sex." A pobozkal ju na líce. Odišiel som do izby. Kde som si ľahol a napísal jej správu.

📩,,Čo tem sex?" A hneď odpísala

📩,,Nie žiadny nebude."

📩,,Znasilnim ťa." 

📩,,To chcem vidieť."

Prešlo už asi dve hodiny a počul som ako Madison odišla od Natalie. Pootvoril som dvere  a nakukol som kde ide a videl som ako mala v ruke tašku. Myslim si že ide do fitka. Rýchlo som išiel do Natalie izby. Poobzeral som sa a sadol si na jej posteľ. Ona tu nebola, ale počul som pohmkávanie s kúpeľky. Otvorili sa dvere s kupelky a odtiaľ vyšla Natalie iba v Uteraku. Keďže videla bola zarazená.

,,Čo-čo tu robíš?" Pozrela sa na mna vydesene a  chytila si uterák.

,,Hanbiš sa ma?"

,,Môžeš odísť?" Postavil som sa ku nej a chytil ju okolo bokoch a potom som ju zdvihol a jebol o posteľ.

,,Čo to robíš pusti ma!!" Umlčal som ju bozkom ona si ma obmotala okolo môjho tela. Ja som jej zobral ten uterák a skoro som odpadol.

,,Si-si nádherná." Nemala na sebe nič ležala tam nahá. Postavil som sa s zamkol jej izbu. Potom som šiel ku nej a vyzliekol som si nohavice. Pobozkal som ju na brucho a šiel pomaly dolu. Zastavil som jej pri vagíne a začal ju lízať ako to len šlo. Ona vzdychala a to znamenalo, že sa jej to veľmi páčilo. Stále som lízal a krútil jazykom a ona stále vzdychala. Môj kokot bol tvrdý ako kameň.

,,Môžem?"  Ona sa na mňa pozrela vydeseným pohľadom. Ona-ona je panna? Úžasne som prvý a to sa mi páči. ,,Si ešte panna?" Ona prikývla. Odstúpil som od nej.

,,Čo robíš?" Povedala?

,,Nechcem ti ublížiť." Sklonil som hlavu. Ona prišla ku mne a chytila mi bradu a Pobozkala ma. Ja som sa obliekol.

,,Natalie ja si počkám." Ona sa len usmiala.

,,Počkám kým budeš pripravená." Pobozkal som ju a odišiel do mojej izby. Kde som si ľahol a premýšľal nad ňou. Straštne ma zmenila a to sme spolu len sni len neprehovorili. A prišla mi správa.

📩,,Ďakujem❤️"

📩,,Natalie ja si počkám. Viem že ma miluješ! Nechceš si to len priznať. Viem to s vidím to."

A premýšľal som nad ňou. Nad jej telom nad ňou celou. Vidím v jej ociach strach a vela bolesti. Ani neviem ako a zaspal som.

I am a bad and malicious 💔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon