Už sedíme a čakáme na tých debilných hostí. Ja s Madison sedíme vedla seba a pijeme vínko. Lebo bez vína by som sa tu asi prepadla pod zem. Vypili sme už pol fľašky. A stale nie som opitá, ale ako môžem je to iba víno. Vypili sme celú fľašu a už ma to chytalo. Hostia už chodili a otec sa snimi výtal.
,,Natalie? Poď sem." Už je tu asi ten dôležitý hosť keď ma zavolal. V ruke som mala víno.
,,Ahoj, Simon." Podal mi ruku a začali sa tam výtat jak nudné.
,,Derek priateľu dlho sme sa nevideli." Povedal... Keď som videla kto je so Simonom tak som sa začala dusiť. Kaš kaš.
,,Ste poriadku slečna Natalie?" Opýtal sa Simon.
,,Tak Natalie toto je Damian." Povedal otec. Damian mi podal ruku aj ked som nechcela, ale musela tak som mu ju podala tiež.
,,Krásne meno Natalie." A pobozkal mi ruku ako nejaký gentleman, ale on taky neni on je tak kokot.
,,Poďte si sadnúť." Povedal otec. Šiel ku mikrofónu a hovoril tam ako ďakuje a bla bla bla. Všetci sme zdvihli poháre a povedali na Dereka no ja som ho radšej vypila na ex.
,,Prosím, ospravedlňte ma." Postavila som sa s od stola a šla si zapáliť inak by som to nezvládla. Otvorila som balkón a vstúpila. Zápalila som si cigu a začala fajčiť. Oh aký je to krásny pocit fajčiť a cítiť to v pľúcach. Zacítila som jemný dotyk na mojom krku.
,,Ste ale dneska krásna Natalie White." Zašepkal. Otočila som sa a bol to Damian.
,,Tak ty si ten syn, o ktorom mi otec hovoril." Musel to byť práve on? Teraz ho tu mám strpieť.
,,Vyzerá to tak."
,,Môžeš odísť? Chcem byt iba ja a cigareta." Povedala som Damianovi no on na to chytil ma za ruku a oprel o stenu.
,,Chýbali mi tvoje pery."
,,Haha! Vtipný si mi ale! Maš Tracy ku ktorej si sa vrátil mne daj pokoj."
,,Žiarlíš?" Zasmiala som sa. Pristúpil ku me bližšie, naše pery sa dotkli ale nepobozkali.
,,Dovidenia Natalie White." Skurvysyn jaaaj ako ja nenavidím. S úsmevom na tvári odišiel. Dofajčila som a šla si umyť ruky. Bola som už na WC a umývala ruky keď v tom niekto prišiel na WC.
,,Damian vypadni!" Všimla som si že to je Madison.
,,To som ja Madison."
,,Oh chvala bohu."
,,Hľadala som ta. Vieš keď si odišla tak Derek hovoril Simonovi, že ak ma tento víkend čas tak môže u vás prespať."
,,Dúfam, že povedal, že čas nema. Povedz to.!"
,,No povedal."
,,Yes!"
,,Ale to nieje všetko. Derek povedal, že ak by to Simovi nevadilo tak môže prestať Damian." Po tejto vete som skoro zošalelo. Čo prosím? Ja bluznim. Madison sa na mna pozrela ,,Poď nerieš to nebudeš si ho všímať a navyše som tu ja. Poď ideme si sadnúť." Išli sme si sadnúť a ako som si spadala prišla mi správa.
📩,,Dúfam, že sa tešíš. Budem s tebou cele tri dni." Pozrela som sa na Damiana a hnusne som po ňom zazerala. Na tu správu som mu nepodpísala. Prišlo jedlo, ktoré som rychlo ziedla. Víno mi naliali som hneď vypila.
,,Ešte!" Som povedala čašníkovi. To som tiež dala do seba na ex. Otec prisiel ku mikrofónu a povedal, že je čas na tancovanie. Pustila sa muzika a ja som neváhala a zobrala som Madison za ruku a šla tancovať. Hneď ku mne prišiel nejaky chalan. Mohol mať tak 25.
,,Môžem?" A nazanačíl že chce tancovať. Madison sa vzdialila a ja som prikývla.
,,Volám sa Jacob a ty?" Zašepkal mi do ucha.
,,Natalie."
,,Pekne meno a si nádherná." Usmiala som sa keď do toho prišiel Damian.
,,Môžem si ju požičať?" Jacob nenaliehal a odstúpil odomna. Nieeee ďalšia nočná mora. Chytil si ma okolo bokoch ja sa ho nechcem dotknúť, ale dotkla.
,,Začinám žiarliť slečna WHITOVA."
,,Kebyže spolu niečo mame poviem ti že nemaš na koho, lenže je mi to uplne ukradnuté." Silnejšie ma chytil za boky a pritiahol k sebe.
,,Vyzeráš tak neskutočne sexi, že by som ta pretiahnul aj teraz."
,,Daj mi pokoj!"
,,Nie poď somnou. Niečo ti chcem ukázať." Nejdem!! Určite nie lenže on ma chytil za ruku a silno ťahal keď sme boli za rohom a nikto nas nevidel ma zdvihol a dal na plece. Niesol ma ako kus hovna. Tľapol ma silno po zadku.
,,Au!!! Ty kokot!! Hneď ma daj dolu!!! Počuješ?"
,,Krásny zadok maš.. Počkaj zachvilku sme tu." Kde ma to ťahá? Otvoril dvere a boli sme na záhrade. Bola už celkom tma. V záhrade bolo krásne menšie jazierko a okolo toho boli stromy vyzeralo to ako z rozprávky. Šla som si sadnúť a Damian šiel zamnou. Sadla som si a dívala sa na krásne prostredie okolo mna. Nevedela som, že to tu je.
,,Čo odomna chceš?" Iba sa na mna pozrel a prisunul sa bližšie.
,,Natalie White. Si neskutočne krasna a sexi a v tych šatoch oh normalne by sa môj kamoš s toho až postavil."
,,Mysliš tohto?" A chytila som mu jeho kamoša.
,,Presne toho." Šla som pod nohavice a on bol tak zrušený, že sa mi chcelo smiať. Znova som si ho dala do rúk a poviem vam toho mať vo vagíne tak by som sa pravdepodobne roztrhala. Jeho kamoš stal a bol taky tvrdý ako kameň.
,,Chcem ta! Natalie chcem ťa." Chytil ma a ľahol si na mna. Jeho ruka smerovala pod moje nohavičky kde zastal a začal krúžiť.
,,Ja nemôžem!" A vzdychla som si.
,,Vidím, že sa ti to páči." A ústa mi priložil ku vagíne kde začal tiež krúžiť no tento krat aj s jazykom.
,,Prestan!" Chytila som ho za vlasy, ktoré som chytala. Chcel jeho kamoša dať do mojej vagíne. Jeho žaluďe už bol vo mne, ale niekto na mňa kričal.
,,Natalie?? Halooo." Sadla som si ale tak aby ma nebolo vidno a bola to Madison. Dal som si nohavičky. No on mi chytil ruku a vášnivo ma pobozkal. Som tak neskutočne rada že sa to prerušilo. Madison zašla a ja som rychlo šla tak aby ma nevidela. Otvorila som jemne dvere a hned boli ďalšie a to na WC. Rychlo som do ne vstúpila trochu sa poupravila a šla zanu.
,,Madison!!" Madison sa otočila a šla zamnou.
,,Kde si bola?"
,,Na WC."
,,Bola som tam a ty si tam nebola." S dverý višiel Damian a žmurkol na mňa. Som rada že prišla inak by som mu dala. Ja hlúpa čo to robím keď je tu on neviem sa ovládať.
YOU ARE READING
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...