Neviem prečo som odišla od neho. Kráčala som parkom kde bola tma. Mala som pocit, že ma niekto sleduje myslela som si že je to Damian. Niekto ma zdrapil za ruku.
,,Ty suka! Čo tak sama?" Jeho slizký hlas fuj bol to Liam.
,,Daj mi pokoj." Vytrhla som sa mu no on ma znova zdrapil a začal ma obchytkavať a vyzliekať.
,,Niečo mi dlžíš. Suka jedna." Silno ma držal. Bránila som sa, ale on mal väčšiu silu.
,,Zato ako si mi ublížila zato zaplatíš!!"
•Damian•
Zabudla si v aute telefón šiel som zanu a počul som známe hlasy. Natalie kričala. Niekto jej ubližuje. Pribehol som k nej a toho chalana dal od neho preč. Keď som videl kto to je jednu som mu prijebal.,,Liam si kokot? Jebe ti?"
,,Ta suka mi niečo dlží."
,,Ťahaj do piče." A znova som ho udrel. Natalie sa postavila a schovala sa za mna. Liam sa pratal kade ľahšie.
,,Si poriadku?" Spýtal som sa Natalie.
,,Dakujem ti neviem čo by sa stalo kebyže tu neprídeš." A objal som ju.
,,Poď ideme."
Nasadli sme do autá. Boli sme pred panelákom a šli dovnútra. Privolal som výťah a klikol sedmičku.
•Natalie•
Nasadli sme do autá. Boli sme pred panelákoma šli dovnútra. Privolal výťah a klikol sedmičku. Neviem čo by sa stalo kebyže nepríde.,,Prečo si sa vrátil?" Podal mi telefon.
,,Zabudla si si ho v aute."
,,Ďakujem." Výťah sa zastavil s my sme z neho vyšli.
,,Damian, je mi to blbé ale môžem dnes zostať u teba?" Neviem prečo som sa ho to spýtala, ale dnes potrebujem spoločnosť a Madison som nechcela robiť starosti. On súhlasil a bol rád. Vošli sme do jeho bytu.
,.Si hladná?" Spýtal sa ma
,,Nie chcem si ísť len ľahnúť."
,,Dobre tak poď ukážem ti izbu." Ukázal mi izbu. Hrabal sa v skrini a podal mi čierne tričko.
,,Ak chceš môžeš si ho obliecť." A hodil mi ho. Zobrala som si ho. Vyzliekla som si svoju blúzku a aj legíny a dala si jeho tričko.
•Damian•
Podal som jej moje tričko. Ona sa začala vyzliekať oči som mal len na jej kozach. Mala ich fakt brutálne skoro som sa neudržal a môj kamoš skoro bol v pozore.,,Tak ja pôjdem spať do obývačky." Ona len prikývla. Ľahol som si na gauč no ale chcelo sa mi cikať tak som si išiel vychcať. Keď som sa vrátil tak som si ľahol a hneď zaspal. Asi po hodine ma zobudil Nataliin plač a krik. Rýchlo som dobehol k nej a utišoval ju.
,,Si poriadku? Bol to len sen." Ona bola celá uplakaná a spotená.Utrel som jej slzy a šiel si ľahnúť no ona ma chytila za ruku.
,,Prosím ostaň. Davaj na mňa pozor." Ľahol som si vedla nej a ona si dala hlavu na moju hruď a tak sme aj zaspali.
YOU ARE READING
I am a bad and malicious 💔
RomancePrišiel ON a všetko sa zmenilo.. Natalie White je 18 ročne zlé a zákerne dievča. Vyzerá sexi no nie je to ľahký oriešok. Natalie musí v Londýne študovať architektúrstvo. A však tam nesmie chýbať král školy. Damian Smith je 21ročný študent, ktorý ošu...