15 KAPITOLA

1.4K 27 0
                                    

Je streda a včera sa nič zaujímavé nestalo. Iba to isté škola a tak dalej. Budík zas znova zvoní. Ja ho raz rozjebem o stenu. Postavila som sa s postele a šla sa umyť. Keď som bola umytá, šla som si rýchlo vyfenovať vlasy. Keď som mala vlasy vyfenované obliekla som si toto.

Namaľovala som sa zobrala kabelku a dala do nej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Namaľovala som sa zobrala kabelku a dala do nej. Kľúče, cigarety a kľúče od autá. Telefon som mala v ruke. Obula som sa a vyrážala rychlo preč aby som ho nestretla. Privolala som výťah, ktorý prišiel. Nastúpila som do neho a klikla jednotku. Odomkla som auto a nastúpila do neho. Dneska som nešla ani do kaviarne. Snažím som sa mu vyhnúť ako to len ide. Prišla som ku škole a šla za Madison.

,,Madison." Otočila sa a ja som ju objala.

,,Ahoj. Neuveríš ským chodím."

,,Ským"

,,Liam Brown." Ja zle počujem asi. Ako jej to len povedať? Sklonila som hlavu.

,,Nie si rada?"

,,Vieš. No nepovedala som ti. Nepovedala som ti všetko ohľadom tej party. Vieš Liam ma obťažoval a ja som mu ublížila. Potom som bola s Damianom v kine a trochu sme sa pohádali a ja som šla domov pešo a nebyť Damiana tak by ma Liam znásilnil." Ona bola zarazane. Neverila čo som jej povedala.

,,Čo??"

,,Prepáč, ale veci sa maju hovoriť narovinu ako to ja robím, ale keď si bola taka šťastná nechcela som ti to kaziť a v pondelok ma prerušil učiteľ."

,,To je hajzel." Šla smerom ku Damianovi, Richardovi a Liamovi.

,,Ty hajzel!" A strelila mu facku. Ja som ostala v šoku. A aj Damian a Richard. Richard ma objal a Damian sa zamračil. Boli sme na odchode keď ma chytil Damian za ruku.

,,Pusti ma." A on pustil a odišli sme od nich.

Hodiny boli ako vždy nudné. Prišla mi správa.

📩,,Prosím môžem dnes u teba prespať?" Napisala Madison.

📩,,Jasne."

📩,,Počkám ta pred tvojím autom."

📩,,Oke"

Šla som po chodbe keď ma niekto chytil a pritiahol do miestnosti kde nikto nechodí. Teda je to pre upratovačky.

,,Prečo sa mi vyhýbaš Natalie?" Povedal Damian.

,,Pusti ma Damian." On pustil, ale oprel ma o stenu a jeho ruky mi zabránili sa pohnúť.

,,Čo ti je?"

,,Nič?"

,,Tak prečo sa mi vyhybaš?"

,,Nevyhýbam."

,,Hej tak preto si v utorok prešla okolo mňa akoby nič."

,,Pozri ak si myslíš, že medzi nami niečo bude tak si na omyle. Nič sa medzi nami nestalo a ani nestane."

,,A ta pusa u mna?"

,,Ty si začal. Ja som to nechcela."

,,Spolupracovala si." Ani som nestihla nič povedať a naše pery sa opäť spojili. Držal ma a ja som sa nemohla pohnúť. Keď niekto prišiel do miestnosti a Damian ma pustil. A ja som vybehla von.

Madison ma už čakala pred autom. Nastúpili sme a videla som ako Damian stal vo dverách. Naštartovala som a šli ku mne.

I am a bad and malicious 💔Where stories live. Discover now