Piromániás, Pszihopata, Mazoista, Gyilkos (Háttér Story)

58 20 3
                                    

Peter vagyok, 9 éves koromban elhunyt az anyám egy lakás tűzben, apám és én éltük túl, albérletbe költöztünk és apám inni kezdett, körülbelül 3 év múlva mutatkoztak a pirománia első jelei, amikor hajnalban lelopóztam az emeletről, és a kandallóval szemben ültem, apám mérnöki rajzait lógattam a tűzbe, nem dobtam bele, csak megmártottam a lángokban és néztem ahogy egészen a kezemig ég, és amikor megégette az ujjaimat, akkor könnyezve a tenyerembe raktam és figyeltem, ahogy teljesen hamuvá lesz. Másnap az apám elvert a szíjjával, akkorát ütött a hátamra, hogy végig hasadt rajta a bőr. Nagyjából két hónapos munkáját tettem tönkre, de nem érdekelte az, hogy hólyagosra égettem vele a kezemet, ahogy az sem, hogy csak 12 éves voltam, és persze akkor még nem tudhatott a betegségemről.. Én se tudtam. Csak 15. élet évemet betöltve vizsgáltak ki. Kiderült, hogy súlyos piromániában, és kezdettleges mazoizmusban szenvedek. Apám csak úgy fogadta, mint ha rossz jegyet hoztam volna a suliból, azaz.. Megvert, ismét én voltam a hibás, az hogy addig vert míg lassan azt kezdtem élvezni ha fáj, az hogy 3 éve is csak megvert, ahelyett hogy megkérdezte volna mi a baj, ez mind az én hibám az ő szemében. A maradék 3 évben míg hivatalosan felnőtté nem váltam, minden nap talált valamit amiért engem büntethetett, így, ez alatt a 3 év alatt, sikerült pszihopatává "nevelnie". 18. születésnapom alkalmából, amíg aludt, magunkra gyújtottam a házat, én 1 hétre rá a sűrgősségin ébredtem, egy ápoló közölte a hírt, hogy apám elhunyt és a lakásunk porig égett, a gyulladás oka bizonytalan, de feltételezik, hogy egy parázs pattant ki a kandallóból. Miután felépültem, megkaptam apám örökségét, és a biztosító minden kárt kifizetett a házzal kapcsolatban. Nevet változtattam, és új házat vettem így lettem az, aki most is vagyok. Egy pszihopata, mazoista, piromániás gyilkos. Pyro.

Töredék...Where stories live. Discover now