1. Riko Story

46 20 2
                                    

Riko egy lepukkant buszvégállomáson találta magát. Lángokban álló buszok és romos épületek környezték, csak a halovány világítás csillogott az ázott aszfalton, és a vakító kékes tűz. Az idill, és meghitt káoszt csak gyönyörű szemei és durva kaszája törte meg. Fütyörészve sétált a kipusztult harcmezőn, és a még élő ellenséges ügynökök életét ontotta unalmában, hol kaszájával vette fejét áldozatainak, hol a torkára taposott egy-egy embernek, de gyakran csak nézte a saját vérükben fulldokló, haldokló személyeket. Látott valami gyönyört a halálban és a szenvedésben, az ahogy megkönnyebbülten kiszáll megfáradt testükből megtört lelkük, az ahogy utolsó erejükből még támadni próbálnak, az az erő teljes, kínzó fájdalom, ami az emberek szemében az utolsó pillanatig ég, lelkesítette. Végre megjelent az össze csapás másik oldali vezetője is. Riko épp a cigiét oltotta bele egy még ordítva rúgdalózó félholt szemébe. Atrox(az ellenfele) dühében shuriken sorozattal záporozta. Riko nevetve kerülte el a felé száguldó titán pengéket, miközben nyugodtan sétált felé, az utolsó elől nem csak elhajolt, de a mutató és középső ujjával el is kapta azt, egy őrült nevetéssel jelezte egyértelmű helyzet fölényét, és hírtelen keresztül hasította a fém csillag Atrox combját. Atrox féltérdre rogyva fordult meg és lábát maga után vonszolva bicegett a biztos halál elől. Riko megforgatta a szemeit "Ugyaaan, hát nincs szégyen érzeted?" kérdezte dermesztően vékony hangján, majd megpördült és forgás közben hátáról le kapta fénylő pengéjű, éjjsötét nyelű pengéjét és lendületből lefejezte Atroxot, a vére végig folyt a pengén a fegyver nyelén lévő neon pink erezetre, Riko szintén neon pink szemei megcsillantak, és a nyelvét felhasítva nyalta le a friss vért a kaszáról. Elsétált az üzemanyag tartályokig, mellyekbe egy apró lyukat vágott a kaszájával, rágyújtott egy cigire, majd a még lángoló gyufát feje mellett a benzinre pöckölte, hátára dobta a kaszát, és a robbanás lökéshulláma csuklyájába temette a sötét, fekete hajszálai közt megbújó neon pink tincseit. Riko zsebre vágott kezekkel, egy őrült, és öröm teli félmosollyal vonult el az éjszakába.

Töredék...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum