Random Ötletek

68 24 0
                                    

Az egyik haverommal filóztunk, este tíz körül, egy-egy adag sült krumpli kísérete mellett pár dologról, ezek közül szeretnék párat kifejteni, végeredménnyel és gondolat menettel együtt.
1.Az ős robbanás.
K:Figyelj, *lenyelte a szájában lévő falatot és elővett egy oldschool stílusú benzines öngyújtót*.. A fény terjed, igaz? *meggyújtotta a gyújtót*
B:Igen
K:Tudod, hogy egy öngyújtó fénye légüres térben, vak sötétben körülbelül milyen messze terjed?
B:Fogalmam sincs
K:Nehéz le mérni de minimum 10km, és azt hogy milyen messze terjed egy csillag által kibocsájtott fény? *lezárja a gyújtót*
B:Nem
K:Minimum 4,24 fény év, megszámlálhatatlan csillag van az Univerzumban, és ha belegondolsz, hogy nagyjából milyen messze látszódik egy galaxis fénye, kb 25 ezer fényév *bevesz a szájába egy sült krumplit*, akkor rájöhetsz, hogy a világ egyetem fénye, még most is terjed*lenyeli a krumplit majd újjabbat vesz a kezébe*, a jelenleg ismert világ egyetem sugara 13,7 milliárd fényév, de ha a fény terjed, akkor a világegyetem tágul, és ha a világegyetem tágul*megeszi a sültkrumplit*akkor bazd meg az ős robbanás most is folyamatban van. *összedörzsöli két ujját és eldobja a rajta lévő sót a levegőbe, majd hátra dől*
B:Baszd meg, grat.

2.Utópia

B:K, tudod mi az az utópia?
K:Sejtem
B:Az utópia egy olyan nem valós állam forma mellyet egy ember talál ki, pl. Eldorádó.
K:Igen, és?
B:Nah és, van egy ötletem.
K:Fejtsd ki.
B:Van ez a gyönyörű hely amit úgy hívunk Kárpát medence.
K:Igeen?
B:Szóval tegyük fel, hogy itt ki alakul egy egységes állam, mint a régi, nagy Magyarország, és még gazdag is lenne, akkor bevezethetnénk az elektromos autókat, az olajat és a benzint el takaríthatnánk innen, építtethetnénk erőműveket,függetlenednénk minden országtól, lenne élelem, édes víz, energia.
K: Független országot akarsz?
B:Nem, nincs vége, tökéletes országot akarok, szóval, kirobbantanánk valami háború szerűt, ami arról szólna, hogy ki mennyire hűséges az országhoz, ennek hamar vége lenne, kevés áldozattal.
K:Az áldozat akkor is áldozat.
B:Oké, akkor nem lenne háború, de az emberekkel elhitetném a sajtó okos használatával, hogy volt, ahogy azt is hogy véres megtorlások következnek a Magyarországon élő hűtlen emberek ellen, de ezek mellett felajánlanék valami nagy összegű támogatást minden külföldre költöző embernek, Magyarország népessége durván meg csappanna, csak azok maradnának akik félnek, vagy teljesen szeretik az országot, miután ez megtörtént lezárnám a határokat, és teljesen elzárnám az országot, valami atombiztos búrával, ami teljesen, levegővel együtt,mindent lezár, csak néhány titkos zsilipen lehetne ki és bejutni, elterjeszteném a környező országokban hogy kiírtom az áruló nemzetet, és később hogy atom sugárzás, oxigén hiány van a búra alatt, meg hogy mindenki halott, csak néhány megfigyelő állomás maradt fent, az országon belül pedig azt hogy kint van atom háború, és hogy rengetegen halnak meg, meg persze, hogy ez az egyetlen védett ország. Nah ezek után létre hozatnám a saját internet hálózatát és megfigyelő rendszerét az országnak. Utána, ha valaki be vagy ki szökne csak azt mondanám, hogy, gratulálok, ő túl élte és hogy az agya viszont még mérgezett ezért beszél hülyeségeket, legvégső esetben mindenét el venném és vissza vinném oda ahonnan jött.
Így, ölés és háború nélkül, létre lehet hozni, szinte bármilyen elzárt utópiát.

3.0=1?

K: 0x0?
B:0
K: 3 a 3.-on osztva 3 a 3.-onnal?
B: 3 a 0.-on az az 1?
K:Igen, de ha más hogy számolod?
B:Akkor 27/27 ami 1
K:0 a 0-adikon?
B:1
K:0 a 3.-on osztva 0 a 3.-onnal?
B:0 a 0.-on az az 1
K:Másképp?
B:0*0*0 osztva 0*0*0-ával, amit nem lehet, szóval nincs megoldás vagy 0...oh bazd meg.

Töredék...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora