Nem töredék. Sokkal inkább egy kérdés.
Mi is az a prank? A prank egy átverés, egy olyan dolog, mellyel valakiből érzelmeket csalhatunk elő hazugságokkal, és mi a jó ebben? Talán az, hogy az ember azt hiszi valakinek szüksége van rá, aztán összetörik? Vagy esetleg az, amikor az áldozat megtudja, átverték? Az a döbbent arc amikor közlöd vele, hogy "csak vicc volt". Ez valami beteg móka amit a szadista pszohopaták játszanak, akik élvezik mások szenvedését és gond nélkül hazudnak? Nem... Ez egyetlen egy apró tréfa, amit úgy látszik bárki eljátszhat. Van aki "csak", olyasmi érzelmeket kelt másban, mintha kapna egy csokit, aztán közli, hogy "HÁH, NEM IS KAPSZ", és ezen nevet. Ez valami csodálatos érzés lehet, de sokaknak nem elég. Van aki komolyabban "játszik", vegyünk két átlagos példát, a szerelem, és a gondok. Ugye milyen vicces valakinek azt mondani hogy "Szeretlek", és utána közölni, hogy csak prank volt? Ha ez még nem elég, persze, hogy akadnak profibbak akik még bele is mennek a kapcsolatba, majd csak pár hét, esetleg hónap után mondják el az igazat, és még mindig nem pszihopata szadistákról beszélünk, ők mind egytől-egyig nagyon vicces, érdekes humorú, érző emberek. Na de van még egy típus, melyet beszeretnék mutatni. Ez pedig az, amikor egy személy megkér egy másikat, hogy szakítson rá egy kis időt, mivel a "másik" illető, bele megy, ő úgy gondolja,"Persze, hát ez egy barát dolga." Az első bevezeti a problémáiba, kissé depresszívvé varázsolja a hangulatot, majd amikor a tudtlan segítségül álló barát már eléggé lehangolt, akkor szól, hogy ez csak prank volt.
Én, saját bevallásom szerint, értem a humort. Az gond, ha ezt valahogy még sem?
Nem tudom... Kinek mi az élvezete ebben, de ha valaki aki egyszer engem prankba vezetett, és azt várja el, hogy valaha is komolyan vegyem. Az valamit nagyon elb*szott.
Bocs, ha túl személyesre sikerült.
ESTÁS LEYENDO
Töredék...
Historia CortaNem unod már, hogy minden felhasználónál ugyan azok a témák vannak? Szerelem, kihívások, idézetek, rajzok, és sorolhatnám napokig. Igaz, hogy sok könyv ezek közül is nagyon egyedi, de elég nehéz versenybe szállni velük. Sajnos sokak azért csinálnak...