✧ Rune Johansen ✧
Rune byl neuvěřitelně rád, když Noah souhlasil, že půjdou s Masonem do klubu s nimi. Ne, že by měl něco proti svým novým kamarádům, byl rád, že se nemusí spoléhat furt jen na Noaha, jenže fakt byl, že Rune v klubu ještě nikdy nebyl.
Důvod byl prostý. Nikdy neměl kamarády, kteří by rádi chodili do klubů a navíc ho samotného to nijak nelákalo. Jenže teď se mu naskytla možnost jak nikdy, s lidmi, kterým věří a byl rozhodnutý to vyzkoušet.
Proto byl rád, že jde Noah s nimi.
Seznámil tak konečně Noaha (a tedy i Masona) s Peterem, Lottie a Brooke, i když mu stejně do ucha později zašeptal, že je bude nazývat Sprite, Locika a Rebelka. Runemu to nevadilo, měl přece jen pravdu, ta podoba tam byla.
V klubu začali lehce na džusu s vodkou, společně si přiťukli a na ex vypili. Pak to šlo z kopce. Brooke, Lottie a Mason se ztratili snad hned po třetím panáku. U stolu zůstali jen Rune, Noah a Peter.
Rune chvíli nevnímal, zatímco sledoval jeden naprosto opilý pár, jak se snaží o tanec. Bylo to pro něj legrační, jelikož to spíš vypadalo, že mají vytírají podlahu. A jakmile se otočil zpátky k jeho přátelům, Noah s Peterem vedli vážnou debatu.
"Ne, ale teď vážně. Ty si opravdu myslíš, že první bylo vajíčko?" zeptal se právě Noah. Rune nakrčil obočí. O čem se to právě bavili?
"No a ne? Ta slepice musela z něčeho vzejít," odpověděl Peter. Rune v tu chvíli pochopil a praštil se do čela.
"Panebože," zamumlal.
"Ale kde jsi vzal to vajíčko, hm? Aby se začal vyvíjet nový zárodek, potřebuješ vajíčko oplodněné samcem. A kde jsi vzal samce a samici? Z vajíčka ne, nemohlo být první."
"A jo," vydechl poraženecky Peter. "Ale kdes ty vzal slepici?"
Rune se podíval na několik prázdných skleniček na jejich stole. Už ho ani nepřekvapovalo, proč tuto konverzaci vedli. Více se otočil k Noahovi sedícímu vedle něj a chytil ho za paži, aby mu věnoval pozornost. Noah se na něj podíval.
"Přestaňte se bavit o takových pitomostech, prosím pěkně," zakřičel, aby ho Noah přes hudbu slyšel. Noah se usmál.
Kdyby Rune měl spočítat, kolik skleniček ze stolu bylo jeho, nebylo by to zrovna malé číslo, ale naopak číslo, na které by mohl být pyšný. Takže když se na něj Noah usmál, Runemu proběhlo hlavou - to je ten nejhezčí úsměv, co kdy viděl.
Chtěl si povídat s Noahem, i kdyby to znamenalo zapojit se do jejich konverzace o vajíčkách a slepicích, ale někdo mu zaťukal na rameno.
Rune se otočil na dívku, která rozhodně nebyla Brooke ani Lottie. A jestli jo, netušil, jak si stihly obarvit vlasy na pastelově růžovou.
"Zatančíme si?" zašeptala mu do ucha takovým způsobem, že to slyšel i přes tu hlasitou hudbu. A kdo byl Rune, aby řekl ne? Neuměl říkat ne lidem.
Tak se tedy postavil. Noah s Peterem ho zaujatě sledovali, jak ho dívka popadla za ruku a začla táhnout k parketu. Rune netušil, proč chtěla tančit zrovna s ním. A jestli se jí líbil, tak ona Runemu ne a nic by z toho nebylo. Takže proč si nezatančit, že?
Nejprve byl na parketě jak dřevo. Růžovláska se na něj zubila a se smíchem se ho snažila roztančit, jenže Rune byl na takové akci poprvé a jediné, co uměl zatančit, byla macarena. Jenže za chvíli se mu zdálo, že začal působit už úplně všechen alkohol, co vypil, a začal pořádně tančit.
Tančit do rytmu mu jako hudebníkovi nedělalo problém. Co mu ale dělalo problém, bylo to množství lidí kolem něj. Netrvalo dlouho a k dívce, která ho vyzvala k tanci, se přidalo několik kamarádek a s nimi pár kluků. Ocitl se tak v kroužku lidí, co neznal.
Normálně by nejspíš utekl. Teď se ale v hlavě přesvědčoval, že je tady poprvé a stejně si to pravděpodobně nebude další den pamatovat.
Asi po čtvrt hodině začali hrát něco jako hru, kdy jeden člověk šel doprostřed kruhu a předvedl nějaký sólo tanec. Rune znervózněl. Že by měl tančit před tolika lidmi?
Pak ale jako na zavolanou ucítil něčí paži a když se otočil, spatřil Petera a za ním Noaha. Nenápadně se přidali do jejich kruhu, čímž si také způsobili, že je hned někdo vtáhl doprostřed.
Peter se ubránil, ale Noah za chvíli už stál jak dřevo uprostřed. Všichni na něj začali pokřikovat a skandovat, Rune se jen smál.
Jenže pak se Noah rozpohyboval. A Runemu málem spadla brada.
Noah tancoval s takovou lehkostí, jakou Rune tady viděl u málokoho. A ještě k tomu vypadal cool.
Při tanci se na něj Noah několikrát podíval, takže Rune už očekával, co se stane.
Noah dotančil k němu a vzal ho za ruce. Dotáhl ho tak doprostřed parketu a Rune už začal vnitřně šílet, ale Noah jako by ho znal už několik let, zůstával v kruhu s ním, neodešel na okraj.
A když se i tak Rune neměl k tanci, když na něm visely všechny pohledy, Noah se k němu přitiskl a donutil tak Runeho, aby tančil s ním.
Pravda byla taková, že Noah se Runemu líbil. Už si to plně připustil. Proto taky s ním poslední dobou netrávil tolik času, hlavně po tom, co mu Noah řekl, že mezi nimi chce čistě profesionální vztah, aby ho nic nerozptylovalo od hraní.
Proto byl rád, že si našel i jiné kamarády.
Proto ho teď vážně znervózňovalo, jak mu byl Noah blízko. Chtěl to, chtěl to strašně moc, ale na druhou stranu by ho nejraději odstrčil.
Pohyboval se s ním do rytmu, zatímco lidi kolem nich skandovali a pořvávali. Ani jednoho nenapadlo, že by to stačilo, že by je mohl někdo uprostřed vystřídat. Rune s ztratil v Noahových očích a Noah v jeho.
"Jsou spolu nebo ne?" uslyšel Rune povědomý hlas, Lottie. "To sexuální napětí jde cítit až sem." Pak výbuch smíchu. A Rune poznal, že je tam někde i Brooke. Netušil, kde ani kdy se ty dvě u nich vzaly.
"Tak dělejte už něco!" zařval někdo.
Rune si ani neuvědomil, že už pár minut opakují ten samý pohyb, Noahova ruka kolem Runeho pasu, přičemž se jejich čela skoro dotýkala. A už dobrých pět minut nepřerušili oční kontakt.
V tom ale Noah zavřel oči, stisk kolem Runeho pasu zesílil, jak si ho Noah přitáhl ještě blíž a jejich rty do sebe doslova narazily. Než si to Rune stihl vůbec uvědomit, Noah ho líbal jako o život, zadýchaný a zpocený z tance, ale to nikomu v tu chvíli vůbec nevadilo.
Rune v tu chvíli nepřemýšlel, líbal Noaha zpátky, to už jen stáli na místě a věděli jen o sobě, o nikom jiném. Až po několika dlouhých sekundách se od sebe odtrhli a podívali se na sebe. Noah měl v očích naprosté prázdno.
"No," ozvalo se blízko Runeho ucha, "to se vám teď povedlo," uchechtl se Mason.
Měl pravdu. Tolik k profesionálnímu vztahu.
✧
furt jen píšu tohle místo seminárky, kdo ji pls za mě napíše?
ČTEŠ
Battle Symphony
Teen Fiction❞Hudba - jako déšť, kapka za kapkou proniká do srdce a oživuje jej. A Rune byl mojí hudbou.❞ červenec 2019 - červenec 2020