29| budu to muset ukončit

2.3K 310 59
                                    

✧ Rune Johansen ✧

Dole hrála hudba. Rune se v hlavě musel pousmát, když slyšel text písničky Lie. Jak tématické.

   Noah nevypadal naštvaně. Samozřejmě, ještě nic nevěděl, ale stál kousek od Runeho, díval se na něj klidnýma očima a čekal, až mu Rune vysvětlí, proč právě vysypal z tašky několik krabiček prášků místo jedné.

   A tak se rozhodl nechodit kolem horké kaše. "Jsem nemocný. Vážně," řekl.

   Noah nijak nezareagoval. "Kromě astma?"

   "Jo," potvrdil hned. "Pamatuješ si tu noc v klubu, kdy jsi mě poprvé políbil? Jak jsem skončil v nemocnici? Nebylo to astma. Tu noc jsem měl málem infarkt."

   "Jak jako že to nebylo astma? Jaký infarkt? Co se děje?" Rune by nejraději Noaha v tu chvíli objal. Vypadal tak zmateně a ztraceně, ale věděl, že mu první musí vše vysvětlit. Třeba po tom Noah nebude chtít, aby se ho Rune vůbec dotkl.

   Rune odsunul kufr a krabičky s prášky, aby si mohl sednout. "Tu noc v nemocnici mi zjistili, že nemám úplně astma. Jen slabé. Jde o to, že mám nemocné srdce a tím, že moje psychika byla nastavena na to, že mám astma, pokaždé, když moje srdce mělo problém, myslel jsem, že jde o astma, protože jsem nemohl dýchat. A při tom jsem mohl pokaždé umřít."

   Noah pootevřel naprázdno pusu. "Počkej, co..." Nedořekl. Nejspíš ho Rune překvapil, což se nedivil. Noah pomalu došel k Runeho posteli a posadil se vedle něj.

   "Takže když se ti udělalo špatně po tom s Jacobem-"

   "Jo."

   "A na tý soutěži, když mělo být vyhlášení-"

   "Jo. Nejspíš taky."

   "A když jsme spolu poprvé spali a ty ses bál..."

   "Jo," zašeptal Rune.

   Noah stáhl rty do úzké linky. To ticho mezi nimi bylo mučící. Rune už se chtěl natáhnout pro Noahovu ruku, ale on opět promluvil. "A proč jsi mi to neřekl?"

   Podíval se Runemu zpříma do očí a mu se tak rozbušilo srdce. Odkašlal si. "Pravda je, že musím být opatrný. Vyhýbat se alkoholu, fyzické zátěži a stresu. Což znamená žádná vystoupení."

   Noah uhnul pohledem a zadíval se na zem. Po chvíli začal nepatrně kývat hlavou. "Takže nemůžeš se mnou vystupovat."

   "Ne!" vykřikl hned. "Budu s tebou vystupovat. Já chci."

   Noah zareagoval rychleji, než by Rune čekal. "Ani náhodou. Jestliže to není dobré pro tvoje srdce-"

   "O to právě jde. Proto jsem ti to nechtěl říct. Budu s tebou vystupovat, já to zvládnu!" naléhal Rune. 

   Noah se postavil. Jeho pohled ztvrdl a otočil se k němu zády. "Zbláznil ses?!" Zvýšil hlas. "Když teď nekomentuju ten fakt, že jsi přede mnou tajil takovou věc, tak neexistuje, že bys se mnou vystupoval, když tě to doslova ohrožuje na životě."

Battle SymphonyKde žijí příběhy. Začni objevovat