נקודת המבט של הארי סטיילס:
הריח שלה נמצא בכל מקום, על הכרית שלי, על השמיכה שלי, על המזרון שלי.. אפילו על החולצה שלי שהיא לבשה לפני כמה ימים ולא יכלתי להתנגד לעצמי כשרציתי לשים אותה מיד אחריה.
אני חייב לדבר איתה היום, לא משנה כמה עקשנית ולא רוצה לשמוע את מה שיש לי לומר, אני חייב לדבר איתה.
היא ראתה אותי עם שר אני בטוח בזה, שר זונת הבית ספר, ובצדק קוראים לה ככה, הבעיה היחידה היא שאני לא יכול להתנהג אליה בהתנהגות שמגיעה לה, בגלל שהיא עלולה להוציא את אייברי ממגמת הצילום, ולהכניס את עצמה.
מה שהכי מבלבל אותי, זה למה אייברי לקחה את זה כל כך קשה. אז התנשקתי עם שר, אנחנו אפילו לא ביחד, אין לה את הזכות להתעצבן עליי.
מצד שני, אם הייתי רואה את אייב מתנשקת עם מישהו אחר, הייתי מתהפך עליה ובטח מרביץ לאותו הבחור שהיה מעיז לנשק אותה.
אני יודע שאני לא רוצה להיות איתה במערכת יחסים, זה פשוט אף פעם לא עובד, לא איתה, ולא עם אף אחת אחרת.
בטח במשך כל הזמן הזה שלא דיברתי איתה אוסטין שוב ניסה את המזל שלו איתה, ואולי כל בן זונה אחר.
הציפורניים הקצרות שלי חדרו אל תוך כף היד שלי, וראיתי שהידיים שלי מכווצות לאגרופים. פתחתי את הידיים ומילאתי את הריאות שלי בחמצן.
הושטתי את היד שלי לעבר האייפון, והחלקתי את האגודל שלי מנגד המסך, מכבה את השעון המעורר.
ישבתי על המיטה, שתי ידיים של הברכיים שלי, ונשמתי עמוק. הרמתי את הכרית שלי, וכיוונתי אותה לעבר הראש של לואי, שנייה לפני שזרקתי אותה נזכרתי שהיא נושאת את הריח של אייברי, ומיד הנחתי את היד.
סרקתי את הרצפה ולקחתי את הנעל שלי, ופגעתי ללואי בראש.
"בן זונה!" שמעתי אותו מקלל וחייכתי, עייף מדי כדי לצחוק.
"קום לפני שהשנייה תפגע לך בביצים," אמרתי ברוגע ושפשפתי את העייפות מהעיניים שלי.
"לך תזדיין הארי." הוא התיישב על המיטה, מחקה את הישיבה שלי.
קמתי מהמיטה, הורדתי את החולצה ממני והשארתי אותה על המיטה, והלכתי לעבר השירותים. "תגיד לי מתי ואיפה, לו." קרצתי לו ונכנסתי למקלחת. "תעיר את נייל!" הזכרתי לו.
***
האצבעות הדקות של אייברי הברישו את השיער הבהיר והרך שלה, בפעם המאה בשיעור היום, ומסדרות את קצוות השיער שלה על הכתפיים שלה.
בפעם המאה היום, אני מת להעביר את האצבעות שלי בשיער שלה. זה כמעט הדבר שאני הכי אוהב אצלה, חוץ מאת השפתיים שלה. ואת העיניים שלה, ואת הריסים שלה, והלחיים שלה, וה-