הרגשתי משהו לח פוגש את השפתיים שלי שוב ושוב, ומיד פתחתי את העיניים.
העיניים העצומות של הארי הופיעו בדיוק מול הפנים שלי, במרחק של כמה סנטימטרים.
הרגשתי את השפתיים שלו נצמדות לשלי שוב, ומדביקות כמה נשיקות רטובות.
חייכתי נגד השפתיים שלו, וכיווצתי את השפתיים. שמעתי אותו צוחק בקלות, ופותח את העיניים שלו.
"כמה זמן את ערה?" הוא הידק את האחיזה שלו מסביב לבטן שלי.
"הרגע התעוררתי." חייכתי כשהוא צלל לנשיקה נוספת.
"ולא אמרת כלום?" הוא התגלגל מעליי, ונשען על המרפקים שלו לתמיכה. "לא, היית מפסיק." הסברתי לו.
"אה הא.." הוא לא הקשיב, והצמיד את השפתיים שלו לעור של הגרון שלי.
הוא הידק את שפתיו מסביב לעור הדק, והתחיל למצוץ אותו. "הארי," נשמתי מהר, החזה שלי עולה ויורד בקצב מהיר.
"הממ?" הוא המהמם, ממשיך בתקיפה הקטנה שלו. חום התפשט בכל הגוף שלי, והבטן שלי התהפכה.
הוא ידע בדיוק מה לעשות עם השפתיים שלו כדי שאני ארגיש כל כך טוב.
הוא המשיך למצוץ את העור עד שהוא צרב, ואני בטוחה שיהיה לי סימן כחול.
שאפתי נשימה חדה כשהלשון שלו צצה על פני השטח, מכסה את החבורה הכחולה שלי, ומרגישה את העור שלי.
"את בסדר אייב?" הוא לחש באוזן שלי, מנשק את העור מתחתיו.
הנהנתי, לא מתגברת על העובדה שהוא הרגע עשה לי היקי בפעם הראשונה.
"תנשמי," הוא בקושי לחש. "איך זה היה?" הוא הניח את ראשו בצד של הצוואר שלי, והרגשתי את השפתיים שלו זזות נגד העור שלי כשהוא דיבר.
"פשוט..איך עשית את זה?" אני לא יכולה לתאר לו את ההרגשה הזאת, להיות כל כך קרובה אליו באופן שונה.
"אף פעם לא עשית היקי?" הוא נשמע מופתע.
"לא.." הרגשתי חום עולה מהגרון שלי ללחיים שלי.
"אבל עשו לך היקי?"
"מארק.." היססתי. לא סיפרתי לו עליי ועל מארק, כל מה שהוא יודע זה שמארק ניסה לגעת בי פעם אחת.
"כשהיית בחדר שלו?" הידיים שלו נסגרו לאגרופים.
"לא," אמרתי מבויישת.
"הייתה עוד פעם שהוא ניסה לגעת בך? אמרתי לך להגיד לי!" הוא קם ממני, והתיישב על המיטה שלי.
"כן, כשהיינו ביחד..." לחשתי את המשפט הזה.
"מה?" הוא אמר לא מאמין.
"מה?" הוא צעק. "כן.. לפני חצי שנה." הסתכלתי על הידיים שלי, ולחות הצטברה בעיניים שלי.
"למה לא אמרת לי את זה? מאיפה את מכירה אותו? איך הוא נגע בך?" הוא נהם, הנושא הזה מרגיז אותו.