Konečně byl pátek. Věděl jsem, že můžu jít domů a zas budu mít svůj klid. Hobi nebydlel blízko ode mě, ale ani daleko. Skvělé bylo, že naše cesta byla nějakou chvíli společná, potom jsme se vždy každý vydal tou svou. Byl to můj opravdu dobrý kamarád už od doby, co jsem nastoupil na novou školu. Po poslední hodině jsme se museli nějakým způsobem prorvat do šaten davem studentů, a pak jsme mohli vyrazit na vzduch po dlouhých hodinách plných nudy a poslouchání otravných řečí.
„Plánuješ na víkend něco?" Uchechtl se chlapec s rudými vlasy. „Ani nevím, budu se válet doma jako vždy, a nebo navštívím knihovnu, nebo kavárnu, však mě znáš," pousmál jsem se. „Samozřejmě. Kdybys neměl co dělat, nebo neměl společnost, víš komu napsat," řekl a kývl hlavou směrem ke mně. „Však já vím."
🎼
Pomalu jsem se blížil ke vchodovým dveřím, hmátl jsem do kapsy u bundy a začal jsem odemykat dveře. Když jsem vešel, nikdo tam nebyl, takže jsem se vyzul, kabát jsem pověsil na věšák a společně s batohem jsem se dostal do pokoje. Tam jsem ho odhodil a bleskurychle jsem sebou švihl do postele. Od doby, co umřel táta bylo všechno jinak. Moje máma se trápila, ale po nějaké době si našla nového přítele. Ten si na mně ale vyléval všechnu zlost a rád mě neměl, o čemž matka nevěděla, takže jsem se rozhodl, že se prostě nastěhuju do vlastního bytu, jenže se to těžko zařizovalo.
No a tak jsem nakonec skončil v bytě jako spolubydlící mého dalšího kamaráda Namjoona. On už pracuje a často se schází s jedním chlapcem ne o moc starším, než je on sám, což znamená, že mám většinou po škole byt pro sebe. Chová se ke mě jako starší brácha, alespoň se tak cítím, protože jsem nikdy sourozence neměl. Vážím si takových lidí, co v životě mám.
Z polospánku mě z ničeho nic vyrušil zvuk upozornění mého telefonu, který ležel na psacím stole.
.
taky máte pro představu to, jak vidím místa v příběhu ~ a tady bydlí Joon s Jiminem ^*^
Tohle je můj první příběh, se kterým si chci dát vážně záležet. Tenhle úvod mi trval vymýšlet několik dní a konečně jsem s tím alespoň nějakým způsobem spokojená. Budu moc ráda, když se tohle někomu zalíbí, protože do toho chci dát hodně. Vděčná budu i za ohlasy, komentáře a názory. 🌸
DOUFÁM ŽE SE TOHO DOŽIJU A DOPÍŠU TO :D
~ Denny:3
ČTEŠ
jealous✔️ | ft.pjm. myg]
FanfictionCo se stane, když Jimin zjistí pravdu o svém spolubydlícím a díky tomu změní názor na věci, které dříve soudil? A jak bude reagovat na to, když mu do života vstoupí nová osoba, na kterou začne silně žárlit? ~ prosím, dopředu omluvte styl, kterým bu...