Mezitím, co jsme jedli Sushi jsem pozorně poslouchal, o čem se ti dva baví. Úplně náhodou nás přerušil dívčí hlas. „Tak tady si zlato, nemohla jsem se ti dovolat a už jsem si myslela, že tě nenajdu,” začala a přisedla si vedle Černovláska, kterého hned na to políbila a potom se začala koukat po nás, a pozorně po mně. Celou dobu se na něj lepila, jakoby ji ho měl někdo přebrat. Hrozně rád bych ji zase poslal zpátky odtamtud, odkud přišla, ale nešlo to. Celkem mi zkazila náladu. Od té doby, co tam byla se mi Yoongi vůbec nevěnoval, ani se na mě pomalu nepodíval a s Hobim sem tam něco prohodil. „Zajdeme na nákupy, když už tu jsme lásko?” Začala se ho prosebně vyptávat a Yoongi si jenom povzdechl. „Budu muset jít, tak se mějte a díky, že jste přišli,” řekl a začal se zvedat od stolu, načež s Hobim se bouchnul pěstí na rozloučenou a na mě se sladce usmál.
Už teď jsem ji nenáviděl. Byla mi nesympatická. „Tak tohle jsem nečekal, že se tady objeví,” povzdychl si vykulený Hobi a podíval se na mě. „Ty si to věděl?” Zeptal jsem se a prohrábnul jsem si vlasy. „Bohužel. Tak si asi budeme muset vystačit samy, co ty na to,” začal se smát a vzal si do ruky Sprite.
Nakonec jsme procházeli ještě nákupním centrem, když v tom jsem zahlédnul ve výloze opravdu moc hezký, tmavě modrý svetřík. „Hyyyung, ten je nádherný,” vypísknul jsem a on se podíval tím stejným směrem. „To teda je,” špitl nadšeně a zahleděl se na tričko, které bylo hned vedle. „Půjdu se podívat dovnitř, nebude ti to vadit?”
„Určitě ne, půjdu s tebou.”
Oba jsme se rozhlíželi po obchůdku a já se sháněl po svetru, který jsem nakonec našel, jen jeho cena převyšovala moje představy. „Je drahý, to je škoda,” vyšpulil jsem smutně rty a vrátil jsem ho zpátky mezi oblečení. Věc, kterou jsem vzal byla velmi roztomilá čepice pro Namjoona k Vánocům. Spokojeně jsem došel ke kase a zaplatil jsem. Nakonec jsem počkal na Hobiho, který vyšel z obchodu hned chvíli po mě a pak jsme se vydali domů.🌸
ČTEŠ
jealous✔️ | ft.pjm. myg]
Hayran KurguCo se stane, když Jimin zjistí pravdu o svém spolubydlícím a díky tomu změní názor na věci, které dříve soudil? A jak bude reagovat na to, když mu do života vstoupí nová osoba, na kterou začne silně žárlit? ~ prosím, dopředu omluvte styl, kterým bu...