Když jsem byl doma, už bylo 6 hodin a já stále čekal, kdy Joon přijde.
Přemýšlel jsem o tom, proč mi nikdy neřekl, jaký má doopravdy vztah s mužem, kterého jsem nikdy dřív neviděl. Teď už jsem měl ale jasno, jen jsem tomu nemohl uvěřit. Uslyšel jsem chrastit klíče v zámku, a tak jsem z pokoje došel do kuchyně. Vytáhl jsem dva hrnky, jeden s kočkami a druhý s pejsky. (ten byl samozřejmě můj) Dal jsem vařit vodu a pomalu jsem se opřel o linku. „Ahoj Jimine, promiň že jsem se zdržel. Něco jsem měl, ale jako omluvu jsem ti donesl večeři. Tvé oblíbené Kimchi,” usmál se. Vždycky mi přišlo roztomilé, jak se mu tvořily ďolíčky. „To je v pohodě Joone, to si nemusel..”
„Doufám, že jsi už nejedl?”
„Ještě ne, neboj,” uchechtl jsem se a oba jsme se posadili ke stolu. Zatím jsem si své tajemství, co jsem viděl nechal pro sebe.🎼
Už byl konečně pátek a škola mi dávno skončila. Doma jsem se převlékl do mého nejoblíbenějšího svetru a černých ryflí. Poté jsem si vzal už jen kabát a vyrazil jsem. Tím, že byla část listopadu začínalo pomalu sněžit, takže se celé ulice leskly. Cítil jsem skvělou vánoční atmosféru. Vždy jsem sníh miloval a Vánoce taktéž, protože jsem trávil čas s lidmi, na kterých mi záleželo. Cítil jsem, jak mám zmrzlé tváře. Jen co jsem vešel do kavárny, jsem se posadil k mému oblíbenému stolu. Když přišla číšnice, objednal jsem si jako vždy oříškové latte. Jak jsem se tak rozhlížel okolo, můj pohled zůstal jen na jedné osobě. Černé vlasy mu padali do očí. Měl černý rolák, který mu skvěle ladil i s ostatními věcmi. Na stole měl také kávu a něco si ťukal do notebooku. Nikdy dřív jsem ho tam neviděl, ale nejspíš to bylo kvůli tomu, že se před nějakou dobou přistěhoval, jak říkal Hobi. Nad těmihle všemi myšlenkami jsem si nevšiml, že jeho pohled se střetl s tím mým. Stuhnul jsem, a začal se hrabat v mé brašně. Když jsem zkontroloval, že se Yoongi kouká opět do obrazovky zařízení, hmátl jsem po své oblíbené knize. Do ještě téměř promrzlých rukou jsem uchopil malý, roztomilý hrníček s kávou a napil jsem se, přičemž poté jsem otevřel knizu a začal číst.
Pořád jsem se cítil zvláštně.
.
~ prosím pěkně, tu máte tu moji vysněnou kavárnu, kterou má
Jiminie tak moc rád a často tam
chodívá. ( •ॢ◡-ॢ)-♡ ale není přesně taková, jakou jsem si představovala.
* a pod slovem brašna, doufám že si představíte takovou černou, podobnou tašce na notebook, kterou si jakože ChimChim dává na rameno, ne žádnou dámskou:D (líbí se mi to víc než batoh^^)
Snad se zatím líbí 🌸
~ ;3
ČTEŠ
jealous✔️ | ft.pjm. myg]
FanficCo se stane, když Jimin zjistí pravdu o svém spolubydlícím a díky tomu změní názor na věci, které dříve soudil? A jak bude reagovat na to, když mu do života vstoupí nová osoba, na kterou začne silně žárlit? ~ prosím, dopředu omluvte styl, kterým bu...