Stál jsem tam jako opařený společně s mým svazkem klíčů. Aspoň to jsem měl z krku. Nakonec jsem se nějak vzpamatoval a vydal jsem se opačnou cestou ven z parku, přičemž jsem se díval na třpytivou vodu, která odrážela město. Foukal chladný vítr, který způsobil to, že mě brněl nos. Vlasy mi vlály každý jinam, takže jsem musel vypadat opravdu vtipně. Začal jsem vzpomínat, jak když jsem byl malý, společně s taťkou a mamkou jsme plánovali výlet do Londýna. Byl to můj vysněný sen. Sice jsem si ho teď plnil už třetím rokem, ale bohužel sám. Přemýšlel jsem, jak se asi může mít matka. Je furt s tím otrlým, hnusným mužem nebo je sama? Dlouho se mi neozvala, náš kontakt se překazil při našem posledním volání. Stál jsem opřený o zábradlí a rozhlížel jsem se okolo. Chyběl mi táta, opravdu hodně. Hlavou se mi honily všelijaké myšlenky, jak by to teď s naší rodinou bylo, kdyby tu ještě s námi byl.
Z přemýšlení mě vytrhnulo auto, které jelo prázdnou ulicí a opravdu rychle. Projelo kolem mě a tak timpádem mě to dostalo z minulosti zpět do přítomnosti. Nakonec ještě než jsem došel k našemu domu, jsem se stavil v jednom obchodě na rohu ulice Baker Street. Bylo to něco jako malá Večerka, ale opravdu moc hezky zařízená. Koupil jsem si krabičku cigaret, hodil jsem si ji do kapsy u kabátu, která se nacházela zevnitř a pokračoval jsem. Různě jsem tak občas do sněhu nakreslil smajlíka, nebo srdíčko, dokud jsem necítil, že mě mrznou ruce víc, než by měly a tak jsem si je dal do kapes.
Jen co jsem došel, svléknul jsem se a v kuchyni jsem pozdravil Namjoona, vzal jsem si sklenici mléka a vytratil jsem se v pokoji. Musel jsem se usmívat nad tím, že jsem ho viděl alespoň na chvilku. Jeho oříškově hnědé oči jsem pořád viděl před sebou.
po hodině*
Já, Jungkook, Hobi a Tae jsme poměrně dlouhou dobu hráli hry. Dost jsme se u toho nasmáli, dokud jsem nepocítil silnou unávu. Rozloučili jsme se a já šel do koupelny. Jakmile jsem se vrátil zpátky, telefon měl nové upozornění. Projel jsem Twitter a uložil si pár nových fotek do sbírky. Potom jsem se zachumlal do peřiny a usnul jsem.
ČTEŠ
jealous✔️ | ft.pjm. myg]
FanficCo se stane, když Jimin zjistí pravdu o svém spolubydlícím a díky tomu změní názor na věci, které dříve soudil? A jak bude reagovat na to, když mu do života vstoupí nová osoba, na kterou začne silně žárlit? ~ prosím, dopředu omluvte styl, kterým bu...