|2|

196 11 0
                                    

Zamrkal jsem, a pomalým krokem se doloudal ke stolu, vzal jsem telefon do ruky a zase jsem se vrátil do postele. Odemkl jsem ho a začal projíždět instagram, kde na mě vyskakovaly různý nový fotky a tak. Zalíbila se mi nabídka na knihy, protože rád čtu. Vždy jsem si říkal, že je to otravný, ale když jsem začal číst, uvědomil jsem si, že to není tak špatný a teď je to u mě jedna z nejoblíbenějších věcí. Chvíli jsem se ještě převaloval, dokud jsem znovu neusnul po vyčerpávajících dnech školy.

🎼

Probudilo mě hlasité prásknutí dveří, které nejspíš způsobil Joon. Rozespale jsem se podíval na hodiny, které ukazovaly půl sedmou a rozešel jsem se směrem do kuchyně. „Ahoj Jimine, jak ses měl?” Zeptal se a odložil si kabát na opěradlo od židle u stolu, kde jsme většinou večeřeli nebo hráli všelijaké hry a tak. „Celkem fajn, jen ve škole byla nuda. Co ty v práci?” Zvedl jsem se, abych nám udělal čaj, vzal jsem dva hrníčky a začal jsem ohřívat vodu, mezitím co mi vyprávěl o jeho dni. Pracuje v nedalekém obchodě s hudbou, různými deskami a tak. Jen se někdy bojím, aby ho tam vůbec s jeho nešikovností nechali. (:D)
Takhle jsme si povídali ještě nějakou dobu, dokud mu někdo nevolal a nezačal zas dlouhou debatu. V tom případě jsem se vrátil do pokoje ještě s tousty, které jsem nám stihl připravit během jeho vyprávění. Znuděně jsem se posadil ke stolu a začal jsem znovu projíždět sociální sítě.

20:43

@JHoseok: Jiminie?

@Me: ano Hobi?

@JHoseok: nudíš se?

@Me: no
@Me: celkem jo

@JHoseok: zahrajem si něco? ☼.☼

@Me: můžeme

🎼

Když jsme dohráli naši oblíbenou hru, u které jsme ještě volali a pěkně jsme nadávali, asi třikrát mě přišel Joon napomenout, ať se ztišíme, přičemž jednou mi tu zakopl o práh u dveří, řekl jsem si, že je čas jít spát. Udělal jsem si hygienu, rozloučil jsem se a zahrabal jsem se do mé oblíbené teplé deky. V místnosti byla zima, protože venku začínalo být chladno a vánoční časy se blížily opravdu rychle. Během chvíle jsem ale nějakým štěstím usnul a timpádem jsem mohl snít o těch nejrůznějších věcech, co si člověk dokáže představit.

〰️

Snad se to alespoň trochu líbí. Vím že je to teprve začátek, ale doufám, že se to za nějakou dobu rozjede a někoho to chytne.🌻

jealous✔️ | ft.pjm. myg] Kde žijí příběhy. Začni objevovat