|16|

132 8 0
                                    

Jakmile jsme dorazili před jeho dům v ulici, cítil jsem se nejistě. Nikdy jsme si nijak nerozuměli, obzvlášť když byl s Jacksonem. Odemknul dveře a gestem ruky naznačil, ať jdu za ním. Jeho byt vypadal celkem útulně. Sice nebyl moc velký, ale působil přijatelně. „Posaď se sem, bolí tě něco?” Zeptal se Changkyun a začal mi svlékat mikinu, která byla od krve společně s kabátem. „Hrudník a břicho,” dodal jsem nejistě. Chvíli váhavě koukal, ale potom pokynul, ať si lehnu a vyhrnul mi tričko. Vzal studený hadr a přejel mi po lehce zbarvených modřinách, co se mi tvořily pod kůží. Nijak extra jsme se nebavili, cítil jsem se zvláštně. Potom se nade mě nahnul, až mě to trošku zaskočilo. Pousmál se a podíval se mi do očí. „Bude to dobrý, zmizí to a bolet to přestane, nic horšího by to být nemělo.” Nakonec hadr znovu opláchnul ve vodě a otřel mi rty, z nichž byl spodní lehce natrhlý. „Nechápu, proč to dělá. Jsi takový hezký a nevinný,” prolomil jeho hlas chvíli ticha. Trochu víc mě to zaskočilo, takže než jsem na to vydal pouhé „no,” už byl zase někde v jiné místnosti. Potom se vrátil a posadil se vedle mě na gauč. Znovu na mě klidně hleděl, takže jsem začal dost přemýšlet, co udělat. „Děkuju,” bylo jediné, co mě napadlo říct. Náhle na to jsem se zahleděl do jeho šedého koberce, který zdobily jemné lesklé nitě. „Není vůbec za co. Sice přijdem pozdě, ale už bysme mohli vyrazit do školy,” dodal s úsměvem. Kývl jsem na souhlas a oba jsme se začali oblékat. Nakonec mi půjčil ještě svoji mikinu, protože moje byla špinavá. Jakmile jsem si obléknul, byla černá a velmi velká na mou výšku. Potom jsme konečně vyrazili do zasněžených ulic mnohem bezpečněji.

Cestou jsme se dost bavili. Poznal jsem ho i jinak, než jsem ho dříve viděl. Hodně se změnil od minulosti.






























Možná se dokážu plést v lidech?

Stejně jako jsem se tehdy spletl v Černovláskovi.




















Zdravím všechny. Poslední kapitoly píšu celkem pozdě v noci, protože přes den na to nemám nijak náladu, takže z toho není nic extra a mám pocit, že dej poskočil na hodně jinou úroveň. Doufám, že se to bude i nadále aspoň trošku líbit. <3
💜

jealous✔️ | ft.pjm. myg] Kde žijí příběhy. Začni objevovat