Ráno mě vzbudil hluk z kuchyně, což se dalo čekat. Namjoon tam určitě zase zkoušel něco vařit. Vylezl jsem z postele a šel se podívat. „Dobré ráno Joone," pozdravil jsem ho a on se trochu vylekaně otočil. „Dobré, snad jsem tě nevzbudil," podíval se na mě omluvným pohledem. Já jsem jen mávl rukou, ať to nechá být a oba jsme se začali smát. Byl jsem rád, že se nemusím probouzet tam, kde jsem se necítil dobře. Tyhle časy strávené s vysokým blond chlapcem mi stály za to, protože jsem se v jeho společnosti necítil sám.
„Dnes ti nejspíš něco k obědu objednám," uchechtl se nad svým černým výtvorem, ze kterého mělo být maso na dnešní jídlo. „A sobě snad ne?" Podíval jsem se na něj podezíravě. On se opřel zády o linku a rukou se podrbal na zátylku. „Dnes tu na oběd nebudu. Zapomněl jsem se zmínit. Musím si jít něco zařídit," mrknul na mě a pousmál se.▪️
Víkend utekl hrozně rychle a já se zase trmácel chladným ránem směrem ke škole. Ve sluchátkách jsem si nechal hrát své oblíbené písničky a na hlavě jsem měl kapuci od mé černé, nejčastěji nošené mikiny. Jako vždycky jsem se s Hobim scházel u školy, ale dnes tam nestál sám. Uviděl jsem po jeho boku Jungkooka, Taehyunga a menšího, hubeného Černovláska, který byl oblečený do samé černé barvy. Měl neutrální výraz a vypadalo to, že se o něčem baví. „Ahoj Jimine!" Zvýšil hlas rudovlásek a mávl na mě rukou, když si všiml, že přicházím. Podzrav jsem jim opětoval a čekal, co bude. „Tohle je náš nový student, můj dobrý kamarád z dětství. Přistěhoval se sem z Daegu," usmíval se od ucha k uchu, což mě donutilo se usmát taky. Sundal jsem si kapuci a sluchátka, narovnal jsem se a podíval se na chlapce. V ten moment ke mě Hobi přišel a dal mi ruku kolem ramen, přičemž vysvětlil, že jsme dobří kamarádi od doby, co jsem přišel na tuhle školu. Černovlásek ke mě natáhl ruku, než mi došlo, co tím myslí. Tu svou jsem vytáhl z vyhřáté kapsy u kabátu a potřásli jsme si. Cítil jsem se trapně, protože jeho dlaň byla mnohem větší než ta moje a kluci si z toho vždycky dělali srandu. „Min Yoongi," dodal a já se snažil si jméno hned zapatovat. „Park Jimin."
znovu tu máte nějaké fotky, ať ten děj vidíte tak jako já (◡‿◡)
ČTEŠ
jealous✔️ | ft.pjm. myg]
FanficCo se stane, když Jimin zjistí pravdu o svém spolubydlícím a díky tomu změní názor na věci, které dříve soudil? A jak bude reagovat na to, když mu do života vstoupí nová osoba, na kterou začne silně žárlit? ~ prosím, dopředu omluvte styl, kterým bu...