|8|

140 8 2
                                    

Chladným ránem jsem procházel zasněženými ulicemi. Ve sluchátkách mi hrála oblíbená hudba a hlavou mi bloudilo mnoho myšlenek. Jakmile jsem dorazil ke škole, uviděl jsem Hobiho. Byl sám, což mě zarazilo, protože většinou býval s černovláskem. „Ahoj hyung!” Zavolal jsem pár metrů od něj a zrychlil jsem. „Ahoj Jimine, rád tě vidím,” zaculil se rudovlasý chlapec a společně jsme se vydali do budovy.

„Kde je Yoongi hyung? Divím se, že není s tebou.”

„Dnes nemůže přijít. Má důležité věci na práci.”

„To by mě teda zajímalo, co to je,” řekl jsem celkem ironicky.

„Píše knihu a dnes má menší prezentaci. Nevyznám se v tom, ale jediné, co vím, je že příští Sobotu bude nějaký výtisk jeho knihy společně s dalšími lidmi, co je to baví. Takže se tam nejspíš půjdu podívat.”

„ ...”

„Můžeš jít semnou Chimme.”

„No.. uvidím.”

„Ještě si to rozmysli.”

„Fajn, půjdu.”

Jakmile jsem se dostal do třídy, zabral jsem si zadní lavici a nechápavě jsem koukal po všech holkách, co si snad dennodenně šuškaly o všem možném, bože. Proč se mi nikdy z nich žádná nelíbila? Proč jsem nikdy vlastně nevydržel ve vztahu? Moc dobře si vzpomínám, když jsem byl s Yonho. Bylo to pro mě prostě nudné a nezáživné. Možná první dva týdny mě to naplňovalo, ale potom to vše zmizelo.
„Chimme! Tady si!” zapištěl Tae a společně s Kookem se rozešli mým směrem. „Tyvole, na co tak civíš? Nad čím přemýšlím hyung?” Vyprsknul opět Tae a podíval se směrem, kam jsem se ještě před chvílí koukal, aniž by mi docházelo, že tam stála parta holek. „Tady je někdo zakoukanej, žebyyyy?” Provokoval Kook, než mi v podstatě došlo, co řekl. „Mám tě zabít potom, nebo rovnou teď?” Prsknul jsem s trochou uraženosti.
„Beztak jim kouká na zadek,” dodal ještě s výsměchem, načež jsem ho odstrčil kousek od sebe a založil jsem si naštvaně ruce. „Co jste vůbec chtěli?” Zeptal jsem se nakonec. „Nechceš s námi dnes zajít nakoupit něco na Vánoce? Jdeme do centra.”

„Tak co vezmeme Hobimu Hyungovi?” Zeptal se Kook a zamyšleně si prohlížel regál se sluchátky. „Já mu beru album a nacpu do toho jeho trapný fotky,” uchechtl se Tae a já se rozmýšlel, co by mu mohlo udělat radost. Rozhodl jsem se zajít úplně do jiného obchodu, než jsme se nacházeli a tak jsem vyšel ven a rozhlédl se. Čím déle jsem tam procházel, tím více jsem se ztrácel. Nakonec jsem se vrátil za klukama a vzal mu nějakou hru na komp a k tomu CD s jeho oblíbenou skupinou. Tae vzal album a Kook nějaké pantofle se smajlíky. Na závěr jsme se stavili na sushi, kde jsme měli možnost si ještě popovídat a pak jsme se každý vydal domů.











Zdravím všechny, co čtou další kapitolu. Konečně je aspoň volný pátek, tak doufám, že si užíváte volna. Mělo by vycházet snad více kapitol, protože budu mít čas. 🌸

jealous✔️ | ft.pjm. myg] Kde žijí příběhy. Začni objevovat