2

2.7K 195 7
                                    

– Zare imaš poziv iz zatvora na liniji 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

– Zare imaš poziv iz zatvora na liniji 2. – Cile vikne, pa proviri iza stakla. Koji k.!? Kakvog zatvora i zašto bi mene odande netko zvao? Samo dignem slušalicu i stisnem broj 2.

– Peđa Zarić ovdje – kažem već nadrkan.

– Gospodine Zariću konačno vas nađoh. Zovem iz Lepoglave.

– Iz Lepoglave? Što želite?

– Moja je dužnost da vas kao jedinog živog člana obitelji Ratka Zarića obavijestim da se gospodin nalazi u teškom stanju i da je izrazio želju da ga posjetite. Koliko vidim po nalazima ljekara stanje je ozbiljno i nimalo dobro. Gospodin Zarić bi mogao umrijeti.

– Za mene je on odavno umro. Džaba ste zvali.

– Gospodin je rekao da ćete vjerojatno odbiti da mu dođete u posjet, ali da vam poručim da on ima informacije koje bi vam htio reći, a tiču se smrti vaše majke. – kao da mi je šamarčinu udarila ova žena iz slušalice, ispravim tijelo, izbacim prsa, pa dva puta duboko udahnem.

– Jeste li sigurni da je to govno baš to reklo?

– Ovaj... Da. – sklopim oči i u sebi mu opsujem sve što je ikada rukom taknuo, a kad otvorim oči ugledam Vuka kako me gleda s upitnikom.

– Gdje se on nalazi sada?

– U zatvorskoj je bolnici, pa ako ste u mogućnosti možete ga posjetiti ne morate zakazivati termin.

– Još i termin treba da uzmem da bih uvaženog gradskog guzonju posjetio prije nego krepa? Gospođo ili gospođice, za svaki slučaj kada dođem recite osiguranju da bude blizu.

– Zbog čega, ne razumijem?

– Razumije on i razumijem ja.

– U redu. Doviđenja gospodine Zariću. – spustim slušalicu, pa se oslonim dlanovima o stol. Vuk priđe i odloži fascikle ispred mene.

– Što se dogodilo Peđa? – ispuhnem i odmahnem glavom kao da će to otjerati mučninu, bijes i glavobolju koje trenutno osjećam.

– Ratko. – on smrkne obrve – Zvali su iz Lepoglave. Nije dobro. Veli teta mogao bih umrijeti. Zamisli. Kako mrtav čovjek može opet umirati?

– I što sad hoće? Da ga ti dođeš pokopati kad rikne ili što?

– Ne. Nije to spomenula. Želi da ga dođem vidjeti.

– Odbio si naravno?

– Vuče poznaješ me. Znaš koliko obožavam tog tipa. Naravno da sam joj rekao da je džaba zvala, ali...

– Ah, evo ga ali.

– Kaže znao je da ću ga odbiti pa mi je poručio da ima informacije o... o smrti moje majke. – Vuk se srolja.

– Nećeš valjda pasti na to Zare? Pa što ti je? Rekao bi bilo što. Znaš da je govno.

– Znam, ali ti znaš da sam ja uvijek vjerovao da taj smrad ima neke veze s njezinom smrću i da to sve ove godine pokušavam otkriti.

𝒁𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒋𝒆 𝒔𝒖𝒕𝒓𝒂🔚Where stories live. Discover now