– Oprosti – samo kažem dok je stežem uz sebe još pospanu. – Nisam htio zapiti se kao stoka ni doći kući tako kasno. Žao mi je što si zaspala sama. Obećao sam da se to neće dogoditi nikada kada smo slobodni, a ja sam pijančio i nisam...
– Dobro je Peđa. Sve je u redu. Bitno je da si došao doma uopće. Budi sretan što imaš prijatelje poput Vuka i Mladena. Oni te razumiju, razumijem te i ja. Reagirao si onako kako je tvoja psiha mogla da se suoči sa svime. Sada ćeš to da zaboraviš i da se spremiš za borbu koja ti predstoji.
– Neću odustati Kati dok ne osvetim svoju majku. Dok ne nađem Grešnike i ne zaustavim pakao koji stvaraju.
– Znam da nećeš. Ti si Predrag Zarić, ti ne odustaješ dok stvari ne istjeraš na čistac. Usprkos tvojoj mladosti i tvojoj prošlosti čestit čovjek u tebi pobijedio je sve. Ponosna sam na tebe Peđa. Pored oca sotone i bez majke ipak je od tebe ispalo nešto.
– Pa, znamo kome možemo na tome zahvaliti.
– Vuk jeste učinio mnogo za tebe, ali ti sam učinio si najviše. Promijenio si svoj život iz korijena, okrenuo se na pravu stranu, vrijedno radio, postigao to što jesi. I nemoj da misliš da nešto ne možeš. Ti, Peđa možeš sve. Ako itko može naći te gadove i spasiti djecu koju iskorištavaju to si ti. Ti, Vuk, Mlađo, Mile i ostala ekipa. Odavna ste vi mnogo više od policajaca, šefova, narednika.
– Hajde pričaš kao da smo Osvetnici.
– Pa, tako nešto. Kapetan, Iron man, Thor, Hulk... Pa ima vas.
– Ne znam od kud' da krenem Kati. Gdje da ih tražim? To može biti bilo tko. Narod koji srećem na ulici, gradonačelnik, ljudi iz poreske, čak i glavonje u MUP–u. Znači svaki govnar na malo većem položaju možda je dobio čast biti uvaženi član kluba. Ne mogu ići redom od jednih do drugih i pitati ih jesu li članovi Grešnika?
– Naravno da ne možeš. Ali, postoje neki drugi načini da saznaš tko su oni.
– Ma k... – i ne izgovorim mobitel mi zazvoni. Nepoznat broj, ali javim se.
– Gospodin Predrag Zarić? – upita s druge strane.
– Ja sam. Tko je tamo?
– Zovem vas iz zatvorske bolnice. Vaš otac Ratko Zarić preminuo je jutros oko četiri sata. – naslonim glavu na uzglavlje kreveta – Želim vas obavijestiti da će njegovo tijelo biti prevezeno u Osijek, u mrtvačnicu, a vi dalje organizirajte ukop. On je želio biti sahranjen pored svoje žene.
– Nema jebene šanse! – proderem se na ženu koja nije ništa kriva, ali govori mi ovo i prokleto je kriva. – Nema šanse da će on ležati kraj nje. Ni slučajno.
– Gospodine Zariću on je to stavio na papir.
– Obrišite dupe s tim papirom. On kraj moje majke neće ni u snu.
– Dobro, u redu, to je vaše obiteljsko ja ne znam što ćete ni kako. Mi ćemo uglavnom tijelo prevesti do Osijeka, a vi preuzmite njegove osobne stvari i dalje se organizirajte. Moja sućut i doviđenja. – odjeba me i prekide vezu. Bacim mobitel na krevet, Kati se pridigne.
YOU ARE READING
𝒁𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒋𝒆 𝒔𝒖𝒕𝒓𝒂🔚
Short StoryTreći deo Policijskih kronika. ************* Majka mi je umrla kada sam imao deset. Otac mi je u zatvoru već godinama. Ja sam ga lično tamo strpao. Onoga dana kada sam otkrio da je moja majka umrla zbog njega bio je dan kada je on za...