Mislim da nikada u životu nisam napisala ovako dugačko poglavlje, zapravo kada sam videla koliko reči ima totalno sam se iznenadila. Nadam se da sam uspela malo da pokažem da nije sve lagano kako se činilo. Hvala što pratite.
Restoran Oaza, Osijek
– Dobar dan gospodo. Odvjetniče, gospodine doktore, profesore Majdak.
– Sjedni Džimi, nema potrebe da oguzamo. Izvještaj.
– Narednik Zarić je trenutno u stanici. Zaručnica mu je bila jutros oko 9. Zadržala se dva sata i izišla prilično zadovoljna, bez stvari po koje bismo pretpostavili da je bivša došla.
– Nije ona bivša, ona je prošla, sadašnja i buduća. Neće se on nje odreći za sva blaga ovog jebenog svijeta. Poznati su mi kreteni poput njega.
– Nakon njezina posjeta pokupio je Sanelu i malu i odvezao ih u Portanovu. Kupovali su stvari za malu, zatim otišli na ručak u McDonalds. Kao prava mala obitelj, nitko ne bi rekao da nisu.
– Je li bilo prisnosti između ikoga od njih? Sanela?
– Ne. Mala jeste skakutala po Zariću cijelo vrijeme, ali Sanela se držala skroz mirno.
– Laže koliko je težak. Ništa što već nismo znali. Slušam te.
– Gospodine Odvjetniče, oprostite što pitam, ali dokle mislite ići s ovim? Zarić je opasan tip, niste se trebali uopće upuštati u ovo sranje s njim. Može nas koštati glave.
– Ne, ne može. Jer ćemo mi njega skratiti za njegovu i prije nego se osvijesti od toga što ga je snašlo.
– On je trenutno u stanici. Vuksanović i ekipa skupa s njim vode neku tajnu akciju. Žao mi je, ali ne mogu doći do podataka o čemu se radi. Nije mi dozvoljeno ulaziti u šefov ured, a sve što se događa u vezi toga događa se iza zatvorenih vrata.
– Vjekoslave mislim da si zbilja pogriješio što si ga uveo. Ne vjerujem mu. On je murjak koji nema prljavština iza sebe. Možda je ušao s namjerom da nas sve pokosi.
– Zar ti čovječe nikada nećeš naučiti da je sve na prodaju danas? Što misliš da jedan Zarić ne može da se kupi? Pa očevo osiguranje ga je kupilo. On možda jeste narednik, ali svi vole novac. Uzeo je milijun, a što bi tek bilo da zna da je Ratko imao mnogo više?
– Ja mu svejedno ne vjerujem, a video je dosta i to nam može jako ozbiljno naškoditi.
– Pun mi je Đoka više te jebene obitelji. Zakleo sam se sebi da ću ih sve pobiti. Ratko je gotov i ovaj će uskoro. Ali, prije toga želim da padne. Snimke koje imamo i dokazi protiv njega ocrnit će ne samo njega nego i cijelu jebenu stanicu. Potonut će na najdublje dno.
– Možda bi trebalo da se ostaviš te osvete Odvjetniče! Prošlo je. To je bilo prije dvadeset godina. Pusti to k vragu!
– Nikada Profesore! Ratko je kriv što sam ostao bez onoga što sam u životu volio i zato neću stati dok ne zatrem svaki njegov trag na zemlji.
– Vjeko, bio si klinac.
– Nije istina! Imao sam ja dovoljno godina! Ratkovom greškom Ema je prodana i nikada više nisam uspio da je pronađem. Ona je bila moja prva. Prva na kojoj sam se svemu naučio, nju sam želio ostaviti za zauvijek, ona je bila sve što sam ikada trebao. On je zajebao. Glupi, matori idiot. Ubio ju je.
– To ne znamo. To ne možeš znati.
– Ubio ju je i zato sam ja ubio njega. Isto tako ću ubiti i njegovog jebenog sina. Ali, prvo ću ga živog pokopati.
YOU ARE READING
𝒁𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒋𝒆 𝒔𝒖𝒕𝒓𝒂🔚
Short StoryTreći deo Policijskih kronika. ************* Majka mi je umrla kada sam imao deset. Otac mi je u zatvoru već godinama. Ja sam ga lično tamo strpao. Onoga dana kada sam otkrio da je moja majka umrla zbog njega bio je dan kada je on za...