Stojim ispred vrata i ne mogu sebe natjerati da uđem. Znam da je on unutra, zatvoren u drvenom kovčegu, u kome će zauvijek biti zakopan pod zemlju. Od svega sranja što je radio u životu, zašto je morao činiti baš to? Zašto ću cijelog svog života osjećati gorčinu u ustima zbog onoga što je radio moj otac? Nisam ni ja bio cvjetić u mladosti, ali sve sam to popravio i postao ovo što sam danas. Njegove grijehe i njegove greške nikada neću moći popraviti. Nikada neću moći oprati tu mrlju sa svoje duše, taj biljeg koji je ostavio na meni. Onoga dana kada sam skupa sa ekipom upao u njegov ured i stavio mu lisice na ruke, osjetio sam olakšanje. Osjetio sam da ću makar na ovaj način da saperem sa sebe ljagu Ratka Zarića. Sada, mislim da to nikada neću moći. I zato ću dati sve od sebe da pronađem leglo grijeha i makar nekako umirim dušu.
– Ući ću ja s tobom unutra. – Mladenov glas me trgne iz misli. Bacim cigaretu na zemlju i zgazim je.
– Nisam čuo da si došao.
– Pa, ja sam čuo tvoje misli i nisam te htio ometati.
– Voajeru. Ne viri u moje misli. – on se nasmije.
– Ma nisam virio, bile su prilično glasne i svatko tko ima imalo dara da čuje, mogao je.
– Jebi ga.
– Nemoj da se opterećuješ Peđa. Ti nisi on. Nikada nećeš biti on. Ono što je činio ode s njim u pakao, a oni koji čine takve stvari ne mile se ni vragu, vjeruj mi.
– Misliš da će da se pravda dolje s onim Vrag me natjerao?
– Neće mu to upaliti. Kako god okrenemo i vrag je u početku bio anđeo i ne vjerujem da odobrava opštenje sa djecom ma koliko on gadan bio. Znaš da ćemo naći tu gamad i da ćemo ih razotkriti svijetu? – slegnem ramenima – Nemoj mi tu ne znam. Znaš ti to vrlo dobro. U tvom srcu gori vatra Zariću, vatra od bola, vatra od mržnje prema svima njima. Peče te do ludila, a jedini način da je ugasiš jeste taj da nađeš Grešnike.
– U pravu si mali – stegnem ga za rame. – Istina je to što zboriš.
– Naravno da jeste.
– Zašto želiš unutra?
– Pa, mir je, on je tamo, možda od nekud nešto doleti, znaš.
– Vizija?
– Pa, vrijedi probati. Neću imati drugu priliku s njim. Ovih dana ništa ne dolazi, preopterećen sam Jeleninim porodom, jednostavno nisam sav svoj. Moram se malo povratiti.
– Kažem ja da će mali izaći ranije, a Vuk mi ne vjeruje.
– Ne znam, ali ja ga danima vidim, sanjam, pričam mu, on je danima već sa mnom, a još se ni rodio nije.
– To dijete će biti čudo – namigne mi.
– Izgleda da hoće. Zajebat će nas oboje i biti poseban totalno.
YOU ARE READING
𝒁𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒋𝒆 𝒔𝒖𝒕𝒓𝒂🔚
Short StoryTreći deo Policijskih kronika. ************* Majka mi je umrla kada sam imao deset. Otac mi je u zatvoru već godinama. Ja sam ga lično tamo strpao. Onoga dana kada sam otkrio da je moja majka umrla zbog njega bio je dan kada je on za...