Alan sitt perspektiv
Når jeg åpner øyene kommer jeg på at jeg ikke er hjemme når jeg ser det fredfulle ansiktet til Alicia, der hun ligger og puster tungt i dyp søvn. Overraskende nok er jeg ikke bakfull fra gårsdagen, selv om jeg ikke hadde rukket å bli særlig full, før jeg og Alicia forsvant opp på rommet hennes.
En tanke streifer meg om at hun kommer til å angre på det vi gjorde. Jeg kunne se nervøsiteten som fant sted i kroppen hennes i går.
Jeg slenger tanken fra meg, det var uansett verdt å kunne ta dybden hennes, selv om hun var ordentlig trang. Herregud, jeg har aldri opplevd noen som har vært så vanskelig å trenge inn i. Så her må nok litt knulling til for å vende den vakre fitta hennes til tempoet jeg vanligvis kjører.
Jeg hører plutselig en lyd ved siden av meg, og Alicia vrir på seg, før hun åpner øynene.
«God morgen baby» sier jeg i det hun har åpnet øynene ordentlig, men hun bare smiler før hun legger dyna over hodet.
Jeg drar dyna bort fra henne så mye at brystene hennes kommer til synet, og hun er kjappere enn lynet til å trekke dynen opp til halsen sin igjen. Jeg har sett alt av henne, men hun blir likevel flau når jeg trekker ned dyna slik at puppene hennes vises. Den sjenerte siden hennes slutter aldri å overraske meg.
«Hvordan er formen din?» spør jeg, før jeg lener meg opp på den ene albuen slik at jeg ser ned på henne.
«Den er bra» svarer hun, og jeg planter et kyss i tinningen hennes, før jeg reiser meg opp fra senga. Helt naken.
Jeg kan høre hun gispe bak meg i det hun ser kroppen min, og jeg elsker de lydene hun kommer med. Jeg begynner å kle på meg.
«Hva skal du?» spør hun plutselig bekymret.
I det jeg har fått på meg kun bokseren og jeansen snur jeg meg mot henne, og jeg kan se på hele henne at hun var redd for at jeg bare skulle stikke. Vel, jeg ville vanligvis stikket før hun hadde våknet om jeg skulle fulgt rutinene mine, men det er annerledes med Alicia.
«Jeg tenkte jeg skulle finne noe å drikke, siden munnen min er knusk tørr» forklarer jeg, og hun slapper synlig av.
«Bli med» legger jeg kjapt til, mens jeg står og ser på henne. Venter på at hun skal stå opp.
Hun rødmer plutselig, og jeg vet det er fordi hun ligger naken under dyna.
«Eh» begynner hun, før hun ser ned flau, og legger til «Kan du snu deg».
Hva? Jeg har jo sett henne naken flere ganger nå.
«Nei» svarer jeg kjapt, og hun ser på meg at jeg mener det. Så hun klatrer ut av senga, mens hun har dyna tett rundt seg.
«Alicia, jeg var inni deg i går. Jeg har sett alt» minner jeg henne på, før jeg sukker oppgitt over henne.
Hun svarer meg ikke, istedenfor finner hun frem den grå pysj shortsen som jeg husker så godt. Hun var kledd i den når jeg kom innom for å levere skjørtet hennes etter festen ved vannet. Hun går vanligvis kledd i altfor lange skjørt, så når jeg så henne i den shortsen og den singleten hvor jeg kunne se at hun ikke hadde på seg noe under, var det like før jeg kastet meg over henne på kjøkkenet.
Hun trekker på seg shortsen, før hun slipper dyna når hun står vendt med ryggen mot meg. Er det mulig? Hun må slutte å være så sjenert. Jeg går nærmere henne.
Hun har ikke rukket å ta på seg singleten enda, så jeg flytter den ene hånden min opp til brystene hennes, og klemmer forsiktig. En blanding av et gisp og et stønn kommer ut fra munnen hennes.
STAI LEGGENDO
DANGEROUS LOVE
Storie d'amoreAlicia Ayers flytter fra en liten bygd til Nord Carolina for å studere Litteratur på Wake Forest University. Alicia er en pliktoppfyllende jente som ikke gjør noe galt, men hva skjer når hun møter Alan Cleve som viser seg å være det stikk motsatte a...