Perspectief Achraf
"Wat?" Ik knik. "Zoals ik het zeg, ben dit gezeik beu. Ik heb een deal gesloten bij een vastgoedbedrijf. Ik zal nogsteeds bezig zijn met het witwassen maar ik wil ook onder beroepsbevolking vallen zodat ik ook recht heb op een Uitkering en Verzekerd kan zijn. Ik
Heb alles al voorgedacht. Enige wat je moet doen is Ja zeggen." Ze kijkt me verbaasd aan. "Achraf ik kan niet zomaar Ja zeggen zonder nagedacht te hebben." "Hoezo niet? Je bent al meegeweest naar Familie, je woont in mijn huis en ik sta financieel sterk voor ons beide." Ze kijkt me lang aan en weet geen woord uit te brengen. "Prima denk nog maar na." Zeg ik en sta op. "Ik moet wat regelen, ik breng je naar huis." Ze staat op en we lopen naar de auto.Aangekomen bij het pand. Yassine komt binnen en is erg enthousiast. "SIGARETTEN" schreeuwt hij. "Wat?" Vraag ik. Hij gaat enthouasiast zitten en gooit Marlboro pakjes op de tafel. "Sigaretten, elke kakker neemt ze elke armmoedzaaier, elke gestreste vrouw en natuurlijk alle domme jongeren ,maar wat is het probleem sigaretten krijg je pas met legitimatie en voor een euro of 7. Wij gaan verkopen voor 4 euro maar maken de sigaretten zelf. We vullen ze alleen Enkel met Tabak. Het is dan nog sterker ,maar ook een masterplan om te verdienen. Tabak komen we makkelijk aan. You in?" Vraagt hij. Ik glimlach. "JE BENT EEN GENIE."
Ik rij naar Meneer Marques hem over Yassine's idee te vertellen. Hij is het er volledig mee eens. En pakt meteen pen en papier erbij. Hij had het juiste apparatuur in gedachte en vooral zijn materiaal klonk niet verkeerd. Dit zou goed kunnen werken en me veel op kunnen leveren.
Ik kom thuis aan en zie Kauthar op de bank slapen. Ik zucht en loop naar de keuken waar k een pan zie staan. Pasta. Ze weet echr waar ik zin in heb. Ik stop een bord pasta in de magnetron en loop naar boven om te douchen. Van het gepiep word ze vanzelf wakker.
"ACHRAF KLOOTZAK" klinkt er vanaf beneden. Ik glimlach. Mn pasta is klaar neem k aan. Ik kom na een tijdje naar beneden en pak het bord uit de magnetron. "Waarom ben je zolaat?" Vraagt Kauthar en kijkt me doordringend aan. "Gewoon ik was bezig." Antwoord ik onschuldig en eet verder. "Bezig met wat? Op je reet zitten en 13 jarige laten werken?" Vraagt ze boos. Ik kijk haar boos aan. "Wat zei je?" Vraag ik dreigend. Ze zucht en loopt naar boven. Ik snap het niet wtf wil ze van me? Ze wil dat ik loyaal blijf dat ik genoeg geld verdien dat ik haar goed verzorg maar werken en trouwen ho maar? Vrouwen jonge.
JE LEEST
Achraf, Streetlife
Non-FictionEwa, ik ben Achraf en ben 17 jaar. 1 van de eerste mannelijke schrijvers hier op wattpad. Je mag me zemmel vinden mag me raar vinden. Wollah kan me niks schelen. Ik oefen mijn hobby uit punt. Mohim ik zie die wattpad boeken vol bullshit over Marokka...