8:00
Ik stond op ging douchen en deed snel het gebed wauw 1e schooldag na vakantie en ik ben al telaat. Ik deed een trinna aan en liep naar onder. Me moeder was aan het bellen. Zoals altijd. Ik deed me schoenen en voor ik de deur uitliep schreeuwde me moeder me terug "ETEN" ik besloot maar snel wat te pakken want na 6 jaar ben ik erachter dat ik de ontbijtdiscussie nooit zal winnen.Op school aangekomen zei ik dat me moeder was vergeten me af te melden voor tandarts. En liep door naar het lokaal. "Aha daar hebben we Achraf" zei de docente. Ik gaf me briefje en ging naast Walid zitten. "Wollah Achraf ze heeft zieke billen" zei hij kwijlend. "Je hebt toch een vriendin?" Vroeg ik. "Huuh.. O ja Rabiya" "Yasmine..." zei ik verbaasd. "Oja. Ewa ja" zei hij ongeinterreseerd
Maandag De eerste pauze. Wollah de eerste pauze op Maandag geeft me altijd zjnoen. Altijd die meiden die in de aula ruzie maken over wat er gisternacht op insta is gezegd. Of ze schreeuwen " HEEEEYYYY IK HEB JE GEMIST" naar hun vriendinnen die ze kanker 2 dagen geleden nog hebben gezien en waarschijnlijk heel het weekend mee hebben gefacetimed.
Het 5e uur en ik was eindelijk uit. Pff soms lijkt het alsof 8e korter is dan 5e. Buiten stond Yassine op me te wachten. Met hem is het goedgemaakt. Ruzie in onze bende is niet handig. We willen geld meer niet. "Gaan we jompo" vroeg Yassine. "Nee wollah meh heb zin kom shisha" hij knikte en met mn vespa reden we naar de lounge. "FAIN A DAMHERT" Riep Khalid. "Tranquil wesh ben je meid" zei ik lachend. "Snoer die kaken voor je dubbele betaalt" ik lachte. Yassine kwam even later ook de lounge in. Meneer had zehma belangrijk belletje. "Hewa Yassine je ziet er goed uit jongen" Zei Khalid. Yassine lachtte en nam plaats naast me. "Hoe gaat het met je broertje?" Vroeg hij. Ik hield me schouders op. "Het zou niet slecht kunnen gaan met em" zei ik en zuchtte. Ik hoorde alweer me moeder in me hoofd "Was je maar meer zoals Aziz"
Ik plofte op me bed nadat ik had gebeden. Ik pakte me telefoon en las een appje van Kauthar. Wollah deze chick is helemaal gek geworden ofzo. Ze stalkt mij. Ze heeft sws shen stapel vieze lycasimkaarten bij turk gehaald. Elke keer dat ik haar blokkeer appt ze me
Met een ander nummer. Leipe slet.Aziz kwam me kamer in. "Achraf ik wil je wat vertellen" Zei hij serieus. Ik knikte. "Ik heb een vriendin" ik sprong overeind. "Maak het uit" zei ik. "Wollah ze is goed meisje" "broer je bent 9 ga in zandbak spelen" "ik ben 15" zei hij droog. "Maak uit of kkr op" zei ik terwijl ik terug op me bed ging lachen. "Dag" zei hij boos en liep weg. Leipe gast hij is net jaartje ouder geworden hij voelt zich.
JE LEEST
Achraf, Streetlife
No FicciónEwa, ik ben Achraf en ben 17 jaar. 1 van de eerste mannelijke schrijvers hier op wattpad. Je mag me zemmel vinden mag me raar vinden. Wollah kan me niks schelen. Ik oefen mijn hobby uit punt. Mohim ik zie die wattpad boeken vol bullshit over Marokka...