Deel 13

1.8K 166 68
                                    

Woensdag
Het is 8:00 en me wekker gaat. Ik kijk om me heen en vraag me af waar ik ben tot me ogen stoppen bij Kauthar naast me op bed. Ohja pff. Ik sta op en loop naar de douche. Ik doe een woedoe en ga daarna op een handdoek bidden.

Even later word Kauthar wakker en weigert mee naar school te gaan. Ewa haar zaak ik geef haar onderdak ben haar moeder niet. Ik trek me schouders op en doe me schoenen aan. "Ik ben 16:15 hier wollah als ik terugkomt en je bent er niet gaan we zien" ze knikt trillend en ik loop met een lege rugtas het hotel uit. Was me Boeken thuis vergeten voor ik naar het hotel ging.

Op school aangekomen ben ik net optijd in de les en ik krijg weer een preek over je boeken vergeten. Ik knik enkel en mijd het gesprek wollah deze mensen maken me altijd gek. Na 40 min gaat de bel en als dieren rennen mensen de aula in. De panini's zijn vandaag €1.00 wauw.Ik scot het en loop naar de jongens die zoals altijd weer onzin te vertellen hebben.

Ik word gebeld en zie "Ma❤️" op me scherm. Ohja ik was helemaal vergeten te zeggen dat ik niet thuis zou slapen. Na een lang gesprek waar ik haar gerust heb kunnen stellen klikt ze het gesprek weg. Ik loop de aula weer in en zie Kauthar's broer. "Eey damhert waar is me zusje" vroeg hij. Ik haal me schouders ongeinterreseerd op en loop droog weg. "Luister Achraf, ik weet dat je haar haat en ik weet nogsteeds niet waarom ,maar meld me als je iets ziet me moeder is bezorgt" zegt hij serieus. Ik draai me om en knik enkel. Is het zo duidelijk dat ik Kauthar haat. Ach boeit me
Niet.

15:00 en ik ben uit ik loop naar de moskee verricht het gebed en doe daarna wat boodschappen. Ik breng het naar het hotel en Kauthar zegt dat ze zich kapot
verveelt. "Ik ben je man niet, ik ben je moeder niet. Ik geef je onderdak en zorg dat je in leven blijft meer niet" zeg ik bot en plof op het bed waarna ik op me telefoon ga. "Oke.." zegt ze zacht. "Ik verveel me ook in dit hok. Ik ga naar huis en ga wat spullen halen. Je zet geen stap het hotel uit heb je me begrepen?" Rustig knikt ze.

Thuis aangekomen zie ik mijn moeder en ze geeft me een klap. "Waar slaap jij" vraagt ze boos. Ik leg alles uit "je komt weer thuis en brengt die kehba naar huis Achraf hoor je me?" Ik kijk me moeder raar aan. "Geen sprake van en noem haar geen kehba. Je begrijpt dit niet" zeg ik verbaasd en loop naar boven. Me moeder heeft zonet iemand een kehba genoemd. Zo ken ik haar niet en zo wil ik haar niet kennen. Ik pak me boeken, laptop, kleren en douchespullen. Ook dat pampersoort dat je gebruikt als je ongesteld bent. Hoe heet dat nou ookalweer? Mohiem jullie begrijpen wat ik bedoel. Met de sporttas ga ik naar me vespa en rijd naar het hotel.

Daar aangekomen zie ik Kauthar slapen. Ik zucht. En leg kleren in de kast de douchespullen in de douche en me laptop in de lader. Ik pak een boek en ga leren voor me repetitie overmorgen.

Langzaam word Kauthar wakker. "Je bent terug.. Ik dacht dat je me alleen had gelaten" zei ze zacht. Ik keek der diep aan. "Zie ik eruit als 1 of andere flikker" zei ik bot. Ze negeerde de vraag. "Ik heb al me boeken meegenomen pak een vak en ga lezen eruit ik hou je niet hier zonder dat je met school bezig houd. En heb wat verzorgspullen meegenomen." Bij het woord "verzorg" rende ze al de badkamer in. Ongemakkelijk komt ze terug en ik zie een vlek bloed op haar broek. Woow ik kan toekomst verspellen niffo's. "Ik heb die pampers meegenomen, in de kast is schoon kleding" zei ik kortaf. Ze pakt kleren uit de kast een handdoek en rent de douche in. Pff waarom willen mensen trouwen. 2 dagen met Kauthar in hotelkamer maakt me al gek en ze doet niet eens koppig of iets.

Even later pak ik de laptop om een film te kijken. "Mag ik meekijken?" Vraagt Kauthar zacht. Ik zucht. Achraf hou je in je behandelt haar als een hond. "Prima maar ik ga je gare films niet kijken we kijken Drag me To hel" zei kortaf en schopte de kussens die en scheiding tussen Kauthar en mij vormen weg. Ze komt naast me zitten en zit wat op haar telefoon. "Wat doe je eigenlijk de hele dag?" Vraag ik. "Met me moeder praten en haar 24/7 laten weten dat ik leef en dat ik veilig ben. Vaak vraagt ze met wie ik ben dan zeg ik met iemand bij wie ik me thuis voel" zegt ze zacht. Ik kijk der even aan. Hoe moet ik hierop reageren. Ik besluit het op een knikje te houden en start de film.

Salam Aielaykoem ik heb net een vraag gelezen of ik dus nog een q&a wil gaan doen reageer op dit stukje met een vraag als er genoeg zijn maak ik apart deel te weinig dan reageer ik apart gewoon op jullie. Sorry voor dit korte en saaie deel maar ewa ja.

Achraf, Streetlife Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu